Šeštadienis, lapkričio 09 d.

TRANSPORTO PRIEMONIŲ STOVĖJIMO BILIETŲ AUTOMATAI (PARKOMATAI)

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga "KLAIPĖDOS KELEIVINIS TRANSPORTAS"
142133780
Daukanto g. 15, 92235 Klaipėda
Klaipėda
92235
LT
Asmuo ryšiams: Aurelija Pocienė
Telefonas: +370 46366776
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipedtransport.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=666971
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

TRANSPORTO PRIEMONIŲ STOVĖJIMO BILIETŲ AUTOMATAI (PARKOMATAI)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

38700000  -  Laiko registratoriai ir panašūs prietaisai; automobilių stovėjimo vietos laiko skaitikliai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

VšĮ ,,Klaipėdos keleivinis transportas“, kodas 142133780, buveinė: S. Daukanto g. 15, LT 92235 Klaipėda, organizuoja transporto priemonių stovėjimo bilietų automatų (parkomatų) pirkimą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

38700000  -  Laiko registratoriai ir panašūs prietaisai; automobilių stovėjimo vietos laiko skaitikliai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėdos miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

VšĮ ,,Klaipėdos keleivinis transportas“, kodas 142133780, buveinė: S. Daukanto g. 15, LT 92235 Klaipėda, organizuoja transporto priemonių stovėjimo bilietų automatų (parkomatų) pirkimą. Perkami 60 vnt. parkomatų su technine priežiūra ir 60 mėnesių garantiniu aptarnavimu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 60
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – pirmo pareikalavimo Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko garantiją – 40 000,00 Eur (keturiasdešimt tūkstančių eurų) dydžio. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas ir turi galioti visą Sutarties galiojimo terminą ir 60 kalendorinių dienų po Sutarties galiojimo termino.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-11-22
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-11-22
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
šĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ administracinių patalpų II aukštas, pasitarimų kambarys
Adresas- S. Daukanto g. 15, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ir jų atstovai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais – vokų plėšimo procedūroje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Nustatomas sutarties galiojimo terminas ilgesnis, nei numatyta LR VPĮ 86 straipsnio 5 dalyje. LR VPĮ 86 straipsnio 5 dalies 4 punkto pagrindu, sutarties terminas gali būti ilgesnis nei treji metai, kai įsigyjamo objekto pirkimo sutartis apima aptarnavimo, remonto ar priežiūros paslaugas. Šiuo atveju, įsigyjamo objekto sutartis numato 60 mėnesių garantinio aptarnavimo paslaugas taip pat techninės priežiūros paslaugas tokiam pačiam terminui. Nustatomas sutarties galiojimo terminas ilgesnis, nei numatyta LR VPĮ 86 straipsnio 5 dalyje. LR VPĮ 86 straipsnio 5 dalies 4 punkto pagrindu, sutarties terminas gali būti ilgesnis nei treji metai, kai įsigyjamo objekto pirkimo sutartis apima aptarnavimo, remonto ar priežiūros paslaugas. Šiuo atveju, įsigyjamo objekto sutartis numato 60 mėnesių garantinio aptarnavimo paslaugas taip pat techninės priežiūros paslaugas tokiam pačiam terminui. Todėl Perkančioji organizacija siekdama racionalaus lėšų panaudojimo, sutarties galiojimo laikotarpį nustato ilgesnį nei treji metai.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūros vykdomos LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytais terminais.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-10-20

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.