Valstybinių melioracijos statinių rekonstravimas Plungės rajone
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12, Plungė
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams:
Raimonda Bartkevičienė
Telefonas:
+370 44873149
El. paštas:
raimonda.bartkeviciene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.plunge.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=715623Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=715623&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Valstybinių melioracijos statinių rekonstravimas Plungės rajone
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45112320
-
Melioracijos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pagal parengtus techninius darbo projektus: 1. „Plungės r., sav., Platelių sen., Gintališkės k. v.,Šateikių-Rūdaičių k., Karvės upelio, griovių K-1, K-2,K-3, K-4 ir juose esančių melioracijos statinių rekonstravimas“, 2. „Plungės r. sav., Platelių sen., Platelių k.v., Dovainių k., Notės upelio, griovių N-1, N-4-1, N-5, N-6 ir juose esančių melioracijos statinių rekonstravimas“, atlikti valstybinių melioracijos statinių rekonstravimo darbus, kurie remiami Europos Sąjungos lėšomis (projekto Nr. 17VD-KE-22-1-03753-PR001).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71351810
-
Topografinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Plungės r. sav., Gintališkės ir Platelių k.v., Platelių sen., Šateikių Rūdaičių, Dovainių, Zobielų k.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Bendrieji statinio rodikliai (abiejų techninių darbo projektų kartu):
1. rekonstruojami grioviai – 13,806 km;
2. rekonstruojamos drenažo žiotys – 184 vnt.;
3. rekonstruojamos vandens pralaidos – 27 vnt.;
4. rekonstruojami drenažo rinktuvai – 30 m;
5. įrengiamas nuotėkio reguliavimo šulinys – 1 vnt.;
6. įrengiama biologinio valymo sistema su pelkine augmenija – 1 vnt.
1. rekonstruojami grioviai – 13,806 km;
2. rekonstruojamos drenažo žiotys – 184 vnt.;
3. rekonstruojamos vandens pralaidos – 27 vnt.;
4. rekonstruojami drenažo rinktuvai – 30 m;
5. įrengiamas nuotėkio reguliavimo šulinys – 1 vnt.;
6. įrengiama biologinio valymo sistema su pelkine augmenija – 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2024-11-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subrangovas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi.
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subrangovas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas. Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.) Tiekėjas privalo pateikti perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo. Užtikrinimo suma sudaro 14 000,00 Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, t. y. apimti Sutarties galiojimo terminą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-11
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktas Tiekėjų pasiūlymais vyks naudojantis elektroninėmis priemonėmis ne anksčiau kaip skelbime apie pirkimą nurodytą datą. Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Užsakovas Rangovui apmoka už atliktus Darbus per 30 kalendorinių dienų nuo pateiktų atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo: atliktų darbų akto, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymos po 3 egz. ir PVM sąskaitos faktūros. Atsižvelgiant į paramos lėšų pervedimo iš Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau- NMA) į Plungės rajono savivaldybės administracijos banko sąskaitą tvarką, aukščiau nurodytas mokėjimo terminas gali būti ilgesnis, tačiau negali viršyti 60 kalendorinių dienų. Atsiskaitymo dokumentai turi būti teikiami naudojantis įvairiomis elektroninėmis sistemomis, suderintomis su informacine sistema „E. sąskaita“ (tiekėjas įsivertina visas galimas išlaidas, susijusias su šių sistemų naudojimu).
Tarpiniam mokėjimui gauti tiekėjas privalo pateikti Užsakovui atliktų darbų aktą ir atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą bei PVM sąskaitą faktūrą
Tarpiniam mokėjimui gauti tiekėjas privalo pateikti Užsakovui atliktų darbų aktą ir atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą bei PVM sąskaitą faktūrą
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g.26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |