Techninių eismo reguliavimo priemonių informacinės sistemos, jos įdiegimo, sukonfigūravimo ir priežiūros paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Gintarė Keserauskienė
Telefonas:
+370 37424379
El. paštas:
gintare.keserauskiene@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=744841Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=744841&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Techninių eismo reguliavimo priemonių informacinės sistemos, jos įdiegimo, sukonfigūravimo ir priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48810000
-
Informacijos sistemos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Techninių eismo reguliavimo priemonių informacinės sistemos, jos įdiegimo, sukonfigūravimo ir priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72260000
-
Su programine įranga susijusios paslaugos
72267000
-
Programinės įrangos priežiūros ir tvarkymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama techninių eismo reguliavimo priemonių informacinė sistema su jos įdiegimu ir sukonfigūravimu, neriboto galiojimo laiko licencijomis, orto foto nuotraukų automatinio pririšimo įrankiu ir jo įdiegimu į sistemą (toliau – Sistema, prekės), Pirkėjo turimų duomenų integravimo į Sistemą paslaugos (toliau – duomenų integravimo paslaugos) ir Sistemos administravimo ir priežiūros paslaugos (toliau – Sistemos priežiūros paslaugos) (toliau duomenų integravimo paslaugos ir Sistemos priežiūros paslaugos kartu – paslaugos), atitinkančios sutarties projekte (pirkimo sąlygų 4 priedas) ir jo priede pateiktoje techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus.
Pirkimo objekto apimtys (kiekiai) nurodytos sutarties projekte (pirkimo sąlygų 4 priedas) ir pasiūlymo formoje (pirkimo sąlygų 2 priedas).
Tiekėjas turės įdiegti ir sukonfigūruoti prekes, suteikti duomenų integravimo paslaugas ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos, užtikrinti prekių garantinę priežiūrą 60 mėnesių laikotarpiu nuo Sistemos perdavimo ir priėmimo akto pasirašymo dienos. Sistemos priežiūros paslaugas Tiekėjas turės pradėti teikti nuo Sistemos perdavimo ir priėmimo akto pasirašymo dienos (išskyrus atvejus, kai sutartis nutraukiama anksčiau nurodyto termino, pasikeičia šių paslaugų poreikis ar pan.). Maksimalus Sistemos priežiūros paslaugų teikimo laikotarpis – 60 mėnesių.
Pirkimo objekto apimtys (kiekiai) nurodytos sutarties projekte (pirkimo sąlygų 4 priedas) ir pasiūlymo formoje (pirkimo sąlygų 2 priedas).
Tiekėjas turės įdiegti ir sukonfigūruoti prekes, suteikti duomenų integravimo paslaugas ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos, užtikrinti prekių garantinę priežiūrą 60 mėnesių laikotarpiu nuo Sistemos perdavimo ir priėmimo akto pasirašymo dienos. Sistemos priežiūros paslaugas Tiekėjas turės pradėti teikti nuo Sistemos perdavimo ir priėmimo akto pasirašymo dienos (išskyrus atvejus, kai sutartis nutraukiama anksčiau nurodyto termino, pasikeičia šių paslaugų poreikis ar pan.). Maksimalus Sistemos priežiūros paslaugų teikimo laikotarpis – 60 mėnesių.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
64
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Elektroninė sutartis įsigalios, kai abi sutarties šalys ją pasirašys kvalifikuotais elektroniniais parašais ir Tiekėjas per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateiks Pirkėjui sutarties 15.1 papunktyje (pirkimo sąlygų 12.3 punkte) nurodytą sutarties įvykdymo užtikrinimą ir jo apmokėjimą patvirtinantį dokumentą (jeigu Tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą sutarties įvykdymo užtikrinimą). Sutartis galios iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 64 mėnesius.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-10
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-05-10
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-01-10
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus 18
Kaunas
43321
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/lt/titulinis.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |