Tiekėjų g. KT8121, Kretingos mieste (ruožas nuo 0,000 iki 2,974) rekonstrukcijos darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kretingos rajono savivaldybės administracija
188715222
Savanorių g. 29A, LT-97111 Kretinga
Kretinga
97111
LT
Asmuo ryšiams:
Sonata Skominienė
Telefonas:
+370 44574140
El. paštas:
s.skominiene@kretinga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://kretinga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2363
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=621526Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=621526&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Tiekėjų g. KT8121, Kretingos mieste (ruožas nuo 0,000 iki 2,974) rekonstrukcijos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tiekėjų g. KT8121, Kretingos mieste (ruožas nuo 0,000 iki 2,974) rekonstrukcijos darbų atlikimas, vadovaujantis techniniu darbo projektu Nr. 2011-00-TDP, parengtu MB „Gatvių projektavimas“.
Inžinerinės paslaugos (išpildomųjų geodezinių nuotraukų parengimas; nekilnojamųjų daiktų kadastrinių duomenų bylų parengimas; žemės sklypo kadastro duomenų atnaujinimas).
Inžinerinės paslaugos (išpildomųjų geodezinių nuotraukų parengimas; nekilnojamųjų daiktų kadastrinių duomenų bylų parengimas; žemės sklypo kadastro duomenų atnaujinimas).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Tiekėjų g., Kretingos m.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tiekėjų g. KT8121, Kretingos mieste (ruožas nuo 0,000 iki 2,974) rekonstrukcijos darbų atlikimas, vadovaujantis techniniu darbo projektu Nr. 2011-00-TDP, parengtu MB „Gatvių projektavimas“.
Inžinerinės paslaugos (išpildomųjų geodezinių nuotraukų parengimas; nekilnojamųjų daiktų kadastrinių duomenų bylų parengimas; žemės sklypo kadastro duomenų atnaujinimas).
Inžinerinės paslaugos (išpildomųjų geodezinių nuotraukų parengimas; nekilnojamųjų daiktų kadastrinių duomenų bylų parengimas; žemės sklypo kadastro duomenų atnaujinimas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
50
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
04.3.1-LVPA-T-116-01-0002 „Kretingos miesto gatvių apšvietimo sistemos modernizavimas“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudotis Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti pirkimo dokumentuose.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantijos rašto originalu arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštu. Sutarties
įvykdymo užtikrinimo vertė turi būti ne mažiau nei 5 proc. nuo sutarties vertės su PVM. Garantijos arba laidavimo draudimo rašto galiojimo terminas turi būti ne trumpesnis kaip tiekėjo įsipareigojimų įvykdymo terminas.
2. Rangovas, siekdamas užtikrinti Sutarties įvykdymą, turi teisę Sutartyje numatytais terminais į Užsakovo nurodytą sąskaitą banke pervesti sumą, ne mažesnę nei Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė.
3. Sutarties įvykdymas taip pat užtikrinamas netesybomis (delspinigiai ir baudos).
įvykdymo užtikrinimo vertė turi būti ne mažiau nei 5 proc. nuo sutarties vertės su PVM. Garantijos arba laidavimo draudimo rašto galiojimo terminas turi būti ne trumpesnis kaip tiekėjo įsipareigojimų įvykdymo terminas.
2. Rangovas, siekdamas užtikrinti Sutarties įvykdymą, turi teisę Sutartyje numatytais terminais į Užsakovo nurodytą sąskaitą banke pervesti sumą, ne mažesnę nei Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė.
3. Sutarties įvykdymas taip pat užtikrinamas netesybomis (delspinigiai ir baudos).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-25
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-25
Vietos laikas:
14:45
Vieta:
Kretingos rajono savivaldybės administracija, Savanorių g. 29A, LT-97111, Kretinga, 305 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 str. 11 d., tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |