Troleibusų linijų kontaktinio tinklo detalės
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno autobusai"
133154754
Raudondvario pl. 105
Kaunas
47185
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Gudeliauskienė
Telefonas:
+370 61859965
El. paštas:
dalia.gudeliauskiene@kaunoautobusai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoautobusai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/9179
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=773229Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=773229&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Troleibusų linijų kontaktinio tinklo detalės
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
31230000
-
Elektros skirstymo ir valdymo aparatūros dalys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Troleibusų linijų kontaktinio tinklo detalės. Pirkimas skaidomas į dvi pirkimo objekto dalis:
1. pirkimo objekto dalis - troleibusų linijų kontaktinio tinklo detalės;
2. pirkimo objekto dalis - troleibusų srovės nuėmėjų galvučių dalys.
1. pirkimo objekto dalis - troleibusų linijų kontaktinio tinklo detalės;
2. pirkimo objekto dalis - troleibusų srovės nuėmėjų galvučių dalys.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Troleibusų linijų kontaktinio tinklo detalės
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31200000
-
Elektros skirstymo ir reguliavimo aparatai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Islandijos pl. 209, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas numato įsigyti troleibusų linijų kontaktinio tinklo detales, siekiant toliau atnaujinti kontaktinį tinklą Kauno mieste, didinant kokybišką ir greitesnį troleibusų pravažiavimą. Visų detalių kiekis, kuris bus perkamas per 2 kartus: 1 pirkimo daliai -1107 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Troleibusų srovės nuėmėjų galvučių dalys (1)
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31200000
-
Elektros skirstymo ir reguliavimo aparatai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas numato įsigyti troleibusų srovės nuėmėjų galvučių dalis. Visų detalių kiekis, kuris bus perkamas per 2 kartus: 2 pirkimo daliai- 475 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Jei Pardavėjas vėluos pristatyti Prekes, t. y. iki 3.2. punkte nurodyto termino pabaigos nepristatys visų Prekių kiekių:
6.4..1. kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 10 (dešimtos) kalendorinės dienos iki 20 (dvidešimtos) kalendorinės dienos imtinai po 3.2. punkte nurodyto termino pabaigos dienos, moka 500,00 (penkių šimtų) eurų baudą;
6.4.2. kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 21 (dvidešimt pirmos) kalendorinės dienos iki 40 (keturiasdešimtos) kalendorinės dienos imtinai po 3.2. punkte nurodyto termino pabaigos dienos, moka 1000,00 (vieno tūkstančio) eurų baudą;
6.4.3. kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja daugiau nei 40 (keturiasdešimt) kalendorinių dienų, laikoma, kad tai yra esminis Sutarties pažeidimas.
6.4..1. kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 10 (dešimtos) kalendorinės dienos iki 20 (dvidešimtos) kalendorinės dienos imtinai po 3.2. punkte nurodyto termino pabaigos dienos, moka 500,00 (penkių šimtų) eurų baudą;
6.4.2. kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 21 (dvidešimt pirmos) kalendorinės dienos iki 40 (keturiasdešimtos) kalendorinės dienos imtinai po 3.2. punkte nurodyto termino pabaigos dienos, moka 1000,00 (vieno tūkstančio) eurų baudą;
6.4.3. kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja daugiau nei 40 (keturiasdešimt) kalendorinių dienų, laikoma, kad tai yra esminis Sutarties pažeidimas.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už tinkamai pristatytas prekes Perkantysis subjektas atsiskaitys per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo apmokėjimui dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-26
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-10-25
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-26
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks UAB ,,Kauno autobusai” 203 kab., Raudondvario pl. 105, Kaunas, Lietuva
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pradinio susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.kat.teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |