Tikslinių kompensacijų ir kitų socialinių išmokų pristatymo į namus ar išmokėjimo kasoje paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Radviliškio rajono savivaldybės administracija
188726247
Aušros a. 10
Radviliškis
82196
LT
Asmuo ryšiams:
Vaidutė Štankelytė
Telefonas:
+370 42269022
El. paštas:
vaida.stankelyte@radviliskis.lt
Faksas:
+370 42269000
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.radviliškis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6346
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=788383Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=788383&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Tikslinių kompensacijų ir kitų socialinių išmokų pristatymo į namus ar išmokėjimo kasoje paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
64100000
-
Pašto ir kurjerių paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tikslinių kompensacijų gavėjų yra apie 800 šimtus, kitų socialinių išmokų gavėjų yra apie 250 gavėjų. Preliminari vieno mėnesio išmokų suma 200 000,00 Eur.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 160000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
64100000
-
Pašto ir kurjerių paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Radviliškio rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tikslinių kompensacijų gavėjų yra apie 800 šimtus, kitų socialinių išmokų gavėjų yra apie 250 gavėjų. Preliminari vieno mėnesio išmokų suma 200 000,00 Eur.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 160000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime turi atitikti reikalavimus dėl Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešujų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją. EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs tiekėjas;
2. kiekvienas ūkio subjektų grupės narys;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi.
Tiekėjas turi turėti išduotą mokėjimo ir (ar) elektroninių pinigų įstaigos licenciją.
Reikalaujamos veiklos teisinis pagrindas – Lietuvos Respublikos mokėjimų įstatymo 7 straipsnis.
Perkančioji organizacija naudodamasi Lietuvos banko (http://www.lb.lt) registrais, patikrins atitiktį nustatytam reikalavimui.
Užsienio tiekėjai pateikia lygiaverčius dokumentus.
Iš tiekėjų, registruotų Europos Sąjungos valstybėje narėje, Europos ekonominės erdvės valstybėje narėje, Šveicarijos Konfederacijoje arba trečiojoje šalyje, priimami tiekėjo kilmės šalies kompetentingų institucijų išduoti dokumentai dėl teisės užsiimti su pirkimo objektu susijusia veikla, tačiau toks užsienio šalies tiekėjas turi pareigą, per protingą laiką, kreiptis į atitinkamą Lietuvos Respublikos instituciją dėl teisės pripažinimo dokumento išdavimo. Užsienio tiekėjo turimos kvalifikacijos patvirtinimo dokumentai Lietuvoje gali būti išduoti ir po galutinės pasiūlymų pateikimo datos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos.
1. pasiūlymą pateikęs tiekėjas;
2. kiekvienas ūkio subjektų grupės narys;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi.
Tiekėjas turi turėti išduotą mokėjimo ir (ar) elektroninių pinigų įstaigos licenciją.
Reikalaujamos veiklos teisinis pagrindas – Lietuvos Respublikos mokėjimų įstatymo 7 straipsnis.
Perkančioji organizacija naudodamasi Lietuvos banko (http://www.lb.lt) registrais, patikrins atitiktį nustatytam reikalavimui.
Užsienio tiekėjai pateikia lygiaverčius dokumentus.
Iš tiekėjų, registruotų Europos Sąjungos valstybėje narėje, Europos ekonominės erdvės valstybėje narėje, Šveicarijos Konfederacijoje arba trečiojoje šalyje, priimami tiekėjo kilmės šalies kompetentingų institucijų išduoti dokumentai dėl teisės užsiimti su pirkimo objektu susijusia veikla, tačiau toks užsienio šalies tiekėjas turi pareigą, per protingą laiką, kreiptis į atitinkamą Lietuvos Respublikos instituciją dėl teisės pripažinimo dokumento išdavimo. Užsienio tiekėjo turimos kvalifikacijos patvirtinimo dokumentai Lietuvoje gali būti išduoti ir po galutinės pasiūlymų pateikimo datos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija apmoka Tieikėjui už suteiktas paslaugas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir Šalių pasirašyto paslaugų perdavimo-priėmimo akto arba kito paslaugų atlikimą patvirtinančio dokumento gavimo dienos, remiantis Šalių pasirašytais suderinimo aktais.
Perkančioji organizacija uždelsusi sumokėti Sutartyje numatyta tvarka, įsipareigoja Tiekėjui pareikalavus mokėti 0,02 proc. nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio delspinigius, už kiekvieną uždelstą dieną.
Tiekėjas, uždelsęs suteikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Perkančiajai organizacijai 0,02 % nuo nesuteiktų paslaugų vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Perkančiajai organizacijai nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Perkančiajai organizacijai 5 (penkių) procentų dydžio netesybas (baudą) nuo bendros Sutarties kainos be PVM.
Perkančioji organizacija uždelsusi sumokėti Sutartyje numatyta tvarka, įsipareigoja Tiekėjui pareikalavus mokėti 0,02 proc. nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio delspinigius, už kiekvieną uždelstą dieną.
Tiekėjas, uždelsęs suteikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Perkančiajai organizacijai 0,02 % nuo nesuteiktų paslaugų vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Perkančiajai organizacijai nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Perkančiajai organizacijai 5 (penkių) procentų dydžio netesybas (baudą) nuo bendros Sutarties kainos be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-14
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Radviliškio rajono savivaldybės administracijos 127 kab., Aušros a. 10, Radviliškis
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
76299
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |