Tauragės regioninio karjeros centro remonto darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
190766619
Geležinio Vilko g. 3A
Vilnius
LT-03131
LT
Asmuo ryšiams: Kristina Žiogelienė
Telefonas: +370 65826063
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.uzt.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=685057
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Socialinė apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Tauragės regioninio karjeros centro remonto darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami Tauragės regioninio karjeros centro remonto darbai. Rangovas faktinius darbų kiekius turi patikslinti ir įvertinti riziką dėl darbų apimčių ar nenumatytų papildomų darbų pats apsilankęs objekte. Remonto darbai apima visus būtinus demontavimo darbus. Rangovas derina visų remonto darbams naudojamų medžiagų/spalvų parinkimą su Pirkėjo dizaineriu, vykdančiu autorinę darbų priežiūrą. Darbai turi būti atlikti ne vėliau kaip per 90 kalendorinių dienų nuo remonto darbų pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 23190.08  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Stoties g. 9, Tauragė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Tauragės regioninio karjeros centro remonto darbai.
Perkamų darbų apibūdinimas, reikalavimai nustatyti pateiktoje techninėje specifikacijoje (šių konkurso sąlygų 2 priedas). Pirkimo objektas į dalis neskaidomas. Pasiūlymas turi būti pateiktas visai pirkimo apimčiai. Perkančioji organizacija priėmė sprendimą neatlikti pirkimo naudojantis centralizuotų pirkimų katalogu, kadangi pirkimas buvo skelbtas Centrinėje perkančios organizacijos (toliau – CPO) sistemoje ir pasiūlymų nebuvo gauta.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 90
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto Nr. 09.4.1-ESFA-V-735-02-0001 "Kokybiškų karjeros paslaugų teikimas realioje ir virtualioje aplinkoje"

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  3.1. Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi ūkio subjektų grupės nariai, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjai, privalo įrodyti, kad nėra pirkimo sąlygų 4 priede ir Europos bendrajame viešųjų pirkimų dokumente (toliau – EBVPD) (pirkimo sąlygų 5 priedas) nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1.3. Darbai baigiami ir perduodami Pirkėjui per 90 (devyniasdešimt ) kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
2.3. Už kokybiškai ir laiku faktiškai atliktus darbus Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Rangovui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos, prieš tai pasirašius Atliktų darbų rezultatų perdavimo-priėmimo aktą ir nenurodžius jokių darbų atlikimo trūkumų.
3.1.4. Rangovui pareikalavus, sumokėti 0,02 procentų dydžio delspinigius nuo neapmokėtų darbų atlikimo kainos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną, jei už atliktus darbus nesumokama Sutarties 2.3 papunktyje numatyta tvarka. Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Šalių nuo pareigos vykdyti šioje Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
9.1. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-24
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-02-24
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
CVP IS

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01201
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-10

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.