Penktadienis, lapkričio 15 d.

Vaizdo duomenų perdavimo ir priežiūros paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Biržų rajono savivaldybės administracija
188642660
Vytauto g. 38
Biržai
41143
LT
Asmuo ryšiams: Danguolė Šlegerienė
Telefonas: +370 45043163
El. paštas: pirkimai@birzai.lt
Faksas: +370 69880380
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.birzai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=624857
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vaizdo duomenų perdavimo ir priežiūros paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72318000  -  Duomenų perdavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Duomenų perdavimo (vaizdo signalo) paslaugos ir vaizdo signalo perdavimo užtikrinimas (sistemos aptarnavimas), eksploatacinė priežiūra bei integravimas į esamą sistemą.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 70000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72318000  -  Duomenų perdavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Biržų miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Duomenų perdavimo (vaizdo signalo) paslaugos ir vaizdo signalo perdavimo užtikrinimas (sistemos aptarnavimas), eksploatacinė priežiūra bei integravimas į esamą sistemą. Vaizdo stebėjimo kamerų kiekis – 23 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 39
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

1. Paruošiamieji darbai paslaugoms teikti - 2 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
2. Paslaugų teikimo terminas - 36 mėnesiai.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
2. Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, tiekėjas su pasiūlymu privalo pateikti EBVPD už kiekvieną tiekėjų grupės narį atskirai, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo.
3. Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad ketina pasitelkti subtiekėjus/ subteikėjus/ subrangovus
ar kitus ūkio subjektus, kurių kvalifikacija remiasi, tikėjas pasiūlyme privalo pateikti ir šių subtiekėjų/ subteikėjų/ subrangovų ar ūkio subjektų EBVPD, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo.
4. Perkančioji organizacija tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, atitiktį kvalifikacijos reikalavimams įrodančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nevertinama.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Pirkėjui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Paslaugų teikėjas įsipareigoja sumokėti Pirkėjui 7000 Eur dydžio netesybas (baudą).
2. Pirkėjas uždelsęs sumokėti Sutartyje numatyta tvarka, įsipareigoja Paslaugų teikėjui pareikalavus mokėti Paslaugų teikėjui 0,02 proc. nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio delspinigių, už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Paslaugos teikėjas, uždelsęs suteikti Paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Pirkėjui 0,02 proc. nuo nesuteiktų paslaugų vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-06-24
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-24
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks
2022 m. kovo 24 d. 10 val. 45 min. viešojo pirkimo komisijos posėdyje. Komisijos posėdžio vieta – Biržų rajono savivaldybės administracija, III a., 315 kab., Vytauto g. 38, LT-41143 Biržai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Supaprastintas pirkimas vykdomas atviro konkurso būdu, naudojantis Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
2. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas: +370 45468765

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčų nagrinėjimo tvarka ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-09
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.