Tarnybinių kelionių organizavimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas
188675233
Pilaitės pr. 19
Vilnius
06264
LT
Asmuo ryšiams:
Mindaugas
Telefonas:
+370 70666080
El. paštas:
gn4142@vsd.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vsd.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6725
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=730089Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=730089&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Tarnybinių kelionių organizavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
63510000
-
Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos tarnybinių kelionių organizavimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
63510000
-
Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos tarnybinių kelionių organizavimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta tomis pačiomis sąlygomis 2 kartus po 12 mėnesių, jeigu nei viena iš Sutarties šalių neišreiškia valios nutraukti sutartį likus 10 darbo dienų iki nustatyto termino. Bendras sutarties galiojimo terminas – ne ilgesnis kaip 36 mėnesiai arba kol bus išnaudotas sutarties vykdymui skirtas finansavimas, priklausomai nuo to, kas įvykdyta anksčiau.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)(aktualią redakciją).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Planuojama sudaryti terminuotą 12 mėn. paslaugų viešojo pirkimo – pardavimo sutartį. Sutartis gali būti pratęsta tomis pačiomis sąlygomis 2 kartus po 12 mėn.
2. Jei Paslaugos tiekėjas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais nesuteikia Paslaugos ar nevykdo kitų sutartinių įsipareigojimų, tuomet moka Perkančiajai organizacijai, pastarajai pareikalavus, 300 Eur (trijų šimtų eurų) baudą.
3. Jei Perkančioji organizacija neįvykdo savo įsipareigojimų pagal Pirkimo sąlygų 10 priedo 15 punktą, Paslaugos tiekėjui pareikalavus, moka pastarajam 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
4. Paslaugos tiekėjui po Sutarties pasirašymo atsisakius teikti Paslaugas ir/ar nutraukus Sutartį ne dėl Perkančiosios organizacijos kaltės, Perkančiajai organizacijai pareikalavus, Paslaugos tiekėjas moka 10 proc. dydžio baudą nuo maksimalios Sutarties kainos.
5. Už Paslaugas apmokama per 30 dienų nuo Paslaugos suteikimo ir sąskaitos gavimo dienos.
2. Jei Paslaugos tiekėjas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais nesuteikia Paslaugos ar nevykdo kitų sutartinių įsipareigojimų, tuomet moka Perkančiajai organizacijai, pastarajai pareikalavus, 300 Eur (trijų šimtų eurų) baudą.
3. Jei Perkančioji organizacija neįvykdo savo įsipareigojimų pagal Pirkimo sąlygų 10 priedo 15 punktą, Paslaugos tiekėjui pareikalavus, moka pastarajam 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
4. Paslaugos tiekėjui po Sutarties pasirašymo atsisakius teikti Paslaugas ir/ar nutraukus Sutartį ne dėl Perkančiosios organizacijos kaltės, Perkančiajai organizacijai pareikalavus, Paslaugos tiekėjas moka 10 proc. dydžio baudą nuo maksimalios Sutarties kainos.
5. Už Paslaugas apmokama per 30 dienų nuo Paslaugos suteikimo ir sąskaitos gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-30
Vietos laikas:
09:00
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |