Tarpusavyje suderintas serverių klasteris, duomenų saugyklų kompl. pagrind. bei atsarg. kopijų serverinėms su rezerv. maitin. šaltiniais, visais būtinais infrastr. elementais ir papildan. paslaugomis

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Oksana Popova
Telefonas: +370 65888915
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=771159
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Tarpusavyje suderintas serverių klasteris, duomenų saugyklų kompl. pagrind. bei atsarg. kopijų serverinėms su rezerv. maitin. šaltiniais, visais būtinais infrastr. elementais ir papildan. paslaugomis
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48822000  -  Kompiuterių serveriai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Prekės (įskaitant papildančias paslaugas) turi būti pristatytos per 3 (tris) mėnesius
nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo datos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48822000  -  Kompiuterių serveriai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prekes papildančios paslaugos: diegimo, konfigūravimo ir pilno informacinių sistemų migravimo iš esamos infrastruktūros į naująją.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties šalių rašytiniu susitarimu ne daugiau kaip 2 (du) kartus ir ne ilgesniems kaip 1 (vieno) mėnesio laikotarpiams
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimui skirtos lėšos - 300 000,00 Eur be PVM.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais (kvalifikacija) remiamasi, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Nereikalaujama pateikti kvazisubtiekėjo EBVPD.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, perkančiajam subjektui raštu pareikalavus, turės sumokėti 6 000,00 Eur (šešių tūkstančių eurų ir 00 ct) baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per perkančiojo subjekto nurodytą terminą.
Sutarties įvykdymo užtikrinimui tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti pirkėjui sutarties įvykdymo užtikrinimą (toliau – Užtikrinimas) sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) procentų nuo sutarties kainos be PVM. Užtikrinimas turi galioti ne trumpiau negu galioja sutartis. Kartu su Užtikrinimu tiekėjas privalo pateikti ir Užtikrinimo apmokėjimą patvirtinančius dokumentus.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Pirkėjas sumoka Pardavėjui už faktiškai pristatytas kokybiškas Prekes (įskaitant Paslaugas) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po perdavimo – priėmimo akto pasirašymo ir elektroninės sąskaitos faktūros/ PVM sąskaitos faktūros gavimo.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Perkantysis subjektas nereikalauja, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir jai pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkėjui laiku nesumokėjus už pristatytas Prekes (įskaitant Paslaugas), Pardavėjas turi teisę pradėti skaičiuoti Pirkėjui 0,05 (penkių šimtųjų) procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo Sutarties kainos be PVM.
Pardavėjui nepristačius Prekių (įskaitant Paslaugas) Sutartyje numatytu terminu, Pirkėjas turi teisę pradėti skaičiuoti Pardavėjui 0,05 (penkių šimtųjų) procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo Sutarties kainos be PVM.
Pardavėjui vienašališkai nutraukus Sutartį prieš terminą nesant Pirkėjo kaltės arba Pirkėjui nutraukus Sutartį prieš terminą dėl Pardavėjo kaltės, Pardavėjui taikoma 10 (dešimties) procentų dydžio bauda nuo Sutarties kainos be PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-07-23
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-07-23
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.5)

Paskelbimo data

2024-07-10

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.