Telia Lietuva, AB, sąnaudų apskaitos sistemos ir apskaitos atskyrimo audito už 2021 m. atlikimas ir audito rezultatų parengimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba
121442211
Mortos g. 14
Vilnius
03219
LT
Asmuo ryšiams:
Arūnas Zutkis
Telefonas:
+370 52105635
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.rrt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5723
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=653291Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=653291&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Telia Lietuva, AB, sąnaudų apskaitos sistemos ir apskaitos atskyrimo audito už 2021 m. atlikimas ir audito rezultatų parengimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79212300
-
Įstatymais nustatyto audito paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Telia Lietuva, AB, sąnaudų apskaitos sistemos ir apskaitos atskyrimo audito už 2021 m. atlikimas ir audito rezultatų parengimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 24793.39
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79212300
-
Įstatymais nustatyto audito paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Telia Lietuva, AB, sąnaudų apskaitos sistemos ir apskaitos atskyrimo audito už 2021 m. atlikimas ir audito rezultatų parengimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Auditoriaus laiku atliktų auditų (nurodytų 2 kvalifikacinio reikalavimo 1 dalyje) skaičius per pastaruosius trejus metus
/
Lyginamasis svoris:
0,4
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
0,6
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 24793.39
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų suteikimo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, jei Paslaugų teikimas vėluoja ne dėl Vykdytojo kaltės.
Jeigu Paslaugų teikimas ir Paslaugų rezultatų priėmimas persikelia į 2023 m., Užsakovas už Paslaugų rezultatą atsiskaito ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo lėšų iš valstybės biudžeto gavimo dienos, bet ne anksčiau kaip 2023 m. kovo 1 d.
Jeigu Paslaugų teikimas ir Paslaugų rezultatų priėmimas persikelia į 2023 m., Užsakovas už Paslaugų rezultatą atsiskaito ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo lėšų iš valstybės biudžeto gavimo dienos, bet ne anksčiau kaip 2023 m. kovo 1 d.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų pirkimo dokumentuose.
Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo.
Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
23. Jeigu Vykdytojas vienašališkai nutrauks Sutartį nepasiekęs Šalių sutarto ir Sutarties 1 punkte įtvirtinto Paslaugų rezultato, netinkamai suteiks arba kitaip nevykdys Sutartyje nustatytų įsipareigojimų, Užsakovo reikalavimu turės sumokėti sutartines 10 proc. Sutarties vertės netesybas (baudą). Baudos sumokėjimas neatleidžia Vykdytojo nuo tinkamo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.
24. Vykdytojas, nesuteikęs Šalių sutarto ir Sutarties 1 punkte įtvirtinto Paslaugų rezultato Sutartyje nustatytais terminais, Užsakovo reikalavimu moka Užsakovui už kiekvieną pavėluotą dieną 0,03 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
25. Užsakovas, uždelsęs atsiskaityti už suteiktą Paslaugų rezultatą šioje Sutartyje numatytais terminais, Vykdytojo reikalavimu moka Vykdytojui 0,03 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
24. Vykdytojas, nesuteikęs Šalių sutarto ir Sutarties 1 punkte įtvirtinto Paslaugų rezultato Sutartyje nustatytais terminais, Užsakovo reikalavimu moka Užsakovui už kiekvieną pavėluotą dieną 0,03 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
25. Užsakovas, uždelsęs atsiskaityti už suteiktą Paslaugų rezultatą šioje Sutartyje numatytais terminais, Vykdytojo reikalavimu moka Vykdytojui 0,03 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-08
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
2023 m.
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |