Viešojo tualeto įrengimo Lėbartų kapinėse esančiame administraciniame pastate pagal projektą darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
92138
LT
Asmuo ryšiams:
Sonata Gylienė
Telefonas:
+370 46342252
El. paštas:
sonata.gyliene@klaipeda.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6627
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=765104Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=765104&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Viešojo tualeto įrengimo Lėbartų kapinėse esančiame administraciniame pastate pagal projektą darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45215500
-
Viešieji tualetai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Viešojo tualeto įrengimo Lėbartų kapinėse esančiame administraciniame pastate pagal projektą darbai. Darbai perkami pagal parengtą techninį darbo projektą ir Techninę specifikaciją. Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami Techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 3 priedas) ir techniniame darbo projekte (konkurso sąlygų aprašo 4 priedas). Prievolių įvykdymo terminai bei kitos pirkimo sutarties sąlygos nurodytos konkurso sąlygų aprašo 5 priede. Šis pirkimas į dalis neskaidomas, todėl tiekėjas turi pateikti pasiūlymą visai pirkimo apimčiai bendrai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45215500
-
Viešieji tualetai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Viešojo tualeto įrengimo Lėbartų kapinėse esančiame administraciniame pastate pagal projektą darbai. Darbai perkami pagal parengtą techninį darbo projektą ir Techninę specifikaciją. Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami Techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 3 priedas) ir techniniame darbo projekte (konkurso sąlygų aprašo 4 priedas). Šis pirkimas į dalis neskaidomas, todėl tiekėjas turi pateikti pasiūlymą visai pirkimo apimčiai bendrai. Prievolių įvykdymo terminai bei kitos pirkimo sutarties sąlygos nurodytos konkurso sąlygų aprašo 5 priede. Šis pirkimas į dalis neskaidomas, todėl tiekėjas turi pateikti pasiūlymą visai pirkimo apimčiai bendrai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei būtų pratęstas prievolių vykdymo terminas, Sutarties terminas pratęsiamas prievolių vykdymo termino pratęsimo laikotarpiu (-iais) Šalių pasirašomu papildomu susitarimu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovui nustatoma 500 Eur vertės bauda už nekokybiškai atliktus darbus, Sutarties 17.4 p. ir 17.5 p., nustatytų reikalavimų pažeidimus, Sutarties 29.1 p. numatyto papildomo statinio garantinio įsipareigojimo pažeidimus (jeigu taikoma), ir (ar) kitus Sutarties pažeidimus, nesusijusius su vėlavimu.
2. Rangovas, pradelsęs darbų atlikimo terminus (tarpinius ar galutinį darbų atlikimo terminą), moka Užsakovui 0,02 % dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną, iki kol įvykdomos prievolės.
3. Užsakovas, nesumokėjęs už atliktus darbus pagal Sutartyje nustatytą terminą, Rangovui raštiškai pareikalavus, moka Rangovui 0,02 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną nuo laiku neapmokėtos sumos.
4. Rangovui nustatoma 3 000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subrangovą, ūkio subjektą, kurio pajėgumais remiamasi.
2. Rangovas, pradelsęs darbų atlikimo terminus (tarpinius ar galutinį darbų atlikimo terminą), moka Užsakovui 0,02 % dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną, iki kol įvykdomos prievolės.
3. Užsakovas, nesumokėjęs už atliktus darbus pagal Sutartyje nustatytą terminą, Rangovui raštiškai pareikalavus, moka Rangovui 0,02 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną nuo laiku neapmokėtos sumos.
4. Rangovui nustatoma 3 000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subrangovą, ūkio subjektą, kurio pajėgumais remiamasi.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-29
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-08-29
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-29
Vietos laikas:
13:50
Vieta:
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-92138, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |