Tikslinių kompensacijų ir kitos piniginės socialinės paramos pristatymo į namus ir išmokėjimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Telšių rajono savivaldybės administracija
180878299
Žemaitės g. 14
Telšiai
87133
LT
Asmuo ryšiams: Albina Ročiuvienė
Telefonas: +370 44456196
Faksas: +370 44452229
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.telsiai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=628292
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Tikslinių kompensacijų ir kitos piniginės socialinės paramos pristatymo į namus ir išmokėjimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

64100000  -  Pašto ir kurjerių paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tikslinių kompensacijų ir kitos piniginės socialinės paramos pristatymo į namus ir išmokėjimo paslaugos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 50000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

75310000  -  Išmokų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Numatomas orientacinis išmokų skaičius per mėnesį iki 750 gavėjų, orientacinis išmokų mokestis per mėnesį vienam asmeniui apie 175 Eur, planuojamų socialinių išmokų suma - 4 500 000,00 Eur per 3 metus.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 50000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (EBVPD).
Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu (kiekvienas partneris toje srityje, kurioje vykdys veiklą), kiti ūkio subjektai (subtiekėjai ar tretieji asmenys), kurių pajėgumais remiasi tiekėjas (kiekvienas toje srityje, kurioje vykdys veiklą) turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti, t. y. Teikėjas privalo turėti mokėjimo įstaigos licenciją.
Pateikiama Lietuvos banko licencija, patvirtinanti, kad Teikėjas turi mokėjimo įstaigos licenciją ar kiti lygiaverčiai dokumentai, patvirtinantys teisę verstis reikalaujama veikla arba nuorodos į nacionalines duomenų bazes bet kurioje valstybėje narėje, prie kurių pirkimo vykdytojas turės galimybę tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungti ir susipažinti su reikalaujamais dokumentais ir (ar) informacija.
Užsienio šalių specialistai su kvalifikacijos dokumentais pateikia kreipimosi dėl teisės pripažinimo dokumento išdavimo kopiją ir specialistų kilmės šalies kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją, o teisės pripažinimo dokumentą gali pateikti iki sutarties pasirašymo.
*Perkančioji organizacija nereikalauja LR juridinių asmenų pateikti dokumentų, patvirtinančių atitiktį šiam kvalifikacijos reikalavimui, jeigu Perkančioji organizacija gali susipažinti su šiais dokumentais ar informacija tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungusi prie nacionalinės duomenų bazės. Šiuos duomenis viešai prieinamoje licencijų informacinėje sistemoje https://www.licencijavimas.lt/lis-epp-app/public/licenceSearch ar kitose atitinkamus duomenis teikiančiose viešai prieinamose duomenų bazėse po dokumentų pagal EBVPD pateikimo pasitikrina ir išsaugo pati Perkančioji organizacija. Esant aplinkybėms, dėl kurių Perkančioji organizacija negali pati pasitikrinti ir išsaugoti viešai prieinamoje sistemoje ar kitose duomenų bazėse nurodytų duomenų (pvz., sistema ar kita duomenų bazė neveikia, sistemoje ar kitoje duomenų bazėje nėra duomenų apie įmonę ar pan.,), Perkančioji organizacija turi teisę kreiptis į tiekėją dėl atitiktį patvirtinančių dokumentų pateikimo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
-
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
-
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas (tiekėjų grupės partneriai kartu), per paskutinius 3 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos yra įvykdęs* ir/ar vykdo** bent 1 sutartį, susijusią su grynųjų pinigų išmokėjimu fiziniams asmenims, kurios vertė yra ne mažesnė kaip 18 150 Eur su PVM.
* Jeigu tiekėjas teikia informaciją apie sutartį, kuri pradėta ir baigta vykdyti per paskutinius 3 metus, arba apie sutartį, kuri pradėta vykdyti anksčiau nei per paskutinius 3 metus, tačiau pabaigta vykdyti per paskutinius 3 metus ir kurios vertė ne mažesnė kaip 18 150 Eur su PVM, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą.
** Jeigu tiekėjas teikia informaciją apie dar vykdomą sutartį, kuri pradėta vykdyti per paskutinius 3 metus ir kurios vertė ne mažesnė kaip 18 150 Eur su PVM, tačiau dar nebaigta vykdyti, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
1) Pagrindinių per paskutinius 3 metus įvykdytų ir/ar vykdomų sutarčių sąrašas, kuriame nurodyti sutarčių pavadinimai, įvykdytų sutarčių sumos, sutarčių pradžios ir pabaigos (jei sutartis baigta vykdyti) datos, paslaugų gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji).
2) Užsakovų pažymos apie tinkamai įvykdytas/vykdomas sutartis. Pažymose turi būti nurodyti sutarčių pavadinimai, įvykdytų sutarčių sumos, sutarties pradžios ir pabaigos datos, paslaugų gavėjai, ar paslaugos buvo suteiktos/yra suteikiamos pagal pirkimo sutarties vykdymą reglamentuojančių teisės aktų bei pirkimo sutarties reikalavimus.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugos pirkėjui vėluojant atsiskaityti už suteiktas paslaugas, Paslaugos teikėjas turi teisę reikalauti iš Paslaugos pirkėjo sumokėti už kiekvieną pavėluotą dieną 0,03 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
Paslaugų teikėjui vėluojant teikti paslaugas Paslaugų pirkėjas turi teisę reikalauti iš Paslaugų teikėjo sumokėti už kiekvieną pavėluotą dieną 0,03 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktos paslaugos vertės už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
Paslaugos teikėjui laiku nepervedus (negrąžinus) neišmokėtų išmokų likučio, Paslaugų pirkėjas gali pareikalauti iš Paslaugų teikėjo sumokėti 0,03 proc. dydžio delspinigius nuo negrąžintos sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-07
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Telšių rajono savivaldybės administracija, 304 kab., Respublikos g. 32, LT-87333, Telšiai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinimo su pasiūlymais komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Tiekėjas, nesutikęs su perkančiosios organizacijos sprendimu arba jei perkančioji organizacija per nustatytą terminą neišnagrinėjo jo pretenzijos, gali pateikti prašymą ar pareikšti ieškinį teismui Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-25
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.