UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGŲ MOKINIŲ MAITINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams: Algimantas Matiukas
Telefonas: +370 34060266
El. paštas: a.matiukas@ukmerge.lt
Faksas: +370 34053506
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ukmerge.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=636550
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos agentūra ar tarnyba
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGŲ MOKINIŲ MAITINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55523100  -  Maisto mokykloms paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Ukmergės rajono savivaldybės administracija , įgaliota Ukmergės Antano Smetonos gimnazijos, Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazijos, Ukmergės r. Želvos gimnazijos, Ukmergės Užupio progimnazijos, Ukmergės Pašilės progimnazijos (toliau – Perkančiosios organizacija) atlikti mokinių maitinimo paslaugų viešąjį pirkimą. Šis pirkimas skirstomas į 5 dalis. Kiekvienai pirkimo daliai bus sudaroma atskira pirkimo sutartis, todėl pasiūlymai gali būti pateikiami vienai, kelioms arba visoms dalims iš karto. Sutartis su laimėtoju pasirašys Perkančiosios organizacijos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 745171.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Ukmergės Antano Smetonos gimnazijos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55524000  -  Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ukmergės Antano Smetonos gimnazija, Jono Basanavičiaus g. 7, Ukmergė;
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ukmergės Antano Smetonos gimnazija: pietūs 5-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 35, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 80.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 139782.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės Antano Smetonos gimnazija
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazijos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55524000  -  Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazija J. Basanavičiaus g. 10, Ukmergė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazija: pusryčiai 9-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 4; pietūs 8-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 50, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 20.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 87195.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazija
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Ukmergės r. Želvos gimnazijos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55524000  -  Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ukmergės r. Želvos gimnazija, J. Vaišučio g. 12, Želva;
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ukmergės r. Želvos gimnazija: pusryčiai priešmokyklinių (630 dienų) ir 1 – 4 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 7; pietūs 1 – 4 klasių mokiniams (525 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 40, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 17; pietūs 5-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 36, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 16; pusryčiai priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 20; pusryčiai ir pietūs priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 40.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 113000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės r. Želvos gimnazija
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Ukmergės Užupio pagrindinės mokyklos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55524000  -  Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ukmergės Užupio pagrindinė mokykla, Linų g. 4, Ukmergė;
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ukmergės Užupio pagrindinė mokykla: pusryčiai priešmokyklinių grupių mokiniams (630 dienų) - preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 40; pusryčiai 1 – 4 klasių mokiniams (525 dienų) – preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 6; ; pietūs priešmokyklinių grupių mokiniams (630 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 41; pietūs 1 – 4 klasių mokiniams (525 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 113, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 15; pietūs 5-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 75, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 28; pusryčiai priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 25; pietūs priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 25; pavakariai pailgintos dienos grupės mokiniams (525 dienų) - preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 9; vakarienė priešmokyklinių grupių mokiniams (630 dienų) - preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 40;
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 348219.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės Užupio pagrindinė mokykla
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Ukmergės Pašilės progimnazijos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  5
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55524000  -  Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ukmergės Pašilės progimnazija, Pašilės g. 19, Ukmergė.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ukmergės Pašilės progimnazija: pusryčiai 5 - 8 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 4; pietūs 1 – 4 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 33; pietūs 5-8 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 15; pusryčiai priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 15; pietūs priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 15
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 56975.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės Pašilės progimnazija

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD forma pateikiama šių Pirkimo sąlygų 2 priede.
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
1.Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
2. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti subteikėjus (-us) ar ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną subtiekėją;
3. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti specialistus ar ekspertus, kuriais bus remiamasi įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, tačiau jie nėra tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) ar tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) pasitelkiamo (-ų) subteikėjo (-ų) darbuotojai pasiūlymo pateikimo metu, o laimėjimo atveju nebus įdarbinti, teikiamas šių subjektų EBVPD;
4. jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Įgaliotosios organizacijos poreikio įsigyti Paslaugas tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Paslaugų teikimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti (maitinimo paslaugos).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų Teikėjas per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikia besąlygišką ir neatšaukiamą Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimą, Pirkėjui priimtina forma bei visus ją lydinčius dokumentus (originalus). Užtikrinimo vertė - 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti ne trumpiau kaip 36 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Įstaiga apmoka Teikėjui už suteiktas Paslaugas per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ir sutarties šalių pasirašyto suteiktų Paslaugų akto gavimo dienos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-05-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-05-24
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks Ukmergės rajono savivaldybės administracija, Kęstučio a. 3, 20114 Ukmergė, Viešųjų pirkimų skyrius 42 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos Įgaliotoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102-103 straipsniuose nustatyta tvarka. Teisę ginčyti Įgaliotosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.4.4)

Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą

Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Kęstučio a. 3
Ukmergė
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-11
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.