Vandentiekio ir nuotekų tinklų įrengimo darbai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8-1
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Simona Kiūdytė
Telefonas:
+370 68714520
El. paštas:
simona.kiudyte@vv.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6988
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622894Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=622894&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vandentiekio ir nuotekų tinklų įrengimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231300
-
Vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynų tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pateikiamas Pirkimo dokumentuose.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 250000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231300
-
Vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynų tiesimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pateikiamas Pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 250000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimas Šalių rašytinio susitarimo pagrindu gali būti pratęsiama tokiomis pačiomis sąlygomis dar 12 (dvylikai) mėnesių, neviršijant bendros Sutarties kainos. Sutarties galiojimo laikotarpis (su pratęsimu) negali viršyti 25 (dvidešimt penkių) mėnesių. Paskutinis mėnuo yra skirtas Sąskaitos apmokėjimui, tačiau ne Darbų atlikimui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimas ir Tiekėjų kvalifikacija yra tikrinama. Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti Paraišką su priedais (SPS priedas Nr. 1) ir Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (SPS priedas Nr. 3). Pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį pagrindžiančius aktualius dokumentus, nurodytus SPS 3.1 punkte (Lentelė Nr. 1 ir Lentelė Nr. 2) „Pateikiami dokumentai“, bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal SPS nurodytą Pasiūlymų vertinimo kriterijų) po Galutinių pasiūlymų pateikimo prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Šio Pirkimo metu nereikalaujama pateikti Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas.
Sutartiniai įsipareigojimai užtikrinami: banko garantija/užstatu.
Užtikrinimo dydis: 12 500,00 EUR.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas.
Sutartiniai įsipareigojimai užtikrinami: banko garantija/užstatu.
Užtikrinimo dydis: 12 500,00 EUR.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsiskaitymas: pagal priimtą ir patvirtintą Užsakymą.
Už tinkamai ir laiku atliktus, užbaigtus Darbus Užsakovas atsiskaito su Rangovu pagal jo pateiktas ir Užsakovo priimtas Sąskaitas ir Aktus.
Rangovas turi teisę teikti Aktą tik įvykdęs visus įsipareigojimus pagal Užsakymą. Aktas turi būti pateikiamas suderinimui ne vėliau kaip iki einamojo mėnesio 25 d. Suderintas aktas ir Sąskaita turi būti pateikiama ne vėliau nei iki kito einamojo mėnesio 5 d.
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 k. d. nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
Už tinkamai ir laiku atliktus, užbaigtus Darbus Užsakovas atsiskaito su Rangovu pagal jo pateiktas ir Užsakovo priimtas Sąskaitas ir Aktus.
Rangovas turi teisę teikti Aktą tik įvykdęs visus įsipareigojimus pagal Užsakymą. Aktas turi būti pateikiamas suderinimui ne vėliau kaip iki einamojo mėnesio 25 d. Suderintas aktas ir Sąskaita turi būti pateikiama ne vėliau nei iki kito einamojo mėnesio 5 d.
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 k. d. nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už kiekvieną žemiau nurodytą aplinkybę, kuri įvyko dėl Rangovo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, Rangovas Užsakovui moka:
- 20,00 EUR dydžio delspinigius už vėlavimą atlikti Darbus ar jų dalį, atlikti statybos užbaigimo procedūras, arba už kiekvieną uždelstą dieną vėluojant pašalinti Darbų trūkumus (Darbų trūkumais bus laikomi Darbų ir (ar) panaudotų medžiagų ar kitų dalių neatitikimai Techninės specifikacijos, Lietuvos Respublikos teisės aktams, statybos techniniams reglamentams, standartams, reikalavimams, Darbų ir (ar) jų rezultatų gedimai, deformacijos, atsiradę iki garantinio laikotarpio pabaigos).
- 20,00 EUR dydžio delspinigius už vėlavimą atlikti Darbus ar jų dalį, atlikti statybos užbaigimo procedūras, arba už kiekvieną uždelstą dieną vėluojant pašalinti Darbų trūkumus (Darbų trūkumais bus laikomi Darbų ir (ar) panaudotų medžiagų ar kitų dalių neatitikimai Techninės specifikacijos, Lietuvos Respublikos teisės aktams, statybos techniniams reglamentams, standartams, reikalavimams, Darbų ir (ar) jų rezultatų gedimai, deformacijos, atsiradę iki garantinio laikotarpio pabaigos).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-15
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |