VĮ „Regitra“ Klaipėdos filialo Tauragės grupės administracinio pastato su rūsiu paprastojo remonto darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė 'REGITRA'
110078991
Liepkalnio g. 97
Vilnius
02121
LT
Asmuo ryšiams:
Džiuljeta Malinauskaitė
Telefonas:
+370 67554344
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://regitra.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4611
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=650084Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=650084&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VĮ „Regitra“ Klaipėdos filialo Tauragės grupės administracinio pastato su rūsiu paprastojo remonto darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45262700
-
Pastato pertvarkymo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
VĮ „Regitra“ Klaipėdos filialo Tauragės grupės administracinio pastato su rūsiu paprastojo remonto darbų pirkimas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 92200.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45262700
-
Pastato pertvarkymo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Melioratorių g. 12, Tauragė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
VĮ „Regitra“ Klaipėdos filialo Tauragės grupės administracinio pastato su rūsiu (unikalus numeris 7795-2001-2019-0001, žymuo plane 1b2p) Melioratorių g. 12, Tauragė I aukšto ir rūsio patalpų remonto darbai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nereikalaujama.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas, vėluojantis atlikti Darbus ar jų dalį ar vėluojantis atlikti kokį kitą sutartinį įsipareigojimą per jam nustatytą terminą (įskaitant ir garantinius įsipareigojimus garantiniu laikotarpiu), moka 0,03 % dydžio delspinigius nuo Pradinės Sutarties vertės (Eur su PVM) už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Jei Rangovas nedalyvauja gamybiniuose pasitarimuose ir (ar) jų neprotokoluoja, Rangovas moka Užsakovui 50 Eur baudą už kiekvieną atvejį.
3. Jei Rangovas be Užsakovo sutikimo pasitelkia ir (ar) keičia specialistus ir (ar) ūkio subjektus, kurių pajėgumais (kvalifikacija) Rangovas rėmėsi, ir (ar) subrangovus, kurių pajėgumais (kvalifikacija) nesiremiama, Rangovas moka Užsakovui 300 Eur baudą už kiekvieną nustatytą atvejį ir esant Užsakovo reikalavimui, nesinaudoja jų paslaugomis, atliekant Darbus.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekto 11 dalyje "Šalių atsakomybė".
2. Jei Rangovas nedalyvauja gamybiniuose pasitarimuose ir (ar) jų neprotokoluoja, Rangovas moka Užsakovui 50 Eur baudą už kiekvieną atvejį.
3. Jei Rangovas be Užsakovo sutikimo pasitelkia ir (ar) keičia specialistus ir (ar) ūkio subjektus, kurių pajėgumais (kvalifikacija) Rangovas rėmėsi, ir (ar) subrangovus, kurių pajėgumais (kvalifikacija) nesiremiama, Rangovas moka Užsakovui 300 Eur baudą už kiekvieną nustatytą atvejį ir esant Užsakovo reikalavimui, nesinaudoja jų paslaugomis, atliekant Darbus.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekto 11 dalyje "Šalių atsakomybė".
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-22
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-22
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Liepkalnio g. 97, Vilnius arba nuotoliniu būdu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
Apie protokolu įformintus susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus nebus pranešama to pageidaujantiems pasiūlymus pateikusiems tiekėjams
Apie protokolu įformintus susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus nebus pranešama to pageidaujantiems pasiūlymus pateikusiems tiekėjams
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |