Viešojo sanitarinio mazgo (unikalus Nr. 2596-0007-9019) Prieplaukos g. 3, Palangoje, kapitalinio remonto rangos darbų pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=631013Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=631013&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Viešojo sanitarinio mazgo (unikalus Nr. 2596-0007-9019) Prieplaukos g. 3, Palangoje, kapitalinio remonto rangos darbų pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-20
Vietos laikas:
20:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Sutarties pradžia – sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties Šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, lokalines darbų sąmatas ir kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, kalendorinis darbų atlikimo grafikas ir lokalinės darbų sąmatos turi būti pateiktos ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
2.Sutarties terminas – 4 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
3.Darbų atlikimo terminas – 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
4.Rangos darbai apmokami pagal iki einamojo mėnesio 25 dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 30 kalendorinių dienų nuo dokumentų gavimo dienos.
5. Galimas atsiskaitymas su subrangovais.
2.Sutarties terminas – 4 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
3.Darbų atlikimo terminas – 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
4.Rangos darbai apmokami pagal iki einamojo mėnesio 25 dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 30 kalendorinių dienų nuo dokumentų gavimo dienos.
5. Galimas atsiskaitymas su subrangovais.
III.2)
Paskelbimo data
2022-04-07
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |