Vamzdžiai ir jungiamosios detalės
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos vanduo"
140089260
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
Klaipėda
91116
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Škrabienė
Telefonas:
+370 46466201
El. paštas:
ausra.skrabiene@vanduo.lt
Faksas:
+370 46466179
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.vanduo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8718
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=632360Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=632360&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vamzdžiai ir jungiamosios detalės
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44163000
-
Vamzdžiai ir jungiamosios detalės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vamzdžiai ir jungiamosios detalės
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 110000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44163000
-
Vamzdžiai ir jungiamosios detalės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėdos miestas ir rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vamzdžiai ir jungiamosios detalės
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 110000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, jo kvalifikacijai keliamus reikalavimus, nurodytus pirkimo dokumentuose.
Kartu su pasiūlymu tiekėjas turi pateikti tik EBVPD. Visi pagal EBVPD pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodantys dokumentai, dalyvio kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai bus reikalaujami tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo, galimo laimėtojo.
Kartu su pasiūlymu tiekėjas turi pateikti tik EBVPD. Visi pagal EBVPD pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodantys dokumentai, dalyvio kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai bus reikalaujami tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo, galimo laimėtojo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas ne mažesne nei 2 000 (dviejų tūkstančių) eurų suma LR civilinio kodekso nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais: LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija; draudimo bendrovės laidavimo raštu/liudijimu/polisu (kai teikiamas draudimo bendrovės laidavimo raštas/liudijimas, kartu su juo turi būti pateiktas ir jo apmokėjimą pagrindžiantis dokumentas); kiti pasiūlymo užtikrinimo būdai - nepriimami.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už Prekes Pardavėjui moka periodiniais mokėjimais po to, kai pasirašomas Aktas / Važtaraštis. Galutinis apmokėjimas už Prekes vykdomas po to, kai patiekiama paskutinė Prekių dalis pagal Sutartį ir pasirašomas galutinis Prekių priėmimo - perdavimo Aktas / Važtaraštis. Pirkėjas už Prekes Pardavėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių perdavimo bei PVM sąskaitos faktūros už pristatytas Prekes pateikimo Pirkėjui dienos. PVM sąskaitą (-as) faktūrą (-as) Tiekėjas privalo pateikti „E.sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
PS nereikalauja, kad ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą nustačius laimėjusį ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ūkio subjektų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymas turės būti užtikrintas LR civilinio kodekso nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdu – netesybomis.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-03
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-03
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su CVP IS pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |