Šventosios švyturio Palangoje pritaikymo visuomenės poreikiams techninio projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=691148Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=691148&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šventosios švyturio Palangoje pritaikymo visuomenės poreikiams techninio projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71300000
-
Inžinerijos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Statinių: navigacijos bokšto su švyturiu (unikalus Nr. 2595-8010-5094), techninio pastato (unikalus Nr. 2595-8010-5029), pastato-sandėlio (unikalus Nr. 2595-8010-5044), Palangoje rekonstravimo, pritaikant visuomenės poreikiams, techninio projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 70000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71300000
-
Inžinerijos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Teritorija tarp Švyturio g. 10 ir Švyturio g. 14A, Palanga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Statinių: navigacijos bokšto su švyturiu (unikalus Nr. 2595-8010-5094), techninio pastato (unikalus Nr. 2595-8010-5029), pastato-sandėlio (unikalus Nr. 2595-8010-5044), Palangoje rekonstravimo, pritaikant visuomenės poreikiams, techninio projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo teikėjo, sutarties terminas ir statinio projekto parengimo terminas gali būti pratęstas du kartus po 2 mėnesius.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Parengti techninį projektą per 14 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo.
Projekto vykdymo priežiūra atliekama Statytojui informavus apie pasirašytą statybos rangos sutartį ir atliekama visą statybos laikotarpį (iki statybos užbaigimo dokumento pasirašymo), bet ne ilgiau kaip 60 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo.
Projekto vykdymo priežiūra atliekama Statytojui informavus apie pasirašytą statybos rangos sutartį ir atliekama visą statybos laikotarpį (iki statybos užbaigimo dokumento pasirašymo), bet ne ilgiau kaip 60 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Europos viešojo pirkimo dokumentas (EBVPD)
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1.Projekto parengimo sutartis įsigalioja, kai pateikiamas sutarties įvykdymo užtikrinimas – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimą 10 %. dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM), kuri galioja iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 15 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
2.Projekto vykdymo priežiūros paslaugos teikimo sutartis įsigalioja, kai teikėjas pateikiama sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, ir galioja iki statinių statybos užbaigimo dokumento pasirašymo, bet ne ilgiau kaip 60 mėn. nuo sutarties pasirašymo.
3. Galimas atsiskaitymas su subteikėjais.
2.Projekto vykdymo priežiūros paslaugos teikimo sutartis įsigalioja, kai teikėjas pateikiama sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, ir galioja iki statinių statybos užbaigimo dokumento pasirašymo, bet ne ilgiau kaip 60 mėn. nuo sutarties pasirašymo.
3. Galimas atsiskaitymas su subteikėjais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-13
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-13
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, Viešųjų pirkimų skyrius, Vytauto g. 112, Palanga
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1.Už atliktas inžinerinių tyrimų paslaugas gali būti atsiskaitoma, pateikus atliktų inžinerinių tyrimų, apmatavimų, statinio ekspertizės ataskaitas su išvadomis ir dokumentais, priėmimo perdavimo aktais bei atliktų paslaugų aktais, sąskaitomis, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų gavimo dienos.
2. Už atliktas projektavimo paslaugas bus atsiskaitoma gavus statybą leidžiantį dokumentą, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų gavimo dienos.
3. Už projekto vykdymo priežiūrą sumokama Teikėjui proporcingai įvykdytai darbų apimčiai per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų ir faktiškai atliktų ir priimtų darbų aktų pateikimo dienos.
4.Projekto ekspertizę pagal statybos techninį reglamentą STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ atliks statytojo parinktas ekspertizės rangovas. Už projekto ekspertizę sumoka statytojas.
2. Už atliktas projektavimo paslaugas bus atsiskaitoma gavus statybą leidžiantį dokumentą, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų gavimo dienos.
3. Už projekto vykdymo priežiūrą sumokama Teikėjui proporcingai įvykdytai darbų apimčiai per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitų faktūrų ir faktiškai atliktų ir priimtų darbų aktų pateikimo dienos.
4.Projekto ekspertizę pagal statybos techninį reglamentą STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ atliks statytojo parinktas ekspertizės rangovas. Už projekto ekspertizę sumoka statytojas.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |