Ūkio subjektų rizikos vertinimo ir valdymo modelio, ir rizikos vertinimo ir valdymo politikos parengimo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
190766619
Geležinio Vilko g. 3A
Vilnius
LT-03131
LT
Asmuo ryšiams: Kristina Žiogelienė
Telefonas: +370 65826063
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.uzt.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641154
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Socialinė apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ūkio subjektų rizikos vertinimo ir valdymo modelio, ir rizikos vertinimo ir valdymo politikos parengimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79411000  -  Bendrojo valdymo konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Ūkio subjektų rizikos vertinimo ir valdymo modelio, ir rizikos vertinimo ir valdymo politikos parengimo paslaugos, kurių metu bus atlikti reikalingų duomenų, organizacinių procesų bei procedūrų, susijusių su Rizikos vertinimo objektų rizikos vertinimu, analizė, identifikuoti Rizikos vertinimo objektai, sudaryti Rizikos vertinimo objektų rizikos valdymo modeliai, identifikuojant pagrindinius Rizikos vertinimo objektų rizikos veiksnius, jų svarbą, pasireiškimo tikimybes, nustatant rizikos vertinimo kriterijus ir jų apskaičiavimo algoritmus, parengtos Rizikos vertinimo objektų rizikos vertinimo ir valdymo rekomendacijos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 46650.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79411000  -  Bendrojo valdymo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ūkio subjektų rizikos vertinimo ir valdymo modelio, ir rizikos vertinimo ir valdymo politikos parengimo paslaugos, kurių metu bus atlikti reikalingų duomenų, organizacinių procesų bei procedūrų, susijusių su Rizikos vertinimo objektų rizikos vertinimu, analizė, identifikuoti Rizikos vertinimo objektai, sudaryti Rizikos vertinimo objektų rizikos valdymo modeliai, identifikuojant pagrindinius Rizikos vertinimo objektų rizikos veiksnius, jų svarbą, pasireiškimo tikimybes, nustatant rizikos vertinimo kriterijus ir jų apskaičiavimo algoritmus, parengtos Rizikos vertinimo objektų rizikos vertinimo ir valdymo rekomendacijos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Specialistų patirtis  /  Lyginamasis svoris:  40
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  60
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 46650.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.
Paslaugos turi būti suteiktos ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi ūkio subjektų grupės nariai, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjai, privalo įrodyti, kad nėra pirkimo sąlygų 5 priede ir Europos bendrajame viešųjų pirkimų dokumente (toliau – EBVPD) (pirkimo sąlygų 6 priedas) nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų. Tiekėjas turi pateikti užpildytą 6 pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Tiekėjų pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą įrodantys dokumentai pateikti pirkimo sąlygų 5 priede.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už visas kokybiškai ir laiku suteiktas paslaugas Paslaugų pirkėjas įsipareigoja sumokėti Paslaugų teikėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos, prieš tai pasirašius Paslaugų teikimo įvykdymo ataskaitą (Sutarties 3 priedas) ir nenurodžius jokių paslaugų teikimo trūkumų.
Paslaugų pirkėjui pareikalavus, sumokėti 0,02 procento dydžio delspinigius nuo nesuteiktų ar netinkamai suteiktų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną, jei Paslaugų teikėjas nevykdo ar netinkamai vykdo įsipareigojimus pagal šią Sutartį.
Paslaugų pirkėjui pareikalavus, sumokėti 500 (penkių šimtų) eurų dydžio baudą, jei Sutartis nutraukiama Sutarties 6.1.1-6.1.7, papunkčiuose nurodytais pagrindais.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-28
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-28
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr.40/1
Vilnius
01201
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-06-16
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.