Valstybės kontrolės darbuotojų savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė
188659229
Vinco Kudirkos g. 15
Vilnius
01113
LT
Asmuo ryšiams:
Rūta Vižinienė
Telefonas:
+370 60893514
El. paštas:
ruta.viziniene@valstybeskontrole.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.valstybeskontrole.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6503
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=666791Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=666791&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Valstybės kontrolės darbuotojų savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66510000
-
Draudimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Valstybės kontrolės darbuotojų savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugų pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 67500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66510000
-
Draudimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Valstybės kontrolės darbuotojų savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugų pirkimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Draudimo suma
/
Lyginamasis svoris:
100
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
0
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 67500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugos perkamos 12 (dvylikai) mėnesių. Dėl nuo paslaugų teikėjo nepriklausiančių aplinkybių, susijusių su ekstremalia padėtimi dėl koronaviruso (COVID-19) grėsmės, paslaugų teikimas ir pirkimo sutartis šalių susitarimu gali būti pratęsta 1 (vieną) kartą ne ilgesniam nei 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pasiūlymai turi būti pateikiami tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamoje adresu https:/pirkimai.eviesiejipirkimai.lt (registracija nemokama).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Paslaugų teikėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra paslaugų teikėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Paslaugų teikėjų pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo dokumentuose. EBVPD forma, kurią turi užpildyti paslaugų teikėjai ir pateikti kartu su pasiūlymu, pateikiama kartu su pirkimo sąlygomis CVP IS.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties šalims pirkimo sutartimi prisiimtų prievolių įvykdymui užtikrinti (Draudikui - laiku neišdavusiam draudimo liudijimo (poliso), neišmokėjusiam draudimo išmokos ir (ar) laiku neįvykdžius kitų sutartinių įsipareigojimų, Draudėjui - laiku neapmokėjus Draudiko pateiktos sąskaitos faktūros) taikomos netesybos – 0,02 proc. dydžio delspinigiai už kiekvieną pavėluotą prievolės įvykdymo dieną už kiekvieną atvejį atskirai.
Draudikas, padaręs su termino praleidimu nesusijusį pirkimo sutarties pažeidimą (subteikėjų pasitelkimas be Draudėjo sutikimo, Draudiko nepagrįstas atsisakymas sumokėti draudimo išmoką Apdraustajam) Draudėjui raštu pareikalavus, moka 200,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną tokį pažeidimą.
Jei pirkimo sutartis nutraukiama dėl Draudiko kaltės (pavyzdžiui, dėl esminio pirkimo sutarties pažeidimo), Draudikas moka Draudėjui 2 700,00 Eur dydžio baudą.
Draudikas, padaręs su termino praleidimu nesusijusį pirkimo sutarties pažeidimą (subteikėjų pasitelkimas be Draudėjo sutikimo, Draudiko nepagrįstas atsisakymas sumokėti draudimo išmoką Apdraustajam) Draudėjui raštu pareikalavus, moka 200,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną tokį pažeidimą.
Jei pirkimo sutartis nutraukiama dėl Draudiko kaltės (pavyzdžiui, dėl esminio pirkimo sutarties pažeidimo), Draudikas moka Draudėjui 2 700,00 Eur dydžio baudą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-04
Vietos laikas:
9:45
Vieta:
Vinco Kudirkos g. 15, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiai vyksta paslaugų teikėjų atstovams nedalyvaujant ir Komisija neteikia informacijos paslaugų teikėjams apie pasiūlymus pateikusius paslaugų teikėjus, jų pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymai turi būti teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamoje adresu: https: /pirkimai.eviesiejipirkimai.lt (registracija nemokama). Vykdant pirkimo sutartį PVM sąskaitos faktūros, avansinės sąskaitos turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. „E. sąskaita“ priemonės ir jų techninės charakteristikos turi nediskriminuoti tiekėjų, būti visiems prieinamos ir suderintos su visuotinai naudojamomis informacinės ir ryšių technologijos priemonėmis, neriboti tiekėjų galimybių dalyvauti pirkimo procedūrose.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
04208
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |