TAURAGĖS MIESTO KOVO 11-OSIOS GATVĖS IR LIEPŲ GATVĖS KAPITALINIO REMONTO DARBAI

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2
Tauragė
72255
LT
Asmuo ryšiams: Vytautė Sutkaitienė
Telefonas: +370 64390844
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://taurage.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=626425
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

TAURAGĖS MIESTO KOVO 11-OSIOS GATVĖS IR LIEPŲ GATVĖS KAPITALINIO REMONTO DARBAI
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233142  -  Kelių remonto darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tauragės rajono savivaldybės administracija perka Tauragės miesto Kovo 11-osios gatvės ir Liepų gatvės kapitalinio remonto darbus. Pirkimas skirstomas į dalis: I pirkimo dalis – Tauragės miesto Kovo 11-osios gatvės kapitalinis remontas. Darbų atlikimo terminas 6 mėnesiai. Maksimali I pirkimo daliai skirta lėšų suma 309 750,86 Eur su PVM (255 992,45 Eur be PVM). II pirkimo dalis – Tauragės miesto Liepų gatvės kapitalinis remontas. Darbų atlikimo terminas 6 mėnesiai. Maksimali II pirkimo daliai skirta lėšų suma 344 831,33 Eur su PVM (284 984,57 Eur be PVM). Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neatitikti tiekėjų pašalinimo pagrindų, atitikti nustatytus kvalifikacijos reikalavimus ir reikalavimus laikytis kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų. Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimą užtikrinantį dokumentą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

TAURAGĖS MIESTO KOVO 11-OSIOS GATVĖS KAPITALINIS REMONTAS
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233142  -  Kelių remonto darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Tauragė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

I pirkimo dalis – Tauragės miesto Kovo 11-osios gatvės kapitalinis remontas. Statinio kategorija – neypatingas statinys. Ruožo ilgis – 0,345 km, važiuojamosios dalies plotis – 5,5 m. Darbų atlikimo terminas 6 mėnesiai. Maksimali I pirkimo daliai skirta lėšų suma 309 750,86 Eur su PVM (255 992,45 Eur be PVM). Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje.
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimą užtikrinantį dokumentą. Jei pirkimo procedūrose dalyvauja tiekėjų grupė, garantijoje arba laidavime turi būti nurodyti visi tiekėjų grupės nariai. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo vertė - 2 560 Eur.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Terminas gali būti pratęstas 1 kartą 1 mėnesiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

TAURAGĖS MIESTO LIEPŲ GATVĖS KAPITALINIO REMONTO DARBAI
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233142  -  Kelių remonto darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Tauragė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

II pirkimo dalis – Tauragės miesto Liepų gatvės kapitalinis remontas. Statinio kategorija – neypatingas statinys. Ruožo ilgis – 0,460 km, važiuojamosios dalies plotis – 5,00 m. Darbų atlikimo terminas 6 mėnesiai. Maksimali II pirkimo daliai skirta lėšų suma 344 831,33 Eur su PVM (284 984,57 Eur be PVM). Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje.
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimą užtikrinantį dokumentą. Jei pirkimo procedūrose dalyvauja tiekėjų grupė, garantijoje arba laidavime turi būti nurodyti visi tiekėjų grupės nariai. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo vertė - 2 850 Eur.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Terminas gali būti pratęstas 1 kartą 1 mėnesiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neatitikti tiekėjų pašalinimo pagrindų, atitikti nustatytus kvalifikacijos reikalavimus ir reikalavimus laikytis kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovui vėluojant atlikti darbus iki darbų atlikimo termino pabaigos ir nepateikus pagrįstų įrodymų, pateisinančių darbų vėlavimą, Užsakovas reikalauja delspinigių dėl vėlavimo, kurių dydis yra 0,02 % nuo Sutarties kainos už kiekvieną pradelstą dieną. Delspinigiai išskaičiuojami iš Rangovui mokėtinų sumų, o apie tokį delspinigių išskaičiavimą Rangovas yra informuojamas raštu. Rangovas, nutraukęs Sutartį ne dėl Užsakovo kaltės, arba pažeidęs sutartinius įsipareigojimus, Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti 5 proc. dydžio baudą nuo Sutarties kainos. Baudos išskaičiuojamos iš Rangovui mokėtinų sumų, o apie tokį baudų išskaičiavimą Rangovas informuojamas raštu. Pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos faktūros, sąskaitos faktūros, kreditiniai ir debetiniai dokumentai bei avansinės sąskaitos turi būti teikiami naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Užsakovas privalo mokėti Rangovui: sumą, patvirtintą mokėjimo dokumentuose per 30 dienų nuo dokumentų patvirtinimo.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-01
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-01
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais vyks 45 minutės po CVP IS nurodytos pasiūlymų pateikimo termino pabaigos, Tauragės rajono savivaldybės administracijoje, 410 kab., Respublikos g. 2, Tauragė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimas su tiekėjų pasiūlymais, gautais CVP IS priemonėmis, vyksta Komisijos posėdyje. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje. Pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūras Komisija atlieka pasiūlymus pateikusiems tiekėjams nedalyvaujant. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti Komisijos posėdžiuose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra vykdoma Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-21
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.