Tarnybinių kelionių organizavimo paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba
188659948
A. Jakšto g. 6
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kaupaitė
Telefonas: +370 70662746
El. paštas: asta.kaupaite@stt.lt
NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.stt.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=617004
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Tarnybinių kelionių organizavimo paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

63515000  -  Kelionių paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tarnybinių kelionių PO pareigūnams ir darbuotojams organizavimo paslaugos, kurias sudaro:
1. kelionių oro transportu organizavimo paslaugos (lėktuvo bilieto pasiūlymo suformavimas, rezervavimas ir nupirkimas/pardavimas);
2. gyvenamojo ploto nuomos, gyvenamosios vietos (toliau – viešbutis) rezervavimo ir apgyvendinimo joje organizavimo paslaugos (viešbučio pasiūlymo suformavimas, rezervavimas, nupirkimas/pardavimas);
3. kelionių sausumos ir vandens transportu organizavimo paslaugos (bilieto pasiūlymo suformavimas, rezervavimas ir nupirkimas/pardavimas);
4. kelionės draudimo užsakymo ir nupirkimo paslaugos (nelaimingų atsitikimų, medicininių išlaidų, ar kitus draudimus tokius kaip: medicininių išlaidų susirgus Covid-19; bagažo vėlavimo, sugadinimo arba praradimo, vėlavimo, neįvykusios kelionės, kelionės jungties praradimo, kelionės dokumentų praradimo);
5. vizų ir kitų kelionei būtinų dokumentų užsakymo bei nupirkimo paslaugos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 139000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

63515000  -  Kelionių paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
A. Jakšto g. 6, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Sutarties galiojimo laikotarpiu PO preliminariai planuoja turėti 180 tarnybinių kelionių (kelionių skaičius gali nesutapti su keliaujančiais asmeninis, nes į vieną kelionę gali vykti daugiau nei vienas asmuo; vidutiniškai į vieną kelionę vykta 3 darbuotojai) užsienyje:
• 70 kelionių į/iš Europos Sąjungos valstybes nares;
• 28 keliones į/iš Jordaniją;
• 62 keliones į/iš Azerbaidžaną;
• 20 kitų kelionių.
Paslaugos bus užsakomos pagal faktinį poreikį. PO neprivalo užsakyti visų aukščiau nurodytų kiekių, jei nebus poreikio. Minimalus paslaugų išperkamas kiekis nenustatomas. Detali informacija apie numatomas įsigyti kelionių organizavimo paslaugas, keliaujančių asmenų skaičius bus pateikiama kiekvieno konkretaus užsakymo metu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 139000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Reikalavimai yra pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sąskaita faktūra, išskaičiavus netesybas, apmokama per 20 kalendorinių dienų nuo jos ir šiame papunktyje minimų dokumentų gavimo dienos. Apmokėjimo terminas gali būti pratęstas iki tol, kol bus gautos lėšos projektui finansuoti (jeigu naudojamos projektinės lėšos).
Tiekėjo įsipareigojimų pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas netesybomis – Tiekėjas už kiekvieną netinkamą sutarties įvykdymo atvejį moka Perkančiajai organizacijai 150,00 Eur baudą ir atlygina Perkančiajai organizacijai dėl netinkamo Sutarties vykdymo patirtą žalą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-01-31
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-01-31
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
A. Jakšto g. 6
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja ir PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas. PO Komisijos posėdžiuose stebėtojo teisėmis dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovų nekvies.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-01-18
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.