Tarpusavyje suderintas serverių klasteris, duomenų saugyklų kompl. pagrind. bei atsarg. kopijų serverinėms su rezerv. maitin. šaltiniais, visais būtinais infrastr. elementais ir papildan. paslaugomis
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Oksana Popova
Telefonas:
+370 65888915
El. paštas:
o.popova@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=771159Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=771159&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Tarpusavyje suderintas serverių klasteris, duomenų saugyklų kompl. pagrind. bei atsarg. kopijų serverinėms su rezerv. maitin. šaltiniais, visais būtinais infrastr. elementais ir papildan. paslaugomis
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48822000
-
Kompiuterių serveriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Prekės (įskaitant papildančias paslaugas) turi būti pristatytos per 3 (tris) mėnesius
nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo datos
nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo datos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48822000
-
Kompiuterių serveriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Prekes papildančios paslaugos: diegimo, konfigūravimo ir pilno informacinių sistemų migravimo iš esamos infrastruktūros į naująją.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties šalių rašytiniu susitarimu ne daugiau kaip 2 (du) kartus ir ne ilgesniems kaip 1 (vieno) mėnesio laikotarpiams
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimui skirtos lėšos - 300 000,00 Eur be PVM.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais (kvalifikacija) remiamasi, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Nereikalaujama pateikti kvazisubtiekėjo EBVPD.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, perkančiajam subjektui raštu pareikalavus, turės sumokėti 6 000,00 Eur (šešių tūkstančių eurų ir 00 ct) baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per perkančiojo subjekto nurodytą terminą.
Sutarties įvykdymo užtikrinimui tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti pirkėjui sutarties įvykdymo užtikrinimą (toliau – Užtikrinimas) sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) procentų nuo sutarties kainos be PVM. Užtikrinimas turi galioti ne trumpiau negu galioja sutartis. Kartu su Užtikrinimu tiekėjas privalo pateikti ir Užtikrinimo apmokėjimą patvirtinančius dokumentus.
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per perkančiojo subjekto nurodytą terminą.
Sutarties įvykdymo užtikrinimui tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti pirkėjui sutarties įvykdymo užtikrinimą (toliau – Užtikrinimas) sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) procentų nuo sutarties kainos be PVM. Užtikrinimas turi galioti ne trumpiau negu galioja sutartis. Kartu su Užtikrinimu tiekėjas privalo pateikti ir Užtikrinimo apmokėjimą patvirtinančius dokumentus.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas sumoka Pardavėjui už faktiškai pristatytas kokybiškas Prekes (įskaitant Paslaugas) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po perdavimo – priėmimo akto pasirašymo ir elektroninės sąskaitos faktūros/ PVM sąskaitos faktūros gavimo.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir jai pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjui laiku nesumokėjus už pristatytas Prekes (įskaitant Paslaugas), Pardavėjas turi teisę pradėti skaičiuoti Pirkėjui 0,05 (penkių šimtųjų) procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo Sutarties kainos be PVM.
Pardavėjui nepristačius Prekių (įskaitant Paslaugas) Sutartyje numatytu terminu, Pirkėjas turi teisę pradėti skaičiuoti Pardavėjui 0,05 (penkių šimtųjų) procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo Sutarties kainos be PVM.
Pardavėjui vienašališkai nutraukus Sutartį prieš terminą nesant Pirkėjo kaltės arba Pirkėjui nutraukus Sutartį prieš terminą dėl Pardavėjo kaltės, Pardavėjui taikoma 10 (dešimties) procentų dydžio bauda nuo Sutarties kainos be PVM.
Pardavėjui nepristačius Prekių (įskaitant Paslaugas) Sutartyje numatytu terminu, Pirkėjas turi teisę pradėti skaičiuoti Pardavėjui 0,05 (penkių šimtųjų) procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo Sutarties kainos be PVM.
Pardavėjui vienašališkai nutraukus Sutartį prieš terminą nesant Pirkėjo kaltės arba Pirkėjui nutraukus Sutartį prieš terminą dėl Pardavėjo kaltės, Pardavėjui taikoma 10 (dešimties) procentų dydžio bauda nuo Sutarties kainos be PVM.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-23
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-23
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |