Ūkinių slėginių nuotekų tinklų (vienos linijos) nuo nuotekų siurblinės iki valymo įrenginių UAB „Visagino energija“ rekonstravimo darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė
255450080
Elektrinės g. 4, K 47, Drūkšinių k., Visagino sav.
Visaginas
31152
LT
Asmuo ryšiams:
Olga Gasevičienė
Telefonas:
+370 38624180
El. paštas:
Olga.Gaseviciene@iae.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.iae.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6770
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=783968Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=783968&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
IAE eksploatacijos nutraukimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ūkinių slėginių nuotekų tinklų (vienos linijos) nuo nuotekų siurblinės iki valymo įrenginių UAB „Visagino energija“ rekonstravimo darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231110
-
Vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Ūkinių slėginių nuotekų tinklų (vienos linijos) nuo nuotekų siurblinės iki valymo įrenginių UAB „Visagino energija“ rekonstravimo darbų pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231110
-
Vamzdžių tiesimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
a) parengti ir suderinti su Užsakovo atstovais statybos darbų technologijos projektą;
b) atlikti statybos darbus pagal techninės užduoties ir rekonstravimo techninio darbo projekto Nr. 19574-RTDP-VN reikalavimus bei suderintą statybos darbų technologijos projektą.
Išsamios perkamų darbų apimtys nurodytos PD E dalyje pateiktoje Ūkinių slėginių nuotekų tinklų (vienos linijos) nuo nuotekų siurblinės iki valymo įrenginių UAB „Visagino energija“ rekonstravimo darbų pirkimo techninėje užduotyje.
b) atlikti statybos darbus pagal techninės užduoties ir rekonstravimo techninio darbo projekto Nr. 19574-RTDP-VN reikalavimus bei suderintą statybos darbų technologijos projektą.
Išsamios perkamų darbų apimtys nurodytos PD E dalyje pateiktoje Ūkinių slėginių nuotekų tinklų (vienos linijos) nuo nuotekų siurblinės iki valymo įrenginių UAB „Visagino energija“ rekonstravimo darbų pirkimo techninėje užduotyje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
175
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Pirkėjui sutikus, Darbų atlikimo terminas gali būti pratęsiamas tik sutartyje minėtų aplinkybių egzistavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau nei 60 kalendorinių dienų laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Dalyvis kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartinių prievolių įvykdymas užtikrinamas banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu ne mažiau kaip 10 procentų nuo Sutarties kainos eurais be PVM ir turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį. Jeigu rangovas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus pirkėjas skaičiuoja 0,03 proc. dydžio delspinigius Sutarties bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka. Avansinis mokėjimas rangovui nemokamas. Mokėjimai mokomi pirkimo dokumentuose nustatyta tvarka. Mokėjimus Pirkėjas privalo įvykdyti ne vėliau kaip per 30 kalendorines dienas nuo dienos, kai jis gavo visus tinkamus dokumentus. Mokėjimas atliekamas remiantis tiekėjo pateikta elektronine sąskaita faktūra/PVM sąskaita faktūra.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 5
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-28
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo nereikalaujama. Pasiūlymai turi būti rengiami lietuvių kalba, išskyrus jei pažymos, diplomo, sertifikatai, pagrindžiantys tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimą ar atitiktį kvalifikacijos reikalavimams, ar techniniai aprašai ir analogiški dokumentai, įrodantys siūlomų darbų techninių parametrų atitikimą techninių užduočių reikalavimams, yra išduoti kita kalba nei lietuvių ar anglų ar rusų, tokiu atveju prie šių dokumentų turi būti pridedamas viso pateikiamo dokumento teisingas vertimas į lietuvių ar anglų ar rusų kalbą, patvirtintas vertėjo parašu. 2024-11-11-2024-11-12 dienomis bus organizuojamas susitikimas su tiekėjais. Informacija apie susitikimą yra pateikta Pirkimo dokumentų A dalies 16.5-16.8 punktuose.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |