Ukmergės miesto gatvių su asfaltbetonio danga duobių taisymo darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams: Erika Urbonavičienė
Telefonas: +370 34068390
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ukmerge.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=772563
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ukmergės miesto gatvių su asfaltbetonio danga duobių taisymo darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233222  -  Grindimo ir asfalto klojimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Numatoma vykdyti Ukmergės miesto gatvių, įvažiavimų, aikštelių prie visuomeninių pastatų, daugiabučių gyvenamųjų namų su asfaltbetonio danga duobių taisymo asfaltbetoniu, išdaužų vietose, darbus.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 340000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233222  -  Grindimo ir asfalto klojimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ukmergės miesto teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami darbai:
1. Ukmergės miesto gatvių su asfaltbetonio danga duobių taisymo, išdaužų vietose, darbai, taisant duobes 5 cm storio asfaltbetoniu AC 11 VN išdaužų vietose, perkant fiksuotus darbų įkainius. Preliminarus numatomų darbų kiekis (apimtis) 12 mėnesių laikotarpiui – apie 10600 m2;
2. Asfaltbetonio dangos duobių taisymo išdaužų vietose darbai, taisant duobes 5 cm storio asfaltbetoniu AC 11 VN Ukmergės mieste ties savivaldybės švietimo, gydymo įstaigomis, kitais visuomeniniais pastatais ir daugiabučių gyvenamųjų kiemuose, perkant fiksuotus darbų įkainius. Preliminarus numatomų darbų kiekis (apimtis) 12 mėnesių laikotarpiui - apie 1600 m2.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 340000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 25
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Neatlikus techninėje specifikacijoje nurodytų planuojamų darbų kiekių per 12 mėnesių, sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 12 mėnesių laikotarpiui. Sutarties pratęsimą įforminant papildomu susitarimu prie pagrindinės Sutarties.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas atviro konkurso būdu naudojantis Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis (toliau – CVP IS). Pirkimo dokumentai ir jų paaiškinimai bei papildymai skelbiami CVP IS. Pirkimas atliekamas elektroniniu būdu. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik tie tiekėjai, kurie registruoti CVP IS, pasiekiamoje adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 49 straipsnį, atitinka šiame Pirkimo sąlygų skyriuje nustatytus reikalavimus.
EBVPD pildomas adresu https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD forma pateikiama šių Pirkimo sąlygų 2 priede. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
EBVPD nurodytą informaciją pagrindžiantys dokumentai kartu su pasiūlymu neteikiami. pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų Perkančioji organizacija reikalaus tik turėdama pagrįstų abejonių dėl tiekėjo patikimumo ir tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Vis dėlto, Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu, subrangovai ar kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais (įrodinėjant šiame punkte reikalaujamą kvalifikaciją) remiasi tiekėjas, turi teisę verstis statybos veikla.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nereikalaujama
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nereikalaujama
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas, atlikęs numatytus Darbus, iki einamojo mėnesio 20 d. Užsakovui pateikia Atliktų darbų aktus (Sutarties 4 priedas) ir Atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas (Sutarties 4 priedas) (po 3 egz.) patvirtintas Techninio prižiūrėtojo.
Mokėtinos sumos už atliktus Darbus pervedamos į Rangovo nurodytą banko sąskaitą, Rangovui pateikus Sutarties Šalių patvirtintus 3.8 punkte įvardintus dokumentus bei sąskaitas faktūras, ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
Rangovas, neatlikęs Darbų Sutartyje nurodytais terminais, moka Užsakovui 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo neįvykdytų pagal Sutartį Darbų vertės iki bus atlikti Darbai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-07-16
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-07-16
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks ne anksčiau nei po 45 minučių po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2026 m.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
1. Perkančioji organizacija, gavusi pretenziją, sudaro pirkimo sutartį ne anksčiau negu po 5 (penkių) darbo dienų nuo rašytinio pranešimo apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo pretenziją pateikusiam tiekėjui ir suinteresuotiems dalyviams dienos, o jeigu pranešimas nesiunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - ne anksčiau kaip po 15 dienų.
2. Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102,103 straipsniuose nustatyta tvarka.
3. Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos elektroninėmis priemonėmis, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų ir tvarkos. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo.
4. Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-07-04

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.