VATIS papildomų funkcijų dėl pluoštinių kanapių sukūrimo ir diegimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos
302526112
Ozo g. 4 A
Vilnius
LT-08200
LT
Asmuo ryšiams: Sadonija Padarauskienė
Telefonas: +370 61618742
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://vatzum.lrv.lt/lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=779154
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  žemės ūkis

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

VATIS papildomų funkcijų dėl pluoštinių kanapių sukūrimo ir diegimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas–VATIS papildomų funkcijų dėl pluoštinių kanapių sukūrimo ir diegimo paslaugos. Paslaugų atlikimo terminas – iki 2024 m. gruodžio 20 d.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, Ozo g. 4A, 08200 Vilnius, Lietuva
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas–VATIS papildomų funkcijų dėl pluoštinių kanapių sukūrimo ir diegimo paslaugos. Paslaugų atlikimo terminas – iki 2024 m. gruodžio 20 d. Pirkime taikomos nuostatos, susijusios su nacionaliniu saugumu. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašo“ 4.4.3 papunkčiu, vykdomas žaliasis pirkimas. Pirkimo objektas aprašomas, reikalavimai jam nustatomi paslaugų pirkimo techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 1 priedas). Su pasiūlymu nereikalaujama pateikti konkurso sąlygų 2 priede nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio nereikalaujama pateikti dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą, išskyrus atvejus, kai perkančioji organizacija turi pagrįstų abejonių dėl dalyvio patikimumo. Pirkimo sutarčiai taikoma fiksuotos kainos kainodara, paslaugos perkamos dalyvio pasiūlymo kaina, kuri laikoma pirkimo sutarties verte. Už tinkamai ir laiku atliktas paslaugas sumokama vykdytojui ne vėliau kaip per 30 dienų po atliktų paslaugų perdavimo–priėmimo akto abiejų šalių pasirašymo el. parašais dienos pagal vykdytojo pateiktą per Sąskaitų administravimo bendrąją informacinę sistemą (SABIS) sąskaitą faktūrą. Detali su pirkimu susijusi informacija pateikiama konkurso sąlygose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2025-01-20
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Į 2.7) p. nurodytą pirkimo sutarties trukmę įeina paslaugų atlikimo terminas 2024-12-20 ir 30 dienų atsiskaitymo už atliktas paslaugas laikotarpis.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Atsiskaitymas už tinkamai ir laiku atliktas paslaugas vykdomas ne vėliau kaip per 30 d. po atliktų paslaugų perdavimo–priėmimo akto abiejų šalių pasirašymo pagal vykdytojo pateiktą sąskaitą faktūrą; 2. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartinių įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 % nuo pirkimo sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 5 % sutarties vertės, užsakovas gali išskaičiuoti delspinigių sumą iš vykdytojui mokėtinų sumų arba reikalauti sumokėti 10 % sutarties vertės baudą ir nutraukti sutartį; 3. Užsakovas už neatsiskaitymą laiku moka delspinigius – 0,02 % nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną. 4. Sutartį nutraukus dėl vykdytojo kaltės, jis privalo sumokėti 10 % sutarties vertės dydžio baudą, kurios sumokėjimas neatleidžia vykdytojo nuo pareigos atlyginti visus užsakovo patirtus nuostolius. Vykdytojas taip pat privalo padengti visus su sutarties nutraukimu susijusius tiesioginius nuostolius.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-09-09
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-11-08
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-09-09
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos. Adresas: Ozo g. 4A, 08200 Vilnius, Lietuvos Respublika.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01502
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-08-27

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.