Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188785847
Saltoniškių g. 19, LT-08105 Vilnius
Vilnius
08105
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Pakenienė
Telefonas:
+370 70060218
El. paštas:
jolanta.pakeniene@policija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://policija.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5301
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697561Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=697561&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50118110
-
Transporto priemonių nuvilkimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo (transporto priemonių iškėlimo, užkėlimo, nukėlimo ir kt.) ir jų saugojimo paslaugų (toliau - paslaugos) pirkimas vykdomas siekiant užtikrinti viešąjį interesą ir policijos reikmes Utenos apskrities teritorijoje. Paslaugos bus užsakomos pagal faktinį poreikį. Paslaugų teikimo terminas – 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos arba iki kol bus pasiekta maksimali Sutarties vertė- 240 000,00 Eur su PVM (priklausomai kas įvyks anksčiau). Sudaroma fiksuoto įkainio sutartis.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 198347.11
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
63121000
-
Saugojimo ir grąžinimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Utenos apskrities teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo (transporto priemonių iškėlimo, užkėlimo, nukėlimo ir kt.) ir jų saugojimo paslaugų (toliau - paslaugos) pirkimas vykdomas siekiant užtikrinti viešąjį interesą ir policijos reikmes Utenos apskrities teritorijoje. Paslaugos bus užsakomos pagal faktinį poreikį. Paslaugų teikimo terminas – 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos arba iki kol bus pasiekta maksimali Sutarties vertė- 240 000,00 Eur su PVM (priklausomai kas įvyks anksčiau). Sudaroma fiksuoto įkainio sutartis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 198347.11
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)- aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ 46 straipsnį nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
EBVPD teikia tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį (jei taikomi kvalifikacijos reikalavimai).
Dokumentai patvirtinantys EBVPD nurodytą informaciją su pasiūlymu neteikiami, jų bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo (galimo laimėtojo).
EBVPD teikia tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį (jei taikomi kvalifikacijos reikalavimai).
Dokumentai patvirtinantys EBVPD nurodytą informaciją su pasiūlymu neteikiami, jų bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo (galimo laimėtojo).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjui nevykdant esminių Sutarties nuostatų arba jas vykdant netinkamai (išskyrus vėlavimą atvykti į iškvietime nurodytą vietą) ir per Užsakovo nustatytą pagrįstą terminą šių trūkumų neištaisius ir (ar) nepašalinus, Užsakovo reikalavimu Teikėjui taikoma 3 000 Eur (trijų tūkstančių eurų 00 ct) dydžio bauda.
Teikėjui vėluojant atvykti į iškvietime nurodytą vietą, Užsakovui raštu pareikalavus Teikėjas moka Užsakovui 30 Eur (trisdešimties eurų 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną vykdyti uždelstą valandą.
Kai Teikėjas tretiesiems asmenims pateikia sąskaitą faktūrą, kurioje nurodytos suteiktos paslaugos neatitinka faktiškai suteiktų paslaugų apimties ar Sutartyje nustatyto paslaugų pobūdžio (specifikacijos) arba nurodyti suteiktų paslaugų įkainiai neatitinka Sutartyje jiems nustatytų įkainių, Teikėjui taikoma bauda, lygi 50 proc. nuo netinkamai išrašytos sąskaitos faktūros kainos su PVM.
Teikėjui vėluojant atvykti į iškvietime nurodytą vietą, Užsakovui raštu pareikalavus Teikėjas moka Užsakovui 30 Eur (trisdešimties eurų 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną vykdyti uždelstą valandą.
Kai Teikėjas tretiesiems asmenims pateikia sąskaitą faktūrą, kurioje nurodytos suteiktos paslaugos neatitinka faktiškai suteiktų paslaugų apimties ar Sutartyje nustatyto paslaugų pobūdžio (specifikacijos) arba nurodyti suteiktų paslaugų įkainiai neatitinka Sutartyje jiems nustatytų įkainių, Teikėjui taikoma bauda, lygi 50 proc. nuo netinkamai išrašytos sąskaitos faktūros kainos su PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-30
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-30
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ir (ar) jų įgaliotieji atstovai susipažįstant su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais nedalyvauja. Informacija apie pirkimo dalyvius, jų pasiūlymuose nurodytas kainas pirkimo dalyviams bus pateikta po sprendimo dėl pirkimą laimėjusio pasiūlymo priėmimo.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Sutartį pasirašys Utenos apskrities vyriausiasis policijos komisariatas
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |