Viešųjų kapinių takelių asfaltavimo darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
92138
LT
Asmuo ryšiams: Sonata Gylienė
Telefonas: +370 46342252
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipeda.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=765032
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Viešųjų kapinių takelių asfaltavimo darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233161  -  Pėsčiųjų takų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Viešųjų kapinių takelių asfaltavimo darbai. Preliminarūs perkamų darbų kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede. Sutarties vykdymo metu preliminarūs perkamų darbų kiekiai pagal Perkančiosios organizacijos poreikį gali būti mažinami arba didinami. Darbų maksimaliai gali būti užsakoma – už 105 000,00 Eur su PVM (arba 86 776,86 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM). Išsamesnė perkamų darbų informacija bei reikalavimai pateikiami Techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 2 priedas). Pirkimas į dalis neskaidomas, todėl tiekėjas turi pateikti pasiūlymą visai pirkimo apimčiai bendrai. Alternatyvūs pasiūlymai neleidžiami.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 86776.86  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233161  -  Pėsčiųjų takų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Viešųjų kapinių takelių asfaltavimo darbai. Preliminarūs perkamų darbų kiekiai nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede. Sutarties vykdymo metu preliminarūs perkamų darbų kiekiai pagal Perkančiosios organizacijos poreikį gali būti mažinami arba didinami. Darbų maksimaliai gali būti užsakoma – už 105 000,00 Eur su PVM arba 86 776,86 Eur be PVM. Pirkimas į dalis neskaidomas, todėl tiekėjas turi pateikti pasiūlymą visai pirkimo apimčiai bendrai. Alternatyvūs pasiūlymai neleidžiami
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties terminas pratęsiamas prievolių vykdymo termino pratęsimo laikotarpiu Šalių pasirašomu papildomu susitarimu. Jeigu į Sutarties galiojimo laiką patenka technologinė (-ės) pertrauka (-os), Sutarties terminas pratęsiamas technologinės (-ių) pertraukos (-ų) laikotarpiu (-iais),(kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d.) Šalių pasirašomu papildomu susitarimu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1.Rangovui nustatoma 200 Eur vertės bauda už nekokybiškai atliktus darbus, Sutarties 12.3 p. nustatyto reikalavimo pažeidimą ir (ar) kitus Sutarties pažeidimus, kurių neapima Sutarties 15 p., surašant pažeidimo (defektinį) aktą už kiekvieną nustatytą atvejį. Pažeidimo (defektinis) aktas surašomas dalyvaujant Rangovo atstovui.
2. Rangovas pradelsęs darbų atlikimo terminą moka Užsakovui 50 Eur dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną.
3. Užsakovas, nesumokėjęs už atliktus darbus pagal Sutartyje nustatytus terminus, Rangovui raštiškai pareikalavus, moka Rangovui 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną.
4. Rangovui nustatoma 1000 Eur vertės bauda už kiekvieną Rangovo Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą subrangovą, kitą ūkio subjektą, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį. Pažeidimo aktas surašomas dalyvaujant Rangovo atstovui.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-29
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-08-29
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-29
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-92138, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-05-16
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.