UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGŲ MOKINIŲ MAITINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams:
Algimantas Matiukas
Telefonas:
+370 34060266
El. paštas:
a.matiukas@ukmerge.lt
Faksas:
+370 34053506
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ukmerge.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6606
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=636550Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=636550&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGŲ MOKINIŲ MAITINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55523100
-
Maisto mokykloms paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Ukmergės rajono savivaldybės administracija , įgaliota Ukmergės Antano Smetonos gimnazijos, Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazijos, Ukmergės r. Želvos gimnazijos, Ukmergės Užupio progimnazijos, Ukmergės Pašilės progimnazijos (toliau – Perkančiosios organizacija) atlikti mokinių maitinimo paslaugų viešąjį pirkimą. Šis pirkimas skirstomas į 5 dalis. Kiekvienai pirkimo daliai bus sudaroma atskira pirkimo sutartis, todėl pasiūlymai gali būti pateikiami vienai, kelioms arba visoms dalims iš karto. Sutartis su laimėtoju pasirašys Perkančiosios organizacijos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 745171.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ukmergės Antano Smetonos gimnazijos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55524000
-
Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukmergės Antano Smetonos gimnazija, Jono Basanavičiaus g. 7, Ukmergė;
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ukmergės Antano Smetonos gimnazija: pietūs 5-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 35, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 80.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 139782.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės Antano Smetonos gimnazija
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazijos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55524000
-
Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazija J. Basanavičiaus g. 10, Ukmergė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazija: pusryčiai 9-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 4; pietūs 8-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 50, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 20.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 87195.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazija
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ukmergės r. Želvos gimnazijos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55524000
-
Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukmergės r. Želvos gimnazija, J. Vaišučio g. 12, Želva;
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ukmergės r. Želvos gimnazija: pusryčiai priešmokyklinių (630 dienų) ir 1 – 4 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 7; pietūs 1 – 4 klasių mokiniams (525 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 40, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 17; pietūs 5-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 36, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 16; pusryčiai priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 20; pusryčiai ir pietūs priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 40.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 113000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės r. Želvos gimnazija
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ukmergės Užupio pagrindinės mokyklos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55524000
-
Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukmergės Užupio pagrindinė mokykla, Linų g. 4, Ukmergė;
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ukmergės Užupio pagrindinė mokykla: pusryčiai priešmokyklinių grupių mokiniams (630 dienų) - preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 40; pusryčiai 1 – 4 klasių mokiniams (525 dienų) – preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 6; ; pietūs priešmokyklinių grupių mokiniams (630 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 41; pietūs 1 – 4 klasių mokiniams (525 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 113, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 15; pietūs 5-12 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 75, preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. – 28; pusryčiai priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 25; pietūs priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 25; pavakariai pailgintos dienos grupės mokiniams (525 dienų) - preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 9; vakarienė priešmokyklinių grupių mokiniams (630 dienų) - preliminarus mokamai valgančių mokinių sk. - 40;
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 348219.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės Užupio pagrindinė mokykla
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ukmergės Pašilės progimnazijos mokinių maitinimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55524000
-
Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukmergės Pašilės progimnazija, Pašilės g. 19, Ukmergė.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ukmergės Pašilės progimnazija: pusryčiai 5 - 8 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 4; pietūs 1 – 4 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 33; pietūs 5-8 klasių mokiniams (555 dienų) – preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. - 15; pusryčiai priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 15; pietūs priešmokyklinių ir 1-4 klasių mokiniams dieninėse vasaros poilsio stovykloje (15 dienų) - preliminarus nemokamai valgančių mokinių sk. – 15
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 56975.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS. Pirkimo procedūras atlieka įgaliotoji organizacija – Ukmergės rajono savivaldybės administracija. Sutartį su laimėtoju sudarys perkančioji organizacija – Ukmergės Pašilės progimnazija
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD forma pateikiama šių Pirkimo sąlygų 2 priede.
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
1.Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
2. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti subteikėjus (-us) ar ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną subtiekėją;
3. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti specialistus ar ekspertus, kuriais bus remiamasi įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, tačiau jie nėra tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) ar tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) pasitelkiamo (-ų) subteikėjo (-ų) darbuotojai pasiūlymo pateikimo metu, o laimėjimo atveju nebus įdarbinti, teikiamas šių subjektų EBVPD;
4. jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Įgaliotosios organizacijos poreikio įsigyti Paslaugas tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Paslaugų teikimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti (maitinimo paslaugos).
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
1.Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
2. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti subteikėjus (-us) ar ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną subtiekėją;
3. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti specialistus ar ekspertus, kuriais bus remiamasi įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, tačiau jie nėra tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) ar tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) pasitelkiamo (-ų) subteikėjo (-ų) darbuotojai pasiūlymo pateikimo metu, o laimėjimo atveju nebus įdarbinti, teikiamas šių subjektų EBVPD;
4. jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Įgaliotosios organizacijos poreikio įsigyti Paslaugas tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Paslaugų teikimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti (maitinimo paslaugos).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų Teikėjas per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikia besąlygišką ir neatšaukiamą Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimą, Pirkėjui priimtina forma bei visus ją lydinčius dokumentus (originalus). Užtikrinimo vertė - 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti ne trumpiau kaip 36 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Įstaiga apmoka Teikėjui už suteiktas Paslaugas per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ir sutarties šalių pasirašyto suteiktų Paslaugų akto gavimo dienos.
Įstaiga apmoka Teikėjui už suteiktas Paslaugas per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ir sutarties šalių pasirašyto suteiktų Paslaugų akto gavimo dienos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-24
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-24
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks Ukmergės rajono savivaldybės administracija, Kęstučio a. 3, 20114 Ukmergė, Viešųjų pirkimų skyrius 42 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojantis CVP IS
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos Įgaliotoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102-103 straipsniuose nustatyta tvarka. Teisę ginčyti Įgaliotosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.4.4)
Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą
Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Kęstučio a. 3
Ukmergė
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |