Vaikų priežiūros pas budinčius globotojus paslaugų pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Paslaugos
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684246Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=684246&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Vaikų priežiūros pas budinčius globotojus paslaugų pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85311000
-
Socialinio darbo paslaugos, susijusios su apgyvendinimu
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-31
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo abi sutarties šalys ir galioja 13 mėn.
2. Paslaugos teikimo terminas 12 mėnesių.
3. Sutartis abipusiu raštišku susitarimu gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėnesių.
4. Pirkėjas kartą per mėnesį bet ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų nuo atsiskaitymo dokumentų gavimo dienos apmoka Teikėjui pagal Teikėjo pateiktus atsiskaitymo dokumentus (Vaiko laikino apgyvendinimo aktus, Vaiko perdavimo vaiko atstovams pagal įstatymą aktus, sąskaitas, PVM sąskaitas faktūras).
5. Galimas atsiskaitymas su subtiekėju.
2. Paslaugos teikimo terminas 12 mėnesių.
3. Sutartis abipusiu raštišku susitarimu gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėnesių.
4. Pirkėjas kartą per mėnesį bet ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų nuo atsiskaitymo dokumentų gavimo dienos apmoka Teikėjui pagal Teikėjo pateiktus atsiskaitymo dokumentus (Vaiko laikino apgyvendinimo aktus, Vaiko perdavimo vaiko atstovams pagal įstatymą aktus, sąskaitas, PVM sąskaitas faktūras).
5. Galimas atsiskaitymas su subtiekėju.
III.2)
Paskelbimo data
2023-01-17
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |