TRAKŲ MIESTO GATVIŲ APŠVIETIMO MODERNIZAVIMO RANGOS DARBAI
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Večerinskienė
Telefonas:
+370 52858320
El. paštas:
ausra.vecerinskiene@trakai.lt
Faksas:
+370 52853140
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.trakai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7038
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=657822Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=657822&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
TRAKŲ MIESTO GATVIŲ APŠVIETIMO MODERNIZAVIMO RANGOS DARBAI
Nuorodos numeris:
620900
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45316110
-
Kelių apšvietimo įrenginių montavimas
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Trakų miesto gatvių apšvietimo modernizavimo rangos darbai. Visos perkamų darbų apimtys nurodytos Techniniame projekte. Užbaigęs darbus, rangovas turės parengti ir pateikti užsakovui gatvių apšvietimo tinklų išpildomąsias nuotraukas pdf ir dwg formatuose bei popierinę bylą.
Darbų kiekiai (apimtys) ir savybės nustatytos 3 priede pateiktuose Apšvietimo įrenginių, elektros linijų, Trakų mieste, įrengimo projekte (2022 m. parengtas UAB „Synergy Solutions“), darbų kiekių žiniaraščiuose. Techninis projektas pridedamas atskiru dokumentu (pirkimo sąlygų 3 priedas), darbų kiekių žiniaraščiai pridedami atskiru dokumentu prie sutarties (9 priedas).
Darbų kiekiai (apimtys) ir savybės nustatytos 3 priede pateiktuose Apšvietimo įrenginių, elektros linijų, Trakų mieste, įrengimo projekte (2022 m. parengtas UAB „Synergy Solutions“), darbų kiekių žiniaraščiuose. Techninis projektas pridedamas atskiru dokumentu (pirkimo sąlygų 3 priedas), darbų kiekių žiniaraščiai pridedami atskiru dokumentu prie sutarties (9 priedas).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45316110
-
Kelių apšvietimo įrenginių montavimas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Trakai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Trakų miesto gatvių apšvietimo modernizavimo rangos darbai. Visos perkamų darbų apimtys nurodytos Techniniame projekte. Užbaigęs darbus, rangovas turės parengti ir pateikti užsakovui gatvių apšvietimo tinklų išpildomąsias nuotraukas pdf ir dwg formatuose bei popierinę bylą.
Darbų kiekiai (apimtys) ir savybės nustatytos 3 priede pateiktuose Apšvietimo įrenginių, elektros linijų, Trakų mieste, įrengimo projekte (2022 m. parengtas UAB „Synergy Solutions“), darbų kiekių žiniaraščiuose. Techninis projektas pridedamas atskiru dokumentu (pirkimo sąlygų 3 priedas), darbų kiekių žiniaraščiai pridedami atskiru dokumentu prie sutarties (9 priedas).
Darbų kiekiai (apimtys) ir savybės nustatytos 3 priede pateiktuose Apšvietimo įrenginių, elektros linijų, Trakų mieste, įrengimo projekte (2022 m. parengtas UAB „Synergy Solutions“), darbų kiekių žiniaraščiuose. Techninis projektas pridedamas atskiru dokumentu (pirkimo sąlygų 3 priedas), darbų kiekių žiniaraščiai pridedami atskiru dokumentu prie sutarties (9 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Europos Sąjungos struktūrinių fondų 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 4 prioriteto „Energijos efektyvumo ir atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir naudojimo skatinimas“ 04.3.1-LVPA-T-116 priemonė „Gatvių apšvietimo modernizavimas“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pasiūlymą sudaro tiekėjo pateiktų duomenų, dokumentų elektroninėje formoje, skaitmeninių dokumentų kopijų visuma:
1. Užpildytas pasiūlymas, kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu. Nepateikus įkainotos veiklos sąrašo pasiūlymas bus atmestas kaip neatitinkantis konkurso sąlygų.
2. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ar kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, ketina remtis tiekėjas.
3. Pasiūlymo galiojimą užtikrinantis dokumentas. Elektroniniu būdu teikiamas dokumentas turi būti pasirašytas pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo banko ar draudimo bendrovės saugų elektroninį parašą Perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti.
4. Jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė.
5. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas).
6. Ketinimų protokolai ar kiti susitarimai.
1. Užpildytas pasiūlymas, kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu. Nepateikus įkainotos veiklos sąrašo pasiūlymas bus atmestas kaip neatitinkantis konkurso sąlygų.
2. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ar kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, ketina remtis tiekėjas.
3. Pasiūlymo galiojimą užtikrinantis dokumentas. Elektroniniu būdu teikiamas dokumentas turi būti pasirašytas pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo banko ar draudimo bendrovės saugų elektroninį parašą Perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti.
4. Jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė.
5. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas).
6. Ketinimų protokolai ar kiti susitarimai.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos Užsakovui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštą (pateikia jį su tinkamai patvirtinta laidavimo draudimo liudijimo (poliso) kopija). Užtikrinimo suma – 5 (penki) proc. sutarties kainos be PVM.
2. Užsakovas raštu dėl pasikeitusių aplinkybių, kai dėl jų negalima tęsti Darbų ir, kai jos tampa žinomos po Sutarties sudarymo ir, kai Rangovas nebuvo prisiėmęs jų atsiradimo rizikos, gali bet kada nurodyti Rangovui sustabdyti visų Darbų vykdymą, nurodydamas (jeigu įmanoma) sustabdymo trukmę dienomis. Aplinkybės, dėl kurių gali būti stabdomi darbai, nurodytos pirkimo sąlygų ,,Sutarties projektas" priedo 4.5 p..
2. Užsakovas raštu dėl pasikeitusių aplinkybių, kai dėl jų negalima tęsti Darbų ir, kai jos tampa žinomos po Sutarties sudarymo ir, kai Rangovas nebuvo prisiėmęs jų atsiradimo rizikos, gali bet kada nurodyti Rangovui sustabdyti visų Darbų vykdymą, nurodydamas (jeigu įmanoma) sustabdymo trukmę dienomis. Aplinkybės, dėl kurių gali būti stabdomi darbai, nurodytos pirkimo sąlygų ,,Sutarties projektas" priedo 4.5 p..
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-09-12
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-09-12
Vietos laikas:
08:00
Vieta:
104 kab., Trakų r. sav. administracija, Vytauto g. 33, Trakai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai procedūrose nedalyvauja, pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčai nagrinėjami Įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |