Valstybės tarnautojų registro ir Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos modifikavimo ir konsultavimo paslaugų pirkimas Nr. IRD-D8-50
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188729923
Šventaragio g. 2
Vilnius
01510
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Šakalienė
Telefonas:
+370 52718621
El. paštas:
zivile.sakaliene@vrm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://tvud.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5010
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=645083Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=645083&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Įstaigų, formuojančių ir įgyvendinančių valstybės politiką vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse, išskyrus vyriausybinių įstaigų, aptarnavimas.
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Valstybės tarnautojų registro ir Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos modifikavimo ir konsultavimo paslaugų pirkimas Nr. IRD-D8-50
Nuorodos numeris:
IRD-D8-50
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos Valstybės tarnautojų registro ir Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos modifikavimo ir konsultavimo paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 495867.77
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ketinama įsigyti Valstybės tarnautojų registro (toliau – VATARAS) ir Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos (toliau – VATIS) modifikavimo ir konsultavimo paslaugas (toliau – Paslaugos), apimančias VATARAS ir VATIS taikomosios programinės įrangos funkcionavimo užtikrinimą, atsirandančių pokyčių realizavimą bei komponentų modifikavimą (konstravimą) ir įdiegimą. Paslaugų tikslas – užtikrinti VATARAS ir VATIS pasiekiamumą ir efektyvumą naudotojams.
1. Paslaugos apima:
1. taikomosios programinės įrangos ir/ar duomenų bazės pakeitimų ir/ar naujų funkcionalumų kūrimą;
2. integracinių sąsajų su kitais registrais ir/ar informacinėmis sistemomis keitimą ir/ar naujų integracinių sąsajų kūrimą;
3. sukurtų ir įdiegtų žiniatinklio paslaugų priežiūrą, administravimą ir/ar naujų žiniatinklio paslaugų kūrimą;
4. vartotojo sąsajos patogumo gerinimą;
5. programinio kodo optimizavimą;
6. duomenų bazių užklausų optimizavimą;
7. greitaveikos optimizavimą;
8. programinės įrangos bibliotekų atnaujinimą;
9. sukurtų ir įdiegtų suvestinių bei ataskaitų keitimą ir/ar naujų kūrimą;
10. sukonstruotų paslaugų naudotojų sąsajos elektroninių formų keitimą;
11. sistemos pritaikymą naujesnių versijų naršyklių poreikiams;
12. programinio kodo pataisymą pagal sistemos atsparumo patikrinimo rezultatus;
13. VATARAS ir VATIS perkėlimą į naujas aplinkas. Šios paslaugos apima:
13.1. programinės įrangos instaliavimą bei aplinkų konfigūravimą;
13.2. programinio kodo perkėlimą ir įdiegimą;
13.3. duomenų bazių informacijos perkėlimą;
14. Trečiųjų šalių konsultavimas VATARAS ir VATIS naudojimo klausimais:
14.1. Konsultacijos funkcijų diegimo, kūrimo, konfigūravimo, naudojimo klausimais, teikiant trumpą (iki 2 psl., apimties) aiškinamąjį dokumentą.
14.2. Darbų tvarkos, atskirų VATARAS ir (ar) VATIS posistemių ir (ar) modulių techninių aprašų rengimas, konsultavimas našumo, pajėgumo plėtros klausimais, kitos konsultacijos, kurių apimtyje teikiamas suderintas dokumentas;
15. Funkcinių reikalavimų rengimą, analizės ataskaitų rengimą, kurių rengime įtraukiamas dokumentų derinimas su kitomis valstybės institucijomis ir įstaigomis.
1. Paslaugos apima:
1. taikomosios programinės įrangos ir/ar duomenų bazės pakeitimų ir/ar naujų funkcionalumų kūrimą;
2. integracinių sąsajų su kitais registrais ir/ar informacinėmis sistemomis keitimą ir/ar naujų integracinių sąsajų kūrimą;
3. sukurtų ir įdiegtų žiniatinklio paslaugų priežiūrą, administravimą ir/ar naujų žiniatinklio paslaugų kūrimą;
4. vartotojo sąsajos patogumo gerinimą;
5. programinio kodo optimizavimą;
6. duomenų bazių užklausų optimizavimą;
7. greitaveikos optimizavimą;
8. programinės įrangos bibliotekų atnaujinimą;
9. sukurtų ir įdiegtų suvestinių bei ataskaitų keitimą ir/ar naujų kūrimą;
10. sukonstruotų paslaugų naudotojų sąsajos elektroninių formų keitimą;
11. sistemos pritaikymą naujesnių versijų naršyklių poreikiams;
12. programinio kodo pataisymą pagal sistemos atsparumo patikrinimo rezultatus;
13. VATARAS ir VATIS perkėlimą į naujas aplinkas. Šios paslaugos apima:
13.1. programinės įrangos instaliavimą bei aplinkų konfigūravimą;
13.2. programinio kodo perkėlimą ir įdiegimą;
13.3. duomenų bazių informacijos perkėlimą;
14. Trečiųjų šalių konsultavimas VATARAS ir VATIS naudojimo klausimais:
14.1. Konsultacijos funkcijų diegimo, kūrimo, konfigūravimo, naudojimo klausimais, teikiant trumpą (iki 2 psl., apimties) aiškinamąjį dokumentą.
14.2. Darbų tvarkos, atskirų VATARAS ir (ar) VATIS posistemių ir (ar) modulių techninių aprašų rengimas, konsultavimas našumo, pajėgumo plėtros klausimais, kitos konsultacijos, kurių apimtyje teikiamas suderintas dokumentas;
15. Funkcinių reikalavimų rengimą, analizės ataskaitų rengimą, kurių rengime įtraukiamas dokumentų derinimas su kitomis valstybės institucijomis ir įstaigomis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Informacija apie tiekėjo pašalinimo pagrindus pateikta pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 3 dalyje „Tiekėjo pašalinimo pagrindai“. Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (5 TVŪD PD EBVPD) – aktualią deklaraciją, preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymas privalo būti užtikrintas pateikiant pirmo pareikalavimo neatšaukiamą besąlyginę (-į) Lietuvos Respublikoje ar užsienio valstybėje registruoto banko ar kredito unijos garantiją (originalą) arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 5 (penki) procentai visos sutarties kainos be PVM.
2. Jei paslaugų teikėjas nevykdo ar netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimas, apie kuriuos paslaugų teikėjas buvo įspėtas raštu, tačiau per perkančiosios organizacijos nustatytą terminą nepašalino paslaugų trūkumų ar pakartotinai netinkamai vykdė sutartinius įsipareigojimus, perkančiosios organizacijos reikalavimu paslaugų teikėjas moka perkančiajai organizacijai 3 (trijų) procentų dydžio baudą nuo sutartyje nurodytos visos paslaugų kainos be PVM.
Kitos sąlygos nurodytos pirkimo dokumentų Specialiosiose sąlygose (dokumente "2 TVŪD PD SS").
2. Jei paslaugų teikėjas nevykdo ar netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimas, apie kuriuos paslaugų teikėjas buvo įspėtas raštu, tačiau per perkančiosios organizacijos nustatytą terminą nepašalino paslaugų trūkumų ar pakartotinai netinkamai vykdė sutartinius įsipareigojimus, perkančiosios organizacijos reikalavimu paslaugų teikėjas moka perkančiajai organizacijai 3 (trijų) procentų dydžio baudą nuo sutartyje nurodytos visos paslaugų kainos be PVM.
Kitos sąlygos nurodytos pirkimo dokumentų Specialiosiose sąlygose (dokumente "2 TVŪD PD SS").
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-19
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 5
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-19
Vietos laikas:
13:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūra vyksta uždarame posėdyje. Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pirkimo procedūras vykdo kaip vidaus reikalų sistemos centrinė perkančioji organizacija. Sutartį su nustatytu laimėtoju sudarys Informatikos ir ryšių departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |