Ūkio subjektų rizikingumo iš darbuotojų saugos ir sveikatos, darbo teisės ir nelegalaus darbo srities vertinimo algoritmų ir kriterijų peržiūra ir atnaujinimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija
188711163
Algirdo 19, Vilnius
Vilnius
LT-03607
LT
Asmuo ryšiams:
Laima Minkevičienė
Telefonas:
+370 52650082
El. paštas:
laima.minkeviciene@vdi.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7524
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=691322Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=691322&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Kita veikla: (Darbo sauga, konsultacijų paslaugos, kontrolės tarnybos, sąjungos)
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ūkio subjektų rizikingumo iš darbuotojų saugos ir sveikatos, darbo teisės ir nelegalaus darbo srities vertinimo algoritmų ir kriterijų peržiūra ir atnaujinimas
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71319000
-
Ekspertų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos numato įsigyti ūkio subjektų rizikingumo iš darbuotojų saugos ir sveikatos ir nelegalaus darbo srities vertinimo algoritmų ir kriterijų peržiūros, tobulinimo (modifikavimo), atnaujinimo, sukalibravimo ir pritaikymo prie pakitusio teisinio reglamentavimo ir per pastaruosius 5 metus šalyje įvykusių pokyčių (toliau – tobulinimas (modifikavimas)) paslaugas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 63200.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71319000
-
Ekspertų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Algirdo 19, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos numato įsigyti ūkio subjektų rizikingumo iš darbuotojų saugos ir sveikatos ir nelegalaus darbo srities vertinimo algoritmų ir kriterijų peržiūros, tobulinimo (modifikavimo), atnaujinimo, sukalibravimo ir pritaikymo prie pakitusio teisinio reglamentavimo ir per pastaruosius 5 metus šalyje įvykusių pokyčių (toliau – tobulinimas (modifikavimas)) paslaugas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 63200.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), preliminariai patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl šių supaprastinto atviro konkurso sąlygų 1 lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų. EBVPD forma pateikiama šių supaprastinto atviro konkurso sąlygų 6 priede (EBVPD forma prieinama adresu (http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/), ją užpildžius ir atsisiuntus pateikiama su pasiūlymu pdf formatu).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjui Sutartį vienašališkai nutraukiant Sutarties 4.6 papunktyje nurodytu atveju, Paslaugų pirkėjas privalo sumokėti 5 (penkių) proc. Sutarties vertės (kainos) su PVM dydžio baudą, kuri Sutarties Šalių susitarimu laikoma minimaliais patirtais nuostoliais, ir Paslaugų teikėjui atlyginti visus tiesioginius nuostolius, kurių ši bauda nekompensuoja.
Paslaugų pirkėjui Sutartį vienašališkai nutraukiant Sutarties 4.3.1 – 4.3.3 papunkčiuose nurodytais atvejais, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti 5 (penkių) proc. Sutarties vertės (kainos) su PVM dydžio baudą, kuri Sutarties Šalių susitarimu laikoma minimaliais patirtais nuostoliais, ir Paslaugų pirkėjui atlyginti visus tiesioginius nuostolius, kurių ši bauda nekompensuoja. Baudai ir tiesioginiams nuostoliams padengti Paslaugų pirkėjas turi teisę išskaičiuoti iš Paslaugų teikėjui mokėtinos sumos.
Paslaugų pirkėjui Sutartį vienašališkai nutraukiant Sutarties 4.3.1 – 4.3.3 papunkčiuose nurodytais atvejais, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti 5 (penkių) proc. Sutarties vertės (kainos) su PVM dydžio baudą, kuri Sutarties Šalių susitarimu laikoma minimaliais patirtais nuostoliais, ir Paslaugų pirkėjui atlyginti visus tiesioginius nuostolius, kurių ši bauda nekompensuoja. Baudai ir tiesioginiams nuostoliams padengti Paslaugų pirkėjas turi teisę išskaičiuoti iš Paslaugų teikėjui mokėtinos sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-28
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
CVP IS priemonėmis
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |