Telšių miesto gatvių apšvietimo tinklų priežiūra
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Telšių rajono savivaldybės administracija
180878299
Žemaitės g. 14
Telšiai
87133
LT
Asmuo ryšiams:
Albina Ročiuvienė
Telefonas:
+370 44456196
El. paštas:
albina.rociuviene@telsiai.lt
Faksas:
+370 44452229
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.telsiai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6371
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=626061Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=626061&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Telšių miesto gatvių apšvietimo tinklų priežiūra
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50232100
-
Gatvių apšvietimo priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Telšių miesto gatvių apšvietimo tinklų priežiūra
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 150000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50232100
-
Gatvių apšvietimo priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Telšių miesto gatvių apšvietimo tinklų priežiūra
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 150000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu (kiekvienas partneris toje srityje, kurioje vykdys veiklą), kiti ūkio subjektai (subtiekėjai ar tretieji asmenys), kurių pajėgumais remiasi tiekėjas (kiekvienas toje srityje, kurioje vykdys veiklą) turi turėti teisę verstis elektros tinklo ir įrenginių iki 1000 V eksploatavimo veikla.
(Teisinis pagrindas – LR Energetikos ministro 2010 spalio 4 d. įsakymo Nr. 1-274 „Dėl asmenų, turinčių teisę įrengti ir eksploatuoti energetikos įrenginius, atestavimo taisyklių patvirtinimo“ 3 p.).
Pateikiama: Kompetentingos įstaigos išduotas galiojantis atestatas* ar kiti lygiaverčiai dokumentai, patvirtinantys teisę verstis reikalaujama veikla arba nuorodos į nacionalines duomenų bazes bet kurioje valstybėje narėje, prie kurių pirkimo vykdytojas turės galimybę tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungti ir susipažinti su reikalaujamais dokumentais ir (ar) informacija.
Užsienio šalių specialistai su kvalifikacijos dokumentais pateikia kreipimosi dėl teisės pripažinimo dokumento išdavimo kopiją ir specialistų kilmės šalies kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją, o teisės pripažinimo dokumentą gali pateikti iki sutarties pasirašymo.
*Perkančioji organizacija nereikalauja LR juridinių asmenų pateikti dokumentų, patvirtinančių atitiktį šiam kvalifikacijos reikalavimui, jeigu Perkančioji organizacija gali susipažinti su šiais dokumentais ar informacija tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungusi prie nacionalinės duomenų bazės. Šiuos duomenis viešai prieinamoje licencijų informacinėje sistemoje https://www.licencijavimas.lt/lis-epp-app/public/licenceSearch ar kitose atitinkamus duomenis teikiančiose viešai prieinamose duomenų bazėse po dokumentų pagal EBVPD pateikimo pasitikrina ir išsaugo pati Perkančioji organizacija. Esant aplinkybėms, dėl kurių Perkančioji organizacija negali pati pasitikrinti ir išsaugoti viešai prieinamoje sistemoje ar kitose duomenų bazėse nurodytų duomenų (pvz., sistema ar kita duomenų bazė neveikia, sistemoje ar kitoje duomenų bazėje nėra duomenų apie įmonę ar pan.,), Perkančioji organizacija turi teisę kreiptis į tiekėją dėl atitiktį patvirtinančių dokumentų pateikimo.
Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu (kiekvienas partneris toje srityje, kurioje vykdys veiklą), kiti ūkio subjektai (subtiekėjai ar tretieji asmenys), kurių pajėgumais remiasi tiekėjas (kiekvienas toje srityje, kurioje vykdys veiklą) turi turėti teisę verstis elektros tinklo ir įrenginių iki 1000 V eksploatavimo veikla.
(Teisinis pagrindas – LR Energetikos ministro 2010 spalio 4 d. įsakymo Nr. 1-274 „Dėl asmenų, turinčių teisę įrengti ir eksploatuoti energetikos įrenginius, atestavimo taisyklių patvirtinimo“ 3 p.).
Pateikiama: Kompetentingos įstaigos išduotas galiojantis atestatas* ar kiti lygiaverčiai dokumentai, patvirtinantys teisę verstis reikalaujama veikla arba nuorodos į nacionalines duomenų bazes bet kurioje valstybėje narėje, prie kurių pirkimo vykdytojas turės galimybę tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungti ir susipažinti su reikalaujamais dokumentais ir (ar) informacija.
Užsienio šalių specialistai su kvalifikacijos dokumentais pateikia kreipimosi dėl teisės pripažinimo dokumento išdavimo kopiją ir specialistų kilmės šalies kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją, o teisės pripažinimo dokumentą gali pateikti iki sutarties pasirašymo.
*Perkančioji organizacija nereikalauja LR juridinių asmenų pateikti dokumentų, patvirtinančių atitiktį šiam kvalifikacijos reikalavimui, jeigu Perkančioji organizacija gali susipažinti su šiais dokumentais ar informacija tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungusi prie nacionalinės duomenų bazės. Šiuos duomenis viešai prieinamoje licencijų informacinėje sistemoje https://www.licencijavimas.lt/lis-epp-app/public/licenceSearch ar kitose atitinkamus duomenis teikiančiose viešai prieinamose duomenų bazėse po dokumentų pagal EBVPD pateikimo pasitikrina ir išsaugo pati Perkančioji organizacija. Esant aplinkybėms, dėl kurių Perkančioji organizacija negali pati pasitikrinti ir išsaugoti viešai prieinamoje sistemoje ar kitose duomenų bazėse nurodytų duomenų (pvz., sistema ar kita duomenų bazė neveikia, sistemoje ar kitoje duomenų bazėje nėra duomenų apie įmonę ar pan.,), Perkančioji organizacija turi teisę kreiptis į tiekėją dėl atitiktį patvirtinančių dokumentų pateikimo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
-
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
-
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Užsakovas sumoka Tiekėjui už tinkamai suteiktas Paslaugas per 30 kalendorinių dienų po Paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
2. Tiekėjui vėluojant suteikti Paslaugas Sutartyje nustatytu terminu ir (ar) ištaisyti Paslaugų trūkumus per Užsakovo nurodytą terminą, jis Paslaugų gavėjui už kiekvieną uždelstą dieną moka 0,02 % dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo Sutarties sumos.
3. Užsakovui vėluojant atsiskaityti už tinkamai ir laiku suteiktas Paslaugas, jis Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną moka 0,02 % dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo vėluojamos apmokėti sumos.
2. Tiekėjui vėluojant suteikti Paslaugas Sutartyje nustatytu terminu ir (ar) ištaisyti Paslaugų trūkumus per Užsakovo nurodytą terminą, jis Paslaugų gavėjui už kiekvieną uždelstą dieną moka 0,02 % dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo Sutarties sumos.
3. Užsakovui vėluojant atsiskaityti už tinkamai ir laiku suteiktas Paslaugas, jis Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną moka 0,02 % dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo vėluojamos apmokėti sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-30
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-30
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |