Teleskopinių keleivių laipinimo galerijų rekonstravimo ir diegimo techninės priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Lietuvos oro uostai
120864074
Rodūnios kelias 10A
Vilnius
02189
LT
Asmuo ryšiams:
Reda Budreikaitė
Telefonas:
+370 61266340
El. paštas:
r.budreikaite@ltou.lt
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ltou.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5150
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=666966Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=666966&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Oro uostų veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Teleskopinių keleivių laipinimo galerijų rekonstravimo ir diegimo techninės priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50700000
-
Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslaugų teikėjas turės teikti šias teleskopinių keleivių laipinimo galerijų atnaujinimo/rekonstravimo ir diegimo projekto techninės priežiūros ir rezultatų kokybės užtikrinimo paslaugas:
1.2.1. Teikti ekspertines konsultacijas teleskopinių keleivių laipinimo galerijų atnaujinimo ir diegimo projekto metu (išpildymo, įrangos parinkimo ir diegimo klausimais, kitais susijusiais klausimais);
1.2.2. Užtikrinti tinkamą komunikaciją su visomis susijusiomis suinteresuotomis šalimis (pvz. tarp Diegėjo, Rangovo ir Užsakovo atsakingų asmenų) viso Projekto metu;
1.2.3. Atlikti Projekto apimties ir atitikties Pirkimo dokumentams valdymą bei Diegėjo teikiamų rezultatų kontrolę, Projekto pokyčių valdymą;
1.2.4. Teikti rekomendacijas Projekto rezultatų priėmimui;
1.2.5. Atlikti FAT ir SAT testavimus ir kitus testavimus;
1.2.6. Atlikti Projekto grafiko, apimties ir rizikų monitoringą ir kontrolę;
1.2.7. Užtikrinti Diegėjo teikiamos teleskopinių galerijų dokumentacijos vertinimą;.
1.2.1. Teikti ekspertines konsultacijas teleskopinių keleivių laipinimo galerijų atnaujinimo ir diegimo projekto metu (išpildymo, įrangos parinkimo ir diegimo klausimais, kitais susijusiais klausimais);
1.2.2. Užtikrinti tinkamą komunikaciją su visomis susijusiomis suinteresuotomis šalimis (pvz. tarp Diegėjo, Rangovo ir Užsakovo atsakingų asmenų) viso Projekto metu;
1.2.3. Atlikti Projekto apimties ir atitikties Pirkimo dokumentams valdymą bei Diegėjo teikiamų rezultatų kontrolę, Projekto pokyčių valdymą;
1.2.4. Teikti rekomendacijas Projekto rezultatų priėmimui;
1.2.5. Atlikti FAT ir SAT testavimus ir kitus testavimus;
1.2.6. Atlikti Projekto grafiko, apimties ir rizikų monitoringą ir kontrolę;
1.2.7. Užtikrinti Diegėjo teikiamos teleskopinių galerijų dokumentacijos vertinimą;.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50700000
-
Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugų teikėjas turės teikti šias teleskopinių keleivių laipinimo galerijų atnaujinimo/rekonstravimo ir diegimo projekto techninės priežiūros ir rezultatų kokybės užtikrinimo paslaugas:
1.2.1. Teikti ekspertines konsultacijas teleskopinių keleivių laipinimo galerijų atnaujinimo ir diegimo projekto metu (išpildymo, įrangos parinkimo ir diegimo klausimais, kitais susijusiais klausimais);
1.2.2. Užtikrinti tinkamą komunikaciją su visomis susijusiomis suinteresuotomis šalimis (pvz. tarp Diegėjo, Rangovo ir Užsakovo atsakingų asmenų) viso Projekto metu;
1.2.3. Atlikti Projekto apimties ir atitikties Pirkimo dokumentams valdymą bei Diegėjo teikiamų rezultatų kontrolę, Projekto pokyčių valdymą;
1.2.4. Teikti rekomendacijas Projekto rezultatų priėmimui;
1.2.5. Atlikti FAT ir SAT testavimus ir kitus testavimus;
1.2.6. Atlikti Projekto grafiko, apimties ir rizikų monitoringą ir kontrolę;
1.2.7. Užtikrinti Diegėjo teikiamos teleskopinių galerijų dokumentacijos vertinimą.
1.2.1. Teikti ekspertines konsultacijas teleskopinių keleivių laipinimo galerijų atnaujinimo ir diegimo projekto metu (išpildymo, įrangos parinkimo ir diegimo klausimais, kitais susijusiais klausimais);
1.2.2. Užtikrinti tinkamą komunikaciją su visomis susijusiomis suinteresuotomis šalimis (pvz. tarp Diegėjo, Rangovo ir Užsakovo atsakingų asmenų) viso Projekto metu;
1.2.3. Atlikti Projekto apimties ir atitikties Pirkimo dokumentams valdymą bei Diegėjo teikiamų rezultatų kontrolę, Projekto pokyčių valdymą;
1.2.4. Teikti rekomendacijas Projekto rezultatų priėmimui;
1.2.5. Atlikti FAT ir SAT testavimus ir kitus testavimus;
1.2.6. Atlikti Projekto grafiko, apimties ir rizikų monitoringą ir kontrolę;
1.2.7. Užtikrinti Diegėjo teikiamos teleskopinių galerijų dokumentacijos vertinimą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties sąlygų keitimas aprašytas Paslaugų sutarties bendrųjų sąlygų 11 dalyje.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkantysis subjektas reikalauja, kad tiekėjai, visi tiekėjų grupės nariai ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo, tiekėjų grupės narių, subtiekėjų ar kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų įstatymo 58 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
6.1. Šio Pirkimo metu nereikalaujama pateikti Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
6.2. Jei Tiekėjas, kuris bus kviečiamas sudaryti Sutartį, atsisakys ją sudaryti, jis, Pirkėjui pareikalavus, turės sumokėti 5 proc. Tiekėjo Galutinio pasiūlymo kainos EUR be PVM dydžio baudą bei padengti Pirkėjo patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia aukščiau nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais bus laikomas kainos skirtumas tarp Sutartį atsisakiusio pasirašyti Tiekėjo Galutinio pasiūlymo kainos EUR be PVM ir kito Tiekėjo, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti sutartį Tiekėjo, Galutinio pasiūlymo kainos EUR be PVM.
6.2. Jei Tiekėjas, kuris bus kviečiamas sudaryti Sutartį, atsisakys ją sudaryti, jis, Pirkėjui pareikalavus, turės sumokėti 5 proc. Tiekėjo Galutinio pasiūlymo kainos EUR be PVM dydžio baudą bei padengti Pirkėjo patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia aukščiau nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais bus laikomas kainos skirtumas tarp Sutartį atsisakiusio pasirašyti Tiekėjo Galutinio pasiūlymo kainos EUR be PVM ir kito Tiekėjo, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti sutartį Tiekėjo, Galutinio pasiūlymo kainos EUR be PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
6.3. Atsiskaitymo terminas - 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo tinkamai išrašytos ir Kliento patvirtintos PVM sąskaitos faktūros už tinkamai suteiktas Paslaugas pateikimo Klientui dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą Sutartyje yra numatyti Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai, tokie kaip delspinigiai ir baudos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-31
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |