Vežėjo parinkimo keleivių vežimui vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Palanga–Klaipėda–Palanga paslauga.

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=785034
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vežėjo parinkimo keleivių vežimui vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Palanga–Klaipėda–Palanga paslauga.
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

60112000  -  Viešojo kelių transporto paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Vykdomas konkursas, kurio tikslas parinkti tiekėją (toliau – Vežėją), kuris pagal
sudarytą viešųjų paslaugų sutartį teiktų paslaugas, pervežant keleivius vietinio
reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Palanga–Klaipėda–Palanga pagal
pasiūlytą paslaugos 1 km kainą transporto priemonėmis, atitinkančiomis ne
mažesnį kaip "Euro 6" teršalų išmetimo standartą. Paslaugų apimtis – preliminari
12 mėnesių rida 116070 km. Preliminari orientacinė rida paslaugų teikimo
laikotarpiu gali kisti (didėti arba mažėti) ne daugiau nei 30 procentų nuo
nurodytos preliminarios ridos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 220000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

60112000  -  Viešojo kelių transporto paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Autobuso maršrutas Palanga-Klaipėda-Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

ykdomas konkursas, kurio tikslas parinkti tiekėją (toliau – Vežėją), kuris pagal
sudarytą viešųjų paslaugų sutartį teiktų paslaugas, pervežant keleivius vietinio
reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Palanga–Klaipėda–Palanga pagal
pasiūlytą paslaugos 1 km kainą transporto priemonėmis, atitinkančiomis ne
mažesnį kaip "Euro 6" teršalų išmetimo standartą. Paslaugų apimtis – preliminari
12 mėnesių rida 116070 km. Preliminari orientacinė rida paslaugų teikimo
laikotarpiu gali kisti (didėti arba mažėti) ne daugiau nei 30 procentų nuo
nurodytos preliminarios ridos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 220000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis ir paslaugų teikimo trukmė gali būti pratęsti 1 kartą vieneriems metams, tačiau maksimali suteiktų Paslaugų vertė negali viršyti 220000 Eur be PVM.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjas privalo ne vėliau kaip per 7 d d nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą, 1000 Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas. Kitais metais užtikrinimas ta pačia suma turi būti pratęstas per 7 d d nuo papildomo susitarimo dėl sutarties pratęsimo pasirašymo dienos.
2. Užsakovas už suteiktas Paslaugas apmoka Tiekėjui pagal gautą sąskaitą faktūrą per 30 k d nuo sąskaitos faktūros gavimo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-10-18
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-10-18
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo abi Sutarties šalys ir kai Vežėjas pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą ir galioja 13 mėnesių. Paslaugų teikimo trukmė – 12 mėnesių. Sutartis ir paslaugų teikimo trukmė gali būti pratęsti 1 kartą vieneriems metams, tačiau maksimali suteiktų Paslaugų vertė negali viršyti 220000 Eur be PVM.
2. Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų atliktas/-us paslaugas/darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Vežėjo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Vežėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-07

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.