Vandentiekio avarinės tarnybos automobilis
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "PALANGOS VANDENYS"
152447391
Austėjos g. 36
Palanga
00163
LT
Asmuo ryšiams:
Andrius Drungys
Telefonas:
+370 46041221
El. paštas:
andrius.drungys@palangosvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.palangosvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2940
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=756052Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=756052&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vandentiekio avarinės tarnybos automobilis
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34114100
-
Avarinės transporto priemonės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pilnai įrengtas (1 vnt.) vandentiekio avarinės tarnybos automobilis, skirtas avarinė
brigados darbuotojų transportavimui su pagalbiniais įrankiais vandentiekio
avarijos lokalizavimui.
brigados darbuotojų transportavimui su pagalbiniais įrankiais vandentiekio
avarijos lokalizavimui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34114100
-
Avarinės transporto priemonės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Austėjos g. 36, Palanga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamas pilnai įrengtas (1 vnt.) vandentiekio avarinės tarnybos automobilis, skirtas avarinė
brigados darbuotojų transportavimui su pagalbiniais įrankiais vandentiekio
avarijos lokalizavimui.
Automobilio techninė specifikacija pateikiama kartu su visai pirkimo dokumentais CVP IS.
brigados darbuotojų transportavimui su pagalbiniais įrankiais vandentiekio
avarijos lokalizavimui.
Automobilio techninė specifikacija pateikiama kartu su visai pirkimo dokumentais CVP IS.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kiekvienas konkurse dalyvaujantis tiekėjas, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subrangovus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu, dalyvaujantis pirkime, turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis reikalavimus. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Kiekvienas tiekėjas privalės tenkinti Perkančiojo subjekto nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subtiekėjus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu.
Kiekvienas tiekėjas privalės tenkinti Perkančiojo subjekto nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subtiekėjus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Šiame pirkime pasiūlymo galiojimo užtikrinimas - nereikalaujamas.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
1. Pardavėjui avansas nemokamas.
2. Pardavėjas gali pateikti Pirkėjui sąskaitą ir perdavimo-priėmimo dokumentą (tuo atveju, kai jis prašomas) ne anksčiau, nei pristato Prekę. Pirkėjas už Prekę Pardavėjui sumoka mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų po Prekių perdavimo - priėmimo akto ar kito dokumento, patvirtinančio Prekių perdavimą pasirašymo (tuo atveju, kai jis pasirašomas) ir PVM sąskaitos faktūros už pristatytas Prekes išrašymo Pardavėjui dienos.
2. Pardavėjas gali pateikti Pirkėjui sąskaitą ir perdavimo-priėmimo dokumentą (tuo atveju, kai jis prašomas) ne anksčiau, nei pristato Prekę. Pirkėjas už Prekę Pardavėjui sumoka mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų po Prekių perdavimo - priėmimo akto ar kito dokumento, patvirtinančio Prekių perdavimą pasirašymo (tuo atveju, kai jis pasirašomas) ir PVM sąskaitos faktūros už pristatytas Prekes išrašymo Pardavėjui dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Reikalaujamas sutarties įvykdymo užtikrinimas: Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruoto banko besąlyginė ir neatšaukiama garantija arba Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo draudimo liudijimas su laidavimo draudimo polisu (originalai) ir mokestinį pavedimą patvirtinančiu dokumentu, kad draudimo įmoka už šį išduotą draudimo liudijimą yra sumokėta arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą į Pirkėjo banko sąskaitą ir pateikia pavedimo kopiją.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 5.000,00 Eur be PVM (penki tūkstančiai eurų 00 ct)
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimą Pardavėjas pateikia per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 5.000,00 Eur be PVM (penki tūkstančiai eurų 00 ct)
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimą Pardavėjas pateikia per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-10
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-10
Vietos laikas:
12:45
Vieta:
UAB Palangos vandenys viešųjų pirkimų komisijos posėdyje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |