Tekstilės atliekų surinkimo, transportavimo ir sutvarkymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Dagienė
Telefonas:
+370 52858320
El. paštas:
edita.dagiene@trakai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.trakai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7038
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=727091Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=727091&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Tekstilės atliekų surinkimo, transportavimo ir sutvarkymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90511200
-
Buitinių atliekų rinkimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tekstilės atliekų surinkimo, transportavimo ir sutvarkymo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90513000
-
Nepavojingų atliekų apdorojimo ir šalinimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Trakų rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tekstilės atliekų surinkimo, transportavimo ir sutvarkymo paslaugos.
Trakų r. savivaldybėje reikia aptarnauti 18 tekstilės atliekoms skirtų 2,5 m3 talpos konteinerių. Pagal suderintą aptarnavimo grafiką apvažiavimo būdu reikės surinkti tekstilės atliekas ir jas pristatyti atliekų tvarkytojams. Iki 2027 m. planuojama padvigubinti tekstilės atliekų surinkimo konteinerių skaičių, kiekvienais metais įsigyjant dalį konteinerių. Papildomai įsigytus konteinerius paslaugų teikėjas sutarties galiojimo laikotarpiu turės aptarnauti.
Trakų r. savivaldybėje reikia aptarnauti 18 tekstilės atliekoms skirtų 2,5 m3 talpos konteinerių. Pagal suderintą aptarnavimo grafiką apvažiavimo būdu reikės surinkti tekstilės atliekas ir jas pristatyti atliekų tvarkytojams. Iki 2027 m. planuojama padvigubinti tekstilės atliekų surinkimo konteinerių skaičių, kiekvienais metais įsigyjant dalį konteinerių. Papildomai įsigytus konteinerius paslaugų teikėjas sutarties galiojimo laikotarpiu turės aptarnauti.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pasiūlymą sudaro CVP IS priemonėmis pateiktų dokumentų elektroninėje formoje visuma (perkančioji organizacija pasilieka teisę prašyti tiekėjo pateikti pažymų ar kitų su pasiūlymu teikiamų dokumentų originalus):
1. užpildytas pasiūlymas;
2. užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (toliau – EBVPD). Jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, EBVPD turi užpildyti ir kartu su pasiūlymu pateikti kiekvienas tiekėjų grupės narys. Jei tiekėjas pasitelkia subtiekėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remsis, EBVPD turi užpildyti ir pateikti ir šie subjektai;
3. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą (bus prašoma pateikti tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu);
4. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo atitikimą nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams (bus prašoma pateikti tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu);
5. jungtinės veiklos sutartis, jei pasiūlymą pateikia jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikianti tiekėjų grupė (pateikiamas skenuotas dokumentas elektroninėje formoje);
6. dokumentai, įrodantys, kad tiekėjui bus prieinami kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis ketina remtis, ištekliai (jeigu tiekėjas ketina remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais);
7. dokumentai, patvirtinantys, kad ūkio subjektų, kurių pajėgumais ketinama remtis, tenkina jiems keliamus kvalifikacijos reikalavimus ir, kad nėra tokio ūkio subjekto pašalinimo pagrindų;
8. įgaliojimas (jei pasiūlymą pateikia ne įmonės (įstaigos) vadovas) (pateikiamas skaitmeninė dokumento kopija);
9. laisvos formos atitikties deklaracija dėl Viešųjų pirkimų įstatymo 45 str. 21 d. 1, 2, 3 punktuose nustatytų reikalavimų atitikties;
10. kiti pirkimo dokumentuose ir/ar jų prieduose reikalaujami dokumentai.
1. užpildytas pasiūlymas;
2. užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (toliau – EBVPD). Jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, EBVPD turi užpildyti ir kartu su pasiūlymu pateikti kiekvienas tiekėjų grupės narys. Jei tiekėjas pasitelkia subtiekėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remsis, EBVPD turi užpildyti ir pateikti ir šie subjektai;
3. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą (bus prašoma pateikti tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu);
4. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo atitikimą nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams (bus prašoma pateikti tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu);
5. jungtinės veiklos sutartis, jei pasiūlymą pateikia jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikianti tiekėjų grupė (pateikiamas skenuotas dokumentas elektroninėje formoje);
6. dokumentai, įrodantys, kad tiekėjui bus prieinami kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis ketina remtis, ištekliai (jeigu tiekėjas ketina remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais);
7. dokumentai, patvirtinantys, kad ūkio subjektų, kurių pajėgumais ketinama remtis, tenkina jiems keliamus kvalifikacijos reikalavimus ir, kad nėra tokio ūkio subjekto pašalinimo pagrindų;
8. įgaliojimas (jei pasiūlymą pateikia ne įmonės (įstaigos) vadovas) (pateikiamas skaitmeninė dokumento kopija);
9. laisvos formos atitikties deklaracija dėl Viešųjų pirkimų įstatymo 45 str. 21 d. 1, 2, 3 punktuose nustatytų reikalavimų atitikties;
10. kiti pirkimo dokumentuose ir/ar jų prieduose reikalaujami dokumentai.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Už kiekvieną pagal nustatytą grafiką neištuštintą konteinerį dėl paslaugų teikėjo kaltės – 50,00 (penkiasdešimt) Eur už kiekvieną dieną skaičiuojant nuo grafike nustatytos dienos;
2. Už tekstilės atliekų surinkimo grafiko nepateikimą Užsakovui ir nepaskelbimą kaip tai nurodyta techninėje specifikacijoje – 50,00 (penkiasdešimt) Eur už kiekvieną pradelstą dieną.
2. Už tekstilės atliekų surinkimo grafiko nepateikimą Užsakovui ir nepaskelbimą kaip tai nurodyta techninėje specifikacijoje – 50,00 (penkiasdešimt) Eur už kiekvieną pradelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-26
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-26
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Trakų rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 33, Trakai, 104 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, todėl tiekėjai, jų atstovai nedalyvauja susipažinimo su gautais pasiūlymais procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčai nagrinėjami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |