TRAKŲ MIESTO GATVIŲ APŠVIETIMO MODERNIZAVIMO RANGOS DARBAI

Klaidų ištaisymas

Skelbimas, susijęs su pakeitimais ar papildoma informacija

Darbai

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Večerinskienė
Telefonas: +370 52858320
Faksas: +370 52853140
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.trakai.lt

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

TRAKŲ MIESTO GATVIŲ APŠVIETIMO MODERNIZAVIMO RANGOS DARBAI
Nuorodos numeris:  611606
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45316110  -  Kelių apšvietimo įrenginių montavimas
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Trakų miesto gatvių apšvietimo modernizavimo rangos darbai. Visos perkamų darbų apimtys nurodytos Techniniame projekte. Užbaigęs darbus, rangovas turės parengti ir pateikti užsakovui gatvių apšvietimo tinklų išpildomąsias nuotraukas pdf ir dwg formatuose bei popierinę bylą.
Darbų kiekiai (apimtys) ir savybės nustatytos 3 priede pateiktuose Apšvietimo įrenginių, elektros linijų, Trakų mieste, įrengimo projekte (2022 m. parengtas UAB „Synergy Solutions“), darbų kiekių žiniaraščiuose. Techninis projektas pridedamas atskiru dokumentu (pirkimo sąlygų 3 priedas), darbų kiekių žiniaraščiai pridedami atskiru dokumentu prie sutarties (9 priedas).

VI dalis: Papildoma informacija

VI.5)

Paskelbimo data

2022-08-19

VII dalis: Pakeitimai

VII.1)

Informacija, kuri turi būti pakeista ar papildyta

VII.1.2)

Taisytinas pradinio skelbimo tekstas

Dalies numeris:  III.1.1)
Keistino teksto vieta:  Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Yra:  
1. Užpildytas pasiūlymas, kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu. Nepateikus įkainotos veiklos sąrašo pasiūlymas bus atmestas kaip neatitinkantis konkurso sąlygų.
2. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ar kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, ketina remtis tiekėjas.
3. Pasiūlymo galiojimą užtikrinantis dokumentas. Elektroniniu būdu teikiamas dokumentas turi būti pasirašytas pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo banko ar draudimo bendrovės saugų elektroninį parašą Perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti.
4. Jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė.
5. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas).
6. Ketinimų protokolai ar kiti susitarimai.
7. Dokumentai, įrodantys, kad Tiekėjo pasiūlyti įrenginiai, įranga bei medžiagos atitinka Techninio projekto (pirkimo sąlygų 3 priedas) dokumente SS2113-XX-IP.TS „Techninės specifikacijos“ nurodytus reikalavimus.
Turi būti:  
1. Užpildytas pasiūlymas, kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu. Nepateikus įkainotos veiklos sąrašo pasiūlymas bus atmestas kaip neatitinkantis konkurso sąlygų.
2. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ar kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, ketina remtis tiekėjas.
3. Pasiūlymo galiojimą užtikrinantis dokumentas. Elektroniniu būdu teikiamas dokumentas turi būti pasirašytas pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo banko ar draudimo bendrovės saugų elektroninį parašą Perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti.
4. Jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė.
5. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas).
6. Ketinimų protokolai ar kiti susitarimai.

Dalies numeris:  III.2.2)
Keistino teksto vieta:  Sutarties vykdymo sąlygos
Yra:  
1. Rangovas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos Užsakovui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštą (pateikia jį su tinkamai patvirtinta laidavimo draudimo liudijimo (poliso) kopija). Užtikrinimo suma – 5 (penki) proc. sutarties kainos be PVM.
2. Užsakovas raštu dėl pasikeitusių aplinkybių, kai dėl jų negalima tęsti Darbų ir, kai jos tampa žinomos po Sutarties sudarymo ir, kai Rangovas nebuvo prisiėmęs jų atsiradimo rizikos, gali bet kada nurodyti Rangovui sustabdyti visų Darbų vykdymą, nurodydamas (jeigu įmanoma) sustabdymo trukmę dienomis. Aplinkybės, dėl kurių gali būti stabdomi darbai, nurodytos pirkimo sąlygų ,,Sutarties projektas" priedo 4.5 p..
Turi būti:  
1. Rangovas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos Užsakovui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštą (pateikia jį su tinkamai patvirtinta laidavimo draudimo liudijimo (poliso) kopija). Užtikrinimo suma – 5 (penki) proc. sutarties kainos be PVM.
2. Užsakovas raštu dėl pasikeitusių aplinkybių, kai dėl jų negalima tęsti Darbų ir, kai jos tampa žinomos po Sutarties sudarymo ir, kai Rangovas nebuvo prisiėmęs jų atsiradimo rizikos, gali bet kada nurodyti Rangovui sustabdyti visų Darbų vykdymą, nurodydamas (jeigu įmanoma) sustabdymo trukmę dienomis. Aplinkybės, dėl kurių gali būti stabdomi darbai, nurodytos pirkimo sąlygų ,,Sutarties projektas" priedo 4.5 p..
3. Dokumentus, įrodančius, kad Tiekėjo pasiūlyti įrenginiai, įranga bei medžiagos atitinka Techninio projekto (pirkimo sąlygų 3 priedas) dokumente SS2113-XX-IP.TS „Techninės specifikacijos“ nurodytus reikalavimus turės pateikti konkursą laimėjęs tiekėjas, po sutarties pasirašymo dienos per 5 darbo dienas - Tiekėjas turės pateikti Užsakovui ir projekto rengėjui derinimui sutarties įvykdymui siūlomos įrangos techninių charakteristikų atitiktį šiai techninei specifikacijai (Techninio projekto dalis.SS2113-XX-IP.TS).

Dalies numeris:  IV.2.2)
Keistino teksto vieta:  Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Yra:  
Data:  2022-08-23
Vietos laikas:  8:00
Turi būti:  
Data:  2022-08-24
Vietos laikas:  8:00

Dalies numeris:  IV.2.7)
Keistino teksto vieta:  Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Yra:  
Data:  2022-08-23
Vietos laikas:  8:45
Turi būti:  
Data:  2022-08-24
Vietos laikas:  8:45
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.