Tvarkomųjų statybos darbų ir paprastojo remonto darbų A. Jakšto 6 g. Vilniuje, supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba
188659948
A. Jakšto g. 6
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Kaupaitė
Telefonas:
+370 70662746
El. paštas:
asta.kaupaite@stt.lt
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
https://www.stt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4238
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=783417Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=783417&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Tvarkomųjų statybos darbų ir paprastojo remonto darbų A. Jakšto 6 g. Vilniuje, supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
Nuorodos numeris:
739886
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Darbai atliekami pagal 3 projektus:
Projektas Nr. 1: Pastato, u. k. 12675, Vilniaus miesto sav., Vilniaus m., A. Jakšto g. 6, tvarkomųjų statybos darbų projektą (paprastasis remontas) (toliau – Projektas) (Pirkimo sąlygų 2 priedas).
Projektas Nr. 2: Administracinės paskirties pastato, I aukšto patalpų, Vilniuje, Jakšto g. 6, paprastojo remonto projektas (Pirkimo sąlygų 4 priedas).
Projektas Nr. 3: Pastato, u. k. 12675, Vilniaus miesto sav., Vilniaus m., A. Jakšto g. 6, tvarkybos darbų (remonto, avarijos grėsmės pašalinimo) projektas (fasadas ir langai) (Pirkimo sąlygų 6 priedas).
Projektas Nr. 1: Pastato, u. k. 12675, Vilniaus miesto sav., Vilniaus m., A. Jakšto g. 6, tvarkomųjų statybos darbų projektą (paprastasis remontas) (toliau – Projektas) (Pirkimo sąlygų 2 priedas).
Projektas Nr. 2: Administracinės paskirties pastato, I aukšto patalpų, Vilniuje, Jakšto g. 6, paprastojo remonto projektas (Pirkimo sąlygų 4 priedas).
Projektas Nr. 3: Pastato, u. k. 12675, Vilniaus miesto sav., Vilniaus m., A. Jakšto g. 6, tvarkybos darbų (remonto, avarijos grėsmės pašalinimo) projektas (fasadas ir langai) (Pirkimo sąlygų 6 priedas).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
A. Jakšto g.6, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti tvarkomuosius statybos darbus ir paprastojo remonto darbus
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
16
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei numatytų darbų etapo atlikimas (vykdymas) vėluoja dėl PO kaltės, galimas Sutarties pratęsimas iki 6 mėnesių laikotarpiui Šalių sutarimu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija, vadovaudamasi VPĮ 71 str. 5 d. ir joje numatytomis būtinosiomis sąlygomis, gali pirkti iš tiekėjo, su kuriuo bus sudaryta sutartis, naujų darbų, kurių naujos sutarties vertė neviršytų 30 procentų nuo sudarytos pirkimo sutarties vertės, jei nepakaks Pirkimo sąlygų 2.13.2 papunktyje numatyto 30 procentų užsakovo rezervo nenumatytiems ir/ar papildomiems darbams.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Reikalavimai yra pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1 PO, nevykdanti sutartinių įsipareigojimų, t. y. vėluojanti apmokėti už atliktus Darbus be pateisinamos priežasties, moka 0,05 procento delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną nuo vėluojamos sumokėti sumos.
2. Rangovui vėluojant atlikti Darbus, jis privalo mokėti 0,05 procento delspinigių už kiekvieną pradelstą dieną nuo atitinkamo etapo bendros darbų kainos be PVM.
3. Pirkimo sutarties nutraukimas nepanaikina teisės reikalauti atlyginti nuostolius, atsirandančius dėl įsipareigojimų nevykdymo pagal Pirkimo sutartį.
4. Jei Rangovas dėl savo kaltės netinkamai vykdo Sutartį, PO taiko Rangovui 500,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną tokį atvejį. Šis Sutarties punktas netaikomas Sutarties 6.2 punkte numatytais atvejais (dėl Sutartyje numatytų Darbų atlikimo vėlavimo)
5. Nutraukus sutartį dėl Rangovo kaltės Rangovas sumoka 5 000,00 Eur baudą ir atlygina nuostolius, atsiradusius dėl Sutarties nutraukimo.
2. Rangovui vėluojant atlikti Darbus, jis privalo mokėti 0,05 procento delspinigių už kiekvieną pradelstą dieną nuo atitinkamo etapo bendros darbų kainos be PVM.
3. Pirkimo sutarties nutraukimas nepanaikina teisės reikalauti atlyginti nuostolius, atsirandančius dėl įsipareigojimų nevykdymo pagal Pirkimo sutartį.
4. Jei Rangovas dėl savo kaltės netinkamai vykdo Sutartį, PO taiko Rangovui 500,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną tokį atvejį. Šis Sutarties punktas netaikomas Sutarties 6.2 punkte numatytais atvejais (dėl Sutartyje numatytų Darbų atlikimo vėlavimo)
5. Nutraukus sutartį dėl Rangovo kaltės Rangovas sumoka 5 000,00 Eur baudą ir atlygina nuostolius, atsiradusius dėl Sutarties nutraukimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-09
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-09
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
A. Jakšto g. 6, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja ir PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas. PO Komisijos posėdžiuose stebėtojo teisėmis dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovų nekvies.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus miesto apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 526245899
El. paštas:
vilniaus.apylinkes@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-09-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |