Viečiūnų seniūnijos kelių ir gatvių priežiūros bei remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Aurimas Baigys, Centralizuotų viešųjų pirkimų skyriaus vyriausiasis specialistas
Telefonas:
+370 31390008
El. paštas:
aurimas.baigys@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=766242Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu:
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Kuliešienė, Ūkio skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas:
+370 31340120
El. paštas:
jurate.k@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=766242&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Viečiūnų seniūnijos kelių ir gatvių priežiūros bei remonto darbai
Nuorodos numeris:
723676
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233141
-
Kelių priežiūros darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Tiekėjas privalės atlikti Viečiūnų seniūnijos kelių ir gatvių priežiūros bei remonto darbus. Sudarius sutartį, konkrečius darbus, jų atlikimo vietas ir terminus Perkančioji organizacija (arbo jos įgaliotas asmuo) nurodys Tiekėjui raštiškoje užduotyje.
2. Preliminarios Darbų apimtys ir kiekiai nurodyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija".
2. Preliminarios Darbų apimtys ir kiekiai nurodyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija".
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 321398.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Viečiūnų seniūnija, Druskininkų savivaldybė.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Tiekėjas privalės atlikti Viečiūnų seniūnijos kelių ir gatvių priežiūros bei remonto darbus. Sudarius sutartį, konkrečius darbus, jų atlikimo vietas ir terminus Perkančioji organizacija (arbo jos įgaliotas asmuo) nurodys Tiekėjui raštiškoje užduotyje.
2. Preliminarios Darbų apimtys ir kiekiai nurodyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija".
2. Preliminarios Darbų apimtys ir kiekiai nurodyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija".
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 321398.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
26
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Skelbimo II.2. 7 punkte Sutarties terminas nurodytas atsižvelgiant į abipusių įsipareigojimų įvykdymo terminą (darbų atlikimo terminas – 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos, Mokėjimo terminas-60 dienų).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Finansinio ir ekonominio pajėgumo reikalavimai nekeliami.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovui per Užsakovo nurodytą ir su Rangovu suderintą protingą terminą nepašalinus trūkumų, nurodytų vienkartinio patikrinimo akte ir/ar atsiradusių per garantinį terminą, Rangovas moka Užsakovui 30,00 (trisdešimties) Eur dydžio baudą už kiekvieną dieną, tol kol nebus pašalinti trūkumai ir atlygina Užsakovo išlaidas, susijusias su trūkumų šalinimu, bei dėl to Užsakovo patirtus nuostolius.
2. Užsakovas, uždelsęs sumokėti Rangovui priklausančias sumas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, moka Rangovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną nuo laiku nesumokėtos sumos..
3. Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte.
2. Užsakovas, uždelsęs sumokėti Rangovui priklausančias sumas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, moka Rangovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną nuo laiku nesumokėtos sumos..
3. Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-10
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-09-07
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-10
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Druskininkų savivaldybės administracija, Vilniaus al. 18, LT-66119 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37324164
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |