Vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinukai, gėlių svogūnėliai, dekoratyviniai augalai su jų atvežimu ir pasodinimu Klaipėdos miesto viešųjų erdvių, aikščių gėlynuose, žaliuosiuose plotuose, gėlinėse

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams: Živilė Gocentė
Telefonas: +370 46396104
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipeda.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=701373
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinukai, gėlių svogūnėliai, dekoratyviniai augalai su jų atvežimu ir pasodinimu Klaipėdos miesto viešųjų erdvių, aikščių gėlynuose, žaliuosiuose plotuose, gėlinėse
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

03121100  -  Gyvi augalai, svogūnėliai, šakniavaisiai, auginiai ir ūgliai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinukai, gėlių svogūnėliai, dekoratyviniai augalai su jų atvežimu ir pasodinimu Klaipėdos miesto viešųjų erdvių, aikščių gėlynuose, žaliuosiuose plotuose, gėlinėse . Pirkimas skirstomas į 2 atskiras dalis.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 265289.26  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

77315000  -  Sodinimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

I pirkimo dalis – vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinukai, gėlių svogūnėliai, dekoratyviniai augalai su jų atvežimu ir pasodinimu Klaipėdos šiaurinės miesto dalies viešųjų erdvių, aikščių gėlynuose, žaliuosiuose plotuose, gėlinėse. Šiaurinė miesto dalis – viešosios teritorijos ir gatvės esančios į šiaurę nuo Sausio15-osios gatvės (ši gatvė neįskaitoma į šiaurinę dalį) ir Tilžės gatvės atkarpos nuo Sausio 15-osios g. ir Tilžės g. sankryžos link Šilutės pl. (ši gatvės dalis neįskaitoma į šiaurinę dalį). Perkamų prekių ir darbų kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 2 ir 3 prieduose. Nurodyti kiekiai yra preliminarūs ir Sutarties vykdymo metu jie gali būti mažinami - minimaliai prekių ir darbų gali būti perkama už 50 000,00 Eur su PVM (arba 41 322,31 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės ir darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM) (išskyrus, jei sutartis būtų nutraukiama) arba gali būti didinami - maksimaliai prekių ir darbų gali būti perkama už 227 000,00 Eur su PVM (arba 187 603,31 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės ir darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 222 000,00 Eur su PVM (arba 183 471,07 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės ir darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 25
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prievolių atlikimo terminas, nurodytas Sutarties 4 p. (t.y. 24 mėn. terminas), gali būti pratęstas Pirkėjo ir Pardavėjo rašytiniu susitarimu, jei neišnaudotos Sutarties vykdymui skirtos maksimalios lėšos, nurodytos Sutarties 1 punkte, iki kol bus išnaudotos Sutarties 1 punkte nurodytos maksimalios lėšos, bet neilgiau, kaip 12 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

77315000  -  Sodinimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

II pirkimo dalis – vienmečių ir daugiamečių gėlių sodinukai, gėlių svogūnėliai, dekoratyviniai augalai su jų atvežimu ir pasodinimu Klaipėdos pietinės miesto dalies viešųjų erdvių, aikščių gėlynuose, žaliuosiuose plotuose, gėlinėse. Pietinė miesto dalis – viešosios teritorijos ir gatvės esančios į pietus nuo Sausio15-osios gatvės (ši gatvė įskaitoma į pietinę dalį) ir Tilžės gatvės atkarpos nuo Sausio 15-osios g. ir Tilžės g. sankryžos link Šilutės pl. (ši gatvės dalis įskaitoma į pietinę dalį). Perkamų prekių ir darbų kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 2 ir 3 prieduose. Nurodyti kiekiai yra preliminarūs ir Sutarties vykdymo metu jie gali būti mažinami - minimaliai prekių ir darbų gali būti perkama už 20 000,00 Eur su PVM (arba 16 528,93 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės ir darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM) (išskyrus, jei sutartis būtų nutraukiama) arba gali būti didinami - maksimaliai prekių ir darbų gali būti perkama už 94 000,00 Eur su PVM (arba 77 685,95 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės ir darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Tiekėjo pasiūlymo kaina šiai pirkimo daliai negali viršyti 90 000 Eur su PVM (arba 74 380,17 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar prekės ir darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 25
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prievolių atlikimo terminas, nurodytas Sutarties 4 p. (t.y. 24 mėn. terminas), gali būti pratęstas Pirkėjo ir Pardavėjo rašytiniu susitarimu, jei neišnaudotos Sutarties vykdymui skirtos maksimalios lėšos, nurodytos Sutarties 1 punkte, iki kol bus išnaudotos Sutarties 1 punkte nurodytos maksimalios lėšos, bet neilgiau, kaip 12 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pridedamuose pirkimo dokumentuose, sutarties V dalyje (Šalių atsakomybė) 21, 22 ir 24 punktuose numatomos baudos ir delspinigiai už pradelstus terminus, už nekokybiškai atliktus darbus ar paslaugas bei sutarties vykdymo metu pasitelktus, tačiau neišviešintus ūkio subjektus. Sutarties V dalyje (Šalių atsakomybė) 20 punkte numatytas užtikrinimas (užtikrinimas taikomas I pirkimo daliai).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-03
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-08-03
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-03
Vietos laikas:  13:50
Vieta:  
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-91502, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-30

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.