Viešinimo kampanijos parengimo ir jos įgyvendinimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams:
Mantas Kazakevičius
Telefonas:
+370 52191334
El. paštas:
m.kazakevicius@cpva.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cpva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2377
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=691609Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=691609&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Viešinimo kampanijos parengimo ir jos įgyvendinimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79416000
-
Viešųjų ryšių paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Rengiant ir įgyvendinant Viešinimo kampaniją bus siekiama supažindinti visuomenę, o visų pirma, tikslines grupes su parengta analitine priemone, jos naudojimo galimybėmis ir rezultatais. Taip pat šios Viešinimo kampanijos įgyvendinimo metu bus siekiama tikslinėms grupėms detaliau pristatyti, kaip naudotis šia analitine priemone, kad ji padidintų žinomumą ir informuotumą apie savivaldybių gyvenimo kokybės ir finansinio tvarumo lygį, bei prisidėtų prie sprendimų, įtakojančių savivaldybių finansinio tvarumo didinimą ir savivaldybių atskirties mažinimą, formavimo.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 48347.11
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79416000
-
Viešųjų ryšių paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Rengiant ir įgyvendinant Viešinimo kampaniją bus siekiama supažindinti visuomenę, o visų pirma, tikslines grupes su parengta analitine priemone, jos naudojimo galimybėmis ir rezultatais. Taip pat šios Viešinimo kampanijos įgyvendinimo metu bus siekiama tikslinėms grupėms detaliau pristatyti, kaip naudotis šia analitine priemone, kad ji padidintų žinomumą ir informuotumą apie savivaldybių gyvenimo kokybės ir finansinio tvarumo lygį, bei prisidėtų prie sprendimų, įtakojančių savivaldybių finansinio tvarumo didinimą ir savivaldybių atskirties mažinimą, formavimo.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Kūrybiškumas
/
Lyginamasis svoris:
50
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Komunikacijos kampanijos organizavimas
/
Lyginamasis svoris:
30
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
20
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 48347.11
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2023-11-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
NR. 04-004-P-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai dalyvaujantys pirkime privalo pateikti užpildytą EBVPD formą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
8.2. Jei vykdytojas dėl savo kaltės vėluoja suteikti paslaugas ar jų dalį per sutartyje ir (arba) užsakovo nustatytą terminą, užsakovas, be oficialaus įspėjimo ir neprarasdamas teisės į kitus savo teisių gynimo būdus pagal sutartį, reikalauja 0,03 proc. sutarties kainos delspinigių už kiekvieną uždelstą dieną, skaičiuojant nuo nesuteiktų paslaugų daliai teikti nustatyto termino pabaigos iki dienos, kai visos paslaugos buvo faktiškai suteiktos.
8.3. Jeigu užsakovas laiku neatsiskaito su vykdytoju per šioje sutartyje nurodytus terminus, vykdytojui pareikalavus, užsakovas privalo sumokėti vykdytojui 0,03 proc. delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
8.3. Jeigu užsakovas laiku neatsiskaito su vykdytoju per šioje sutartyje nurodytus terminus, vykdytojui pareikalavus, užsakovas privalo sumokėti vykdytojui 0,03 proc. delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-07
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose