Trečiadienis, lapkričio 13 d.

Veiklos planavimo ir stebėsenos informacinės sistemos tobulinimo paslaugos (VIPSIS)

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė
188659229
Vinco Kudirkos g. 15
Vilnius
01113
LT
Asmuo ryšiams: Rūta Vižinienė
Telefonas: +370 60893514
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.vkontrole.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641196
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Veiklos planavimo ir stebėsenos informacinės sistemos tobulinimo paslaugos (VIPSIS)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Veiklos planavimo ir stebėsenos informacinės sistemos tobulinimo paslaugos (VIPSIS)
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vinco Kudirkos g. 15, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti informacinės sistemos, skirtos organizacijos veiklai valdyti ir dokumentuoti, veikiančios GERA strategy management pagrindu (kurios pagrindu veikia ir perkančiosios organizacijos šiuo metu eksploatuojama sistema, kurios tobulinimas yra šio pirkimo objektas) ar lygiavertės planavimo, vykdymo ir stebėsenos informacinės sistemos, sukūrimo (ar modernizavimo) ir įdiegimo paslaugas. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti pirkimo sąlygų 1 priede „Techninė specifikacija“.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 15
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto pavadinimas: "Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė - veiksmų programos auditas".
Projekto Nr. 11.0.1-CPVA-V-201-01-0025.
II.2.14)

Papildoma informacija

Pasiūlymai turi būti pateikiami tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamoje adresu https:/pirkimai.eviesiejipirkimai.lt (registracija nemokama).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Paslaugų teikėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra paslaugų teikėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Paslaugų teikėjų pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo dokumentuose. EBVPD forma, kurią turi užpildyti paslaugų teikėjai ir pateikti kartu su pasiūlymu, pateikiama kartu su pirkimo sąlygomis CVP IS.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Reikalavimai nenustatomi
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Reikalavimai nenustatomi
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Pirkimo sutarties šalims pirkimo sutartimi prisiimtų prievolių įvykdymo užtikrinimui taikomos netesybos – 0,02 proc. dydžio delspinigiai už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Jei paslaugų teikėjas, kitaip nei nurodyta 1 p., nevykdo sutartinių įsipareigojimų ar netinkamai juos vykdo arba ne dėl perkančiosios organizacijos kaltės, nesant svarbių priežasčių, vienašališkai nutraukia pirkimo sutartį, jis moka perkančiajai organizacijai 5 proc. dydžio baudą nuo pirkimo sutarties kainos.
3. Už tinkamai ir kokybiškai paslaugų teikėjo suteiktas paslaugas perkančioji organizacija su paslaugų teikėju atsiskaito dalimis po kiekvienos paslaugų dalies suteikimo mokėjimo nurodymu, pervesdamas pinigus į pirkimo sutartyje nurodytą paslaugų teikėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo paslaugų perdavimo–priėmimo (pagal kiekvieną suteiktų paslaugų dalį, nurodytą pirkimo sutarties 1 priedo 2 dalyje) akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-08-19
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-08-19
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Vinco Kudirkos g. 15, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiai vyksta paslaugų teikėjų atstovams nedalyvaujant ir Komisija neteikia informacijos paslaugų teikėjams apie pasiūlymus pateikusius paslaugų teikėjus, jų pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymai turi būti teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamoje adresu: https: /pirkimai.eviesiejipirkimai.lt (registracija nemokama). Vykdant pirkimo sutartį PVM sąskaitos faktūros, avansinės sąskaitos turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. „E. sąskaita“ priemonės ir jų techninės charakteristikos turi nediskriminuoti tiekėjų, būti visiems prieinamos ir suderintos su visuotinai naudojamomis informacinės ir ryšių technologijos priemonėmis, neriboti tiekėjų galimybių dalyvauti pirkimo procedūrose.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-08-05
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.