Viešinimo renginių organizavimo paslaugų viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra
125447177
Juozo Balčikonio g. 3, Vilnius
Vilnius
08247
LT
Asmuo ryšiams:
Indrė Valiukienė
Telefonas:
+370 69023016
El. paštas:
i.valiukiene@inovacijuagentura.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.inovacijuagentura.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5759
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=685605Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=685605&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Verslumo ir eksporto skatinimas Lietuvoje, verslo konsultacijos ir kita veikla, nustatyta įstaigos įstatuose
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Viešinimo renginių organizavimo paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79952000
-
Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tiekėjas turės suteikti renginių ciklo, skirto viešinti projektą, organizavimo paslaugas ir suorganizuoti 3 (tris) renginius Vilniaus mieste. Renginio tema bus sukonkretinta pagal perkančiosios organizacijos poreikį.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 14876.03
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79952000
-
Su renginiais susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Renginiai turi būti skirti mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų (toliau - EPI) srityse veikiantiems ar planuojantiems veikti subjektams, reprezentuojantiems Lietuvos EPI potencialą ir siekiantiems įsijungti į tarptautines vertės grandines. Viešinimo renginiai numatomi konferencijų tipo ir turi būti skirti informavimui apie projektą bei technologijų pažangos ir inovacijų populiarinimui. Planuojami gyvi renginiai, su galimybe pranešėjams prisijungti nuotoliniu būdu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 14876.03
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip iki 2023 m. lapkričio 30 d., raštišku abiejų Šalių susitarimu esant pagrįstoms aplinkybėms (patvirtinus projekto „InterIno LT“ pratęsimą), dėl kurių Paslaugos negali būti suteiktos iki 2023 m. liepos 31 d. (imtinai).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Lietuvos verslo integracija į tarptautines eksperimentinės plėtros ir inovacijų vertės grandines (InterInoLT)“ (projekto Nr. 01.2.1-LVPA-V-842-01-0008)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti privalomų tiekėjų pašalinimo pagrindų ir kartu su pasiūlymų pateikti EBVPD. Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to Tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėtoju.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Užsakovas, nesant apmokėjimo sulaikymo pagrindų, nesumokėjęs Paslaugų teikėjui už suteiktas Paslaugas per Sutartyje nurodytą terminą, Paslaugų teikėjui moka 0,03 procento nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas Sutartyje ar Techninėje specifikacijoje nustatytais terminais, jis Užsakovui moka 0,03 % (trijų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo vėluojamos suteikti Paslaugų vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną.
3. Paslaugų teikėjui pažeidus konfidencialumo reikalavimus, Paslaugų teikėjas moka Užsakovui 1000 Eur dydžio baudą bei atlygina atitinkamai Užsakovo patirtus nuostolius tiek, kiek jų nepadengia bauda.
4. Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas netesybomis – iki 15 proc. bauda nuo Sutarties vertės (Sutarties kainos) be PVM, arba kai tai įmanoma pagal Sutarties pobūdį, nuo neįvykdytos ar netinkamai įvykdytos Sutarties dalyko sudėtinės dalies kainos be PVM.
2. Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas Sutartyje ar Techninėje specifikacijoje nustatytais terminais, jis Užsakovui moka 0,03 % (trijų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo vėluojamos suteikti Paslaugų vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną.
3. Paslaugų teikėjui pažeidus konfidencialumo reikalavimus, Paslaugų teikėjas moka Užsakovui 1000 Eur dydžio baudą bei atlygina atitinkamai Užsakovo patirtus nuostolius tiek, kiek jų nepadengia bauda.
4. Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas netesybomis – iki 15 proc. bauda nuo Sutarties vertės (Sutarties kainos) be PVM, arba kai tai įmanoma pagal Sutarties pobūdį, nuo neįvykdytos ar netinkamai įvykdytos Sutarties dalyko sudėtinės dalies kainos be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-02
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-02
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |