TEKSTILĖS SURINKIMO, TRANSPORTAVIMO IR PERDAVIMO ATLIEKŲ TVARKYTOJAMS PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Tauragės regiono atliekų tvarkymo centras
179901854
V.Kudirkos g. 18
Tauragė
72216
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Toliušė
Telefonas:
+370 44661135
El. paštas:
viesiejipirkimai@uabtratc.lt
Faksas:
+370 44661125
NUTS kodas:
LT027 -
Tauragės apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.uabtratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7196
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=674143Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=674143&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
UAB
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
TEKSTILĖS SURINKIMO, TRANSPORTAVIMO IR PERDAVIMO ATLIEKŲ TVARKYTOJAMS PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90511000
-
Atliekų rinkimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatoma įsigyti tekstilės surinkimo iš Tauragės regiono savivaldybių, transportavimo (įskaitant pakrovimą) ir perdavimo atliekų tvarkytojams paslaugas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT027 -
Tauragės apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numatoma įsigyti tekstilės surinkimo iš Tauragės regiono savivaldybių, transportavimo (įskaitant pakrovimą) ir perdavimo atliekų tvarkytojams paslaugas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 kartą 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Su pasiūlymu pateikiamas EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Paslaugų teikėjas privalo sumokėti atitinkamo dydžio baudą už tokius pažeidimus, kurie įvyko dėl Paslaugos teikėjo kaltės:
2. Už kiekvieną pagal nustatytą grafiką neištuštintą konteinerį – 50,00 (penkiasdešimt) Eur už kiekvieną dieną skaičiuojant nuo grafike nustatytos dienos;
3. Už dėl savo kaltės sugadintų konteinerių nesutvarkymą ar nepakeitimą per viešojo pirkimo techninėje specifikacijoje nustatytą laiką už kiekvieną nustatytą atvejį – 50,00 (penkiasdešimt) Eur už kiekvieną pradelstą dieną;
4. Už atliekų maišymą tarp savivaldybių 200 Eurų už kiekvieną nustatytą atvejį.
5. Už po aptarnavimo paliktas netvarkingas vietas, 5 metrų spinduliu nesurinktas tekstilės atliekas – 100 eurų už kiekvieną nustatytą atvejį
6. Už laiku neišdezinfekuotą konteinerį – 50,00 Eur už kiekvieną atveji.
Už Paslaugas Užsakovas atsiskaito per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po PVM sąskaitos-faktūros ir priėmimo/perdavimo akto gavimo dienos.
2. Už kiekvieną pagal nustatytą grafiką neištuštintą konteinerį – 50,00 (penkiasdešimt) Eur už kiekvieną dieną skaičiuojant nuo grafike nustatytos dienos;
3. Už dėl savo kaltės sugadintų konteinerių nesutvarkymą ar nepakeitimą per viešojo pirkimo techninėje specifikacijoje nustatytą laiką už kiekvieną nustatytą atvejį – 50,00 (penkiasdešimt) Eur už kiekvieną pradelstą dieną;
4. Už atliekų maišymą tarp savivaldybių 200 Eurų už kiekvieną nustatytą atvejį.
5. Už po aptarnavimo paliktas netvarkingas vietas, 5 metrų spinduliu nesurinktas tekstilės atliekas – 100 eurų už kiekvieną nustatytą atvejį
6. Už laiku neišdezinfekuotą konteinerį – 50,00 Eur už kiekvieną atveji.
Už Paslaugas Užsakovas atsiskaito per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po PVM sąskaitos-faktūros ir priėmimo/perdavimo akto gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-22
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-03-22
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-22
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
V. Kudirkos g. 18 Tauragė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti asmenys vokų atplėšimo procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |