Ultragarsinio diagnostinio aparato pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Panevėžio rajono savivaldybės poliklinika
302705738
A.Jakšto g. 4
Panevėžys
35138
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Mažeikienė
Telefonas: +370 45502226
El. paštas: j.mazeikiene@prsp.lt
Faksas: +370 45424296
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.prsp.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=724882
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ultragarsinio diagnostinio aparato pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33112200  -  Ultragarso įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Ultragarsinis diagnostinis aparatas, 1 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33112200  -  Ultragarso įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ultragarsinis diagnostinis aparatas, 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei prekės negali būti pristatytos ir sumontuotos laiku dėl ne nuo Tiekėjo priklausančių aplinkybių ir Perkančiajai organizacijai raštu pateikus tai pagrindžiančius įrodymus, prekių pristatymo ir sumontavimo trukmė rašytiniu abiejų šalių susitarimu gali būti pratęsta vieną kartą ne ilgesniam kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Pardavėjas per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos savo sąskaita įsipareigoja pristatyti Prekes Pirkėjui adresu A. Jakšto g. 4, Panevėžys, jas surinkti, sumontuoti/instaliuoti/įdiegti, paruošti darbui, suderinti/išbandyti, pateikti Pirkėjui naudojimo instrukcijas lietuvių ir originalo kalbomis, Pirkėjo prašymu ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos apmokyti Pirkėjo personalą Pirkėjo patalpose dirbti su Prekėmis.
2. Pardavėjas, nustatytais terminais nepristatęs kokybiškų, naujų ir nenaudotų Prekių, moka Pirkėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo nepristatytų Prekių kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
3. Pirkėjas, nustatytais terminais neatsiskaitęs už pristatytas kokybiškas, naujas ir nenaudotas Prekes, moka Pardavėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo neapmokėtos Prekių kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-09-05
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-09-05
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
VšĮ Panevėžio rajono savivaldybės poliklinika, A.Jakšto g. 4, Panevėžys.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
37458
Panevėžys
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-23
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.