Troleibusų srovės imtuvų kontaktinių įdėklų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno autobusai"
133154754
Raudondvario pl. 105
Kaunas
47185
LT
Asmuo ryšiams:
Jolita Leimonienė
Telefonas:
+370 61859965
El. paštas:
jolita.leimoniene@kaunoautobusai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoautobusai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/9179
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728821Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728821&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Troleibusų srovės imtuvų kontaktinių įdėklų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
31600000
-
Elektros įrenginiai ir aparatai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Troleibusų srovės imtuvų kontaktiniai įdėklai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31600000
-
Elektros įrenginiai ir aparatai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Islandijos pl. 209, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Troleibusų srovės imtuvų kontaktiniai įdėklai (kūgio formos) skirti Perkančiojo subjekto naudojamoms troleibusų Solaris Trollino 12/12AC, Berkhof Premier 1A srovės imtuvų galvutėms ir Kauno mieste eksploatuojamam troleibusų kontaktiniam laidui - 13000 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Netaikoma
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Sutarties vykdymas užtikrinamas netesybomis:
jei tiekėjas ne dėl perkančiojo subjekto kaltės vėluoja pristatyti prekes iki nurodyto termino, tiekėjas įsipareigoja perkančiajam subjektui mokėti 0,05 procentų dydžio delspinigius nuo nepristatytų prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną;
kai tiekėjas pristatyti prekes vėluoja nuo 10 kalendorinės dienos iki 15 kalendorinės dienos imtinai po putarties 1 priede specifikacijoje 4 punkte nurodyto termino pabaigos dienos, moka 1000,00 eurų baudą;
kai tiekėjas pristatyti prekes vėluoja nuo 16 kalendorinės dienos iki 21 kalendorinės dienos imtinai po sutarties 1 priede specifikacijoje 4 punkte nurodyto termino pabaigos dienos, moka 2000,00 eurų baudą;
kai tiekėjas pristatyti prekes vėluoja daugiau nei 21 kalendorinės dieną, moka 3000,00 eurų baudą
jei tiekėjas ne dėl perkančiojo subjekto kaltės vėluoja pristatyti prekes iki nurodyto termino, tiekėjas įsipareigoja perkančiajam subjektui mokėti 0,05 procentų dydžio delspinigius nuo nepristatytų prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną;
kai tiekėjas pristatyti prekes vėluoja nuo 10 kalendorinės dienos iki 15 kalendorinės dienos imtinai po putarties 1 priede specifikacijoje 4 punkte nurodyto termino pabaigos dienos, moka 1000,00 eurų baudą;
kai tiekėjas pristatyti prekes vėluoja nuo 16 kalendorinės dienos iki 21 kalendorinės dienos imtinai po sutarties 1 priede specifikacijoje 4 punkte nurodyto termino pabaigos dienos, moka 2000,00 eurų baudą;
kai tiekėjas pristatyti prekes vėluoja daugiau nei 21 kalendorinės dieną, moka 3000,00 eurų baudą
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Remdamasis suderintu ir abiejų šalių pasirašytu pristatytų prekių perdavimo ir priėmimo aktu, tiekėjas pateikia perkančiajam subjektui sąskaitas faktūras, kurias perkantysis subjektas apmoka per 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-28
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto komisijos posėdyje UAB ,,Kauno autobusai” 203 kab., Raudondvario pl. 105, Kaunas, Lietuva
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pradinio susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |