Takų tinklo nuo Kudirkos g. bei Taikos g. iki kultūros objektų rekonstravimo, kartu sutvarkant želdynus bei įrengiant mažosios architektūros elementus, darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Matonytė
Telefonas:
+370 31390012
El. paštas:
asta.matonyte@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=759543Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=759543&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Takų tinklo nuo Kudirkos g. bei Taikos g. iki kultūros objektų rekonstravimo, kartu sutvarkant želdynus bei įrengiant mažosios architektūros elementus, darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233262
-
Pėsčiųjų zonų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Takų tinklo nuo Kudirkos g. bei Taikos g. iki kultūros objektų rekonstravimo, kartu sutvarkant želdynus bei įrengiant mažosios architektūros elementus, rangos darbai vykdomi vienu etapu. Kartu su rangos darbais tiekėjas rengia Darbo projektą. Rangos darbų metu vykdomi Bažnyčios skvero rekonstravimo, apšvietimo ir apželdinimo darbai. Pagrindiniai rekonstravimo metu atliekami darbai yra esamų takų atnaujinimas (klinkerio grindinio trinkelės ~3680 m², lauko akmenys ~160 m²). Darbų kiekiai nurodyti darbų kiekių žiniaraščiuose.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231400
-
Elektros energijos tiekimo linijų tiesimo darbai
77310000
-
Žaliųjų zonų sodinimo ir priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Druskininkai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Takų tinklo nuo Kudirkos g. bei Taikos g. iki kultūros objektų rekonstravimo, kartu sutvarkant želdynus bei įrengiant mažosios architektūros elementus, rangos darbai vykdomi vienu etapu. Kartu su rangos darbais tiekėjas rengia Darbo projektą. Rangos darbų metu vykdomi Bažnyčios skvero rekonstravimo, apšvietimo ir apželdinimo darbai. Pagrindiniai rekonstravimo metu atliekami darbai yra esamų takų atnaujinimas (klinkerio grindinio trinkelės ~3680 m², lauko akmenys ~160 m²). Darbų kiekiai nurodyti darbų kiekių žiniaraščiuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas "Palankių sąlygų privačioms investicijoms pritraukti ir darbo vietoms kurti sudarymas, panaudojant Druskininkų gamtos, kultūros išteklius ir turizmo potencialą"
II.2.14)
Papildoma informacija
Skelbimo II.2.7 punkte Sutarties trukmė nurodyta atsižvelgiant ne tik Rangovo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminą, bet ir į abipusių įsipareigojimų įvykdymo terminą, t.y. darbų atlikimo terminas - ne vėliau kaip 9 mėn. nuo darbų pradžios, mokėjimo už darbus terminas - ne vėliau kaip 60 dienų.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Bauda (delspinigiai).
2. Rangovas privalo per 10 d. d. po Sutarties pasirašymo dienos savo sąskaita pateikti ne mažiau kaip 40 000 Eur sumos dydžio banko ar kitos kredito įstaigos išduotą Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo banko garantiją arba draudimo bendrovės besąlyginį ir neatšaukiamą laidavimo raštą arba Rangovo išduotą garantiją deponuojant lėšas Užsakovo banko sąskaitoje. Banko garantija arba draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo raštas arba Rangovo garantija turi galioti ne trumpiau kaip 1 mėn. po Rangovo atliktų statybos darbų perdavimo Užsakovui akto pasirašymo dienos.
3. Už faktiškai atliktus Darbus Užsakovas apmoka Rangovui per 30 d. nuo dienos, kai Užsakovas priima Darbus ir gauna atliktų darbų aktą, atliktų darbų ir išlaidų apmok. pažymą ir PVM sąskaitą faktūrą. Jeigu vėluoja finansavimas iš biudžeto, mokėjimai gali būti atidedami vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 d.
2. Rangovas privalo per 10 d. d. po Sutarties pasirašymo dienos savo sąskaita pateikti ne mažiau kaip 40 000 Eur sumos dydžio banko ar kitos kredito įstaigos išduotą Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo banko garantiją arba draudimo bendrovės besąlyginį ir neatšaukiamą laidavimo raštą arba Rangovo išduotą garantiją deponuojant lėšas Užsakovo banko sąskaitoje. Banko garantija arba draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo raštas arba Rangovo garantija turi galioti ne trumpiau kaip 1 mėn. po Rangovo atliktų statybos darbų perdavimo Užsakovui akto pasirašymo dienos.
3. Už faktiškai atliktus Darbus Užsakovas apmoka Rangovui per 30 d. nuo dienos, kai Užsakovas priima Darbus ir gauna atliktų darbų aktą, atliktų darbų ir išlaidų apmok. pažymą ir PVM sąskaitą faktūrą. Jeigu vėluoja finansavimas iš biudžeto, mokėjimai gali būti atidedami vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 d.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-29
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-07-27
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-29
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |