Vandens skaitiklių pirkimas, LoRaWAN tinklo projektavimas, įrengimas, eksploatavimas, priežiūra
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Dulinskienė
Telefonas:
+370 46392664
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/12925
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=651311Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=651311&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vandens skaitiklių pirkimas, LoRaWAN tinklo projektavimas, įrengimas, eksploatavimas, priežiūra
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
32580000
-
Duomenų įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vandens skaitiklių pirkimas, LoRaWAN tinklo projektavimas, įrengimas, eksploatavimas, priežiūra: perkantysis subjektas perka skaitiklius, keitiklius, tinklo radijo sklaidos modeliavimo, projektavimo, įrengimo, paleidimo, tinklo valdymo programos įdiegimo ir pilno sukonfigūravimo, tinklo eksploatavimo bei priežiūros, iš galinių įrenginių priimamų duomenų surinkimo, apdorojimo ir pateikimo perkančiajam subjektui paslaugas ir LoRaWAN signalo stiprumo matuoklį
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50312310
-
Duomenų tinklo įrangos priežiūra
71323200
-
Įrangos inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Danės g.8, Šilutės pl. 26, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas perka skaitiklius, keitiklius, tinklo radijo sklaidos modeliavimo, projektavimo, įrengimo, paleidimo, tinklo valdymo programos įdiegimo ir pilno sukonfigūravimo, tinklo eksploatavimo bei priežiūros, iš galinių įrenginių priimamų duomenų surinkimo, apdorojimo ir pateikimo perkančiajam subjektui paslaugas ir LoRaWAN signalo stiprumo matuoklį
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl sutartyje numatytų priežasčių terminai gali būti pratęsti maksimaliam bendram 2 mėnesių terminui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subteikėjas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti Specialiųjų pirkimo sąlygų 1 lentelės reikalavimus. Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subteikėjas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, Subteikėjų ar kitų pasitelkiamų ūkio subjektų pašalinti iš pirkimo
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Mokėjimai atliekami eurais tokia tvarka:
Užsakovas sumoka Tiekėjui už faktiškai perduotas kokybiškas Prekes ir Paslaugas, vadovaujantis Šalių pasirašytu Prekių ir Paslaugų perdavimo – priėmimo aktu ar Tiekėjo išrašyta sąskaita, kuri atstoja aktą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos ne dažniau nei kas mėnesį.
Už Tiekėjo pateiktas Prekes/Paslaugas ir Užsakovo pagal šios Sutarties atitinkamas nuostatas priimtas Prekes/Paslaugas pagal Tiekėjo išrašytas PVM sąskaitas faktūras, Užsakovas moka 80 proc. PVM sąskaitose faktūrose nurodytos sumos, o likę 20 proc. sumos sulaikomi ir sumokami Tiekėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po visų Prekių/Paslaugų suteikimo dienos (galutinio akto pasirašymo dienos) ir Prekių tiekimo bei Paslaugų teikimo galutinio rezultato perdavimo Užsakovui dienos.
Užsakovas sumoka Tiekėjui už faktiškai perduotas kokybiškas Prekes ir Paslaugas, vadovaujantis Šalių pasirašytu Prekių ir Paslaugų perdavimo – priėmimo aktu ar Tiekėjo išrašyta sąskaita, kuri atstoja aktą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos ne dažniau nei kas mėnesį.
Už Tiekėjo pateiktas Prekes/Paslaugas ir Užsakovo pagal šios Sutarties atitinkamas nuostatas priimtas Prekes/Paslaugas pagal Tiekėjo išrašytas PVM sąskaitas faktūras, Užsakovas moka 80 proc. PVM sąskaitose faktūrose nurodytos sumos, o likę 20 proc. sumos sulaikomi ir sumokami Tiekėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po visų Prekių/Paslaugų suteikimo dienos (galutinio akto pasirašymo dienos) ir Prekių tiekimo bei Paslaugų teikimo galutinio rezultato perdavimo Užsakovui dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu Tiekėjas nesilaiko Prekių pateikimo ir Paslaugų suteikimo ar defektų pašalinimo garantiniu laikotarpiu terminų, jis moka Užsakovui 0,05 (penkios šimtosios) procento delspinigius nuo nepristatytų ar pristatytų su defektais Prekių ar/ir Paslaugų vertės už kiekvieną pavėluotą dieną ir atlygina Užsakovui dėl to patirtus nuostolius. Delspinigiai išskaitomi iš Tiekėjui mokėtinų sumų, jeigu už Prekes dar nėra sumokėta
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-09
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-09
Vietos laikas:
12:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-18
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |