Penktadienis, lapkričio 08 d.

Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188785847
Saltoniškių g. 19, LT-08105 Vilnius
Vilnius
LT-08105
LT
Asmuo ryšiams: Audrius Kalinauskas
Telefonas: +370 70060314
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://policija.lrv.lt/

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697984
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

63121000  -  Saugojimo ir grąžinimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugas. Pirkimas skaidomas į 2 (dvi) dalis: 1 dalis - transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugos Marijampolės, Kalvarijos, Kazlų Rūdos ir Vilkaviškio rajono savivaldybių teritorijose, 2 dalis - transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugos Jurbarko rajono ir Šakių rajono savivaldybių teritorijose.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 198347.11  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugos Marijampolės, Kalvarijos, Kazlų Rūdos ir Vilkaviškio rajono savivaldybių teritorijose
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50118110  -  Transporto priemonių nuvilkimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

PIRMA PIRKIMO DALIS. Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugos Marijampolės, Kalvarijos, Kazlų Rūdos ir Vilkaviškio rajono savivaldybių teritorijose. Paslaugos bus užsakomos pagal faktinį poreikį. Paslaugų teikimo terminas – 36 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos arba iki kol bus pasiekta maksimali Sutarties vertė - 184 800,00 Eur su PVM (priklausomai kas įvyks anksčiau). Sudaroma fiksuoto įkainio sutartis.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Atstumo kriterijus  /  Lyginamasis svoris:  1
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  99
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 152727.27  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugos Jurbarko rajono ir Šakių rajono savivaldybių teritorijose
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50118110  -  Transporto priemonių nuvilkimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

ANTRA PIRKIMO DALIS. Transporto priemonių nuvežimo, pervežimo, perkėlimo ir saugojimo paslaugos Jurbarko rajono ir Šakių rajono savivaldybių teritorijose. Paslaugos bus užsakomos pagal faktinį poreikį. Paslaugų teikimo terminas – 36 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos arba iki kol bus pasiekta maksimali Sutarties vertė - 55 200,00 Eur su PVM (priklausomai kas įvyks anksčiau). Sudaroma fiksuoto įkainio sutartis.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Atstumo kriterijus  /  Lyginamasis svoris:  1
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  99
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 45619.83  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD. Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Teikėjui nevykdant esminių Sutarties nuostatų arba jas vykdant netinkamai (išskyrus vėlavimą atvykti į iškvietime nurodytą vietą) ir per Užsakovo nustatytą pagrįstą terminą šių trūkumų neištaisius ir (ar) nepašalinus, Užsakovo reikalavimu Teikėjui taikoma 3 000 Eur (trijų tūkstančių eurų 00 ct) dydžio bauda.
Teikėjui vėluojant atvykti į iškvietime nurodytą vietą, Užsakovui raštu pareikalavus Teikėjas moka Užsakovui 30 Eur (trisdešimties eurų 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną vykdyti uždelstą valandą.
Kai Teikėjas tretiesiems asmenims pateikia sąskaitą faktūrą, kurioje nurodytos suteiktos paslaugos neatitinka faktiškai suteiktų paslaugų apimties ar Sutartyje nustatyto paslaugų pobūdžio (specifikacijos) arba nurodyti suteiktų paslaugų įkainiai neatitinka Sutartyje jiems nustatytų įkainių, Teikėjui taikoma bauda, lygi 50 proc. nuo netinkamai išrašytos sąskaitos faktūros kainos su PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-30
Vietos laikas:  09:30
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-30
Vietos laikas:  10:15
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais pradedamas ne anksčiau nei po 45 minučių po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais. Informacija apie pirkimo dalyvius, jų pasiūlymuose nurodytas kainas pirkimo dalyviams bus pateikta po sprendimo dėl pirkimą laimėjusio pasiūlymo priėmimo.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Sutartį pasirašys Marijampolės apskrities vyriausiasis policijos komisariatas
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.