VATIS papildomų funkcijų dėl pluoštinių kanapių sukūrimo ir diegimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos
302526112
Ozo g. 4 A
Vilnius
LT-08200
LT
Asmuo ryšiams:
Sadonija Padarauskienė
Telefonas:
+370 61618742
El. paštas:
sadonija.padarauskiene@vatzum.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://vatzum.lrv.lt/lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/17134
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=779154Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
žemės ūkis
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VATIS papildomų funkcijų dėl pluoštinių kanapių sukūrimo ir diegimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas–VATIS papildomų funkcijų dėl pluoštinių kanapių sukūrimo ir diegimo paslaugos. Paslaugų atlikimo terminas – iki 2024 m. gruodžio 20 d.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, Ozo g. 4A, 08200 Vilnius, Lietuva
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas–VATIS papildomų funkcijų dėl pluoštinių kanapių sukūrimo ir diegimo paslaugos. Paslaugų atlikimo terminas – iki 2024 m. gruodžio 20 d. Pirkime taikomos nuostatos, susijusios su nacionaliniu saugumu. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašo“ 4.4.3 papunkčiu, vykdomas žaliasis pirkimas. Pirkimo objektas aprašomas, reikalavimai jam nustatomi paslaugų pirkimo techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 1 priedas). Su pasiūlymu nereikalaujama pateikti konkurso sąlygų 2 priede nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio nereikalaujama pateikti dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą, išskyrus atvejus, kai perkančioji organizacija turi pagrįstų abejonių dėl dalyvio patikimumo. Pirkimo sutarčiai taikoma fiksuotos kainos kainodara, paslaugos perkamos dalyvio pasiūlymo kaina, kuri laikoma pirkimo sutarties verte. Už tinkamai ir laiku atliktas paslaugas sumokama vykdytojui ne vėliau kaip per 30 dienų po atliktų paslaugų perdavimo–priėmimo akto abiejų šalių pasirašymo el. parašais dienos pagal vykdytojo pateiktą per Sąskaitų administravimo bendrąją informacinę sistemą (SABIS) sąskaitą faktūrą. Detali su pirkimu susijusi informacija pateikiama konkurso sąlygose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2025-01-20
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Į 2.7) p. nurodytą pirkimo sutarties trukmę įeina paslaugų atlikimo terminas 2024-12-20 ir 30 dienų atsiskaitymo už atliktas paslaugas laikotarpis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Atsiskaitymas už tinkamai ir laiku atliktas paslaugas vykdomas ne vėliau kaip per 30 d. po atliktų paslaugų perdavimo–priėmimo akto abiejų šalių pasirašymo pagal vykdytojo pateiktą sąskaitą faktūrą; 2. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartinių įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 % nuo pirkimo sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 5 % sutarties vertės, užsakovas gali išskaičiuoti delspinigių sumą iš vykdytojui mokėtinų sumų arba reikalauti sumokėti 10 % sutarties vertės baudą ir nutraukti sutartį; 3. Užsakovas už neatsiskaitymą laiku moka delspinigius – 0,02 % nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną. 4. Sutartį nutraukus dėl vykdytojo kaltės, jis privalo sumokėti 10 % sutarties vertės dydžio baudą, kurios sumokėjimas neatleidžia vykdytojo nuo pareigos atlyginti visus užsakovo patirtus nuostolius. Vykdytojas taip pat privalo padengti visus su sutarties nutraukimu susijusius tiesioginius nuostolius.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-09-09
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-11-08
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-09-09
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos. Adresas: Ozo g. 4A, 08200 Vilnius, Lietuvos Respublika.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01502
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-08-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |